嬰兒醫護

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1208


1#
發表於 14-8-7 14:54 |只看該作者
歲半b,一開始有感冒徵狀,就會慢慢變呼吸唔到,屋企聞氣都唔掂,要入院先搞得掂
上次出院醫生已開善古靈一盒7包,跟住又作感冒,拿拿聲比佢食,加聞氣,個次唔洗入院。
但今次就又入左喇,見到佢呼吸唔到,真係好辛苦好慘


有冇咩方法可以避免或減少,或者平時要注意d咩:\'(


男爵府

積分: 9862


37#
發表於 15-11-13 23:16 |只看該作者

回覆:哮喘

建議大家send私人信息給我,謝謝




複式洋房

積分: 466


36#
發表於 15-11-13 21:35 |只看該作者
Please add me


別墅

積分: 952


35#
發表於 15-9-28 23:53 |只看該作者

回覆:PINGADA 的帖子

可加我入這群組?





複式洋房

積分: 375


34#
發表於 15-9-25 11:55 |只看該作者
本帖最後由 connie2311 於 15-9-25 11:57 編輯

回覆 PINGADA 的帖子

可否加我,謝謝你


大宅

積分: 2339


33#
發表於 15-9-22 14:01 |只看該作者

引用:Quote:edith1149 發表於 15-9-8 17:52 我囡

原帖由 christy1119 於 15-09-22 發表
我想知中醫資料,謝
我睇政府下葵涌中E診所,趙淑華


男爵府

積分: 6470


32#
發表於 15-9-22 12:48 |只看該作者
edith1149 發表於 15-9-8 17:52
我囡一歲開始一年入左十幾次, 其實係氣管弱一有病毒或流感就氣喘,青蛙仔先有用,政府吸類固醇係for對環境空 ...
我想知中醫資料,謝


別墅

積分: 898


31#
發表於 15-9-21 20:44 |只看該作者

回覆:貝貝920 的帖子

建議買防塵蟎寝具,塵蟎係最恐怖嘅,但最重要係提高免疫力,我仔以前都因氣管炎入過幾次院又有濕疹,不過飲咗酵素依架好返啦




大宅

積分: 2948


30#
發表於 15-9-21 18:26 |只看該作者

回覆:哮喘

Pls add me to what apps group , thx


大宅

積分: 4576

認識瑞士牛牛第一回


29#
發表於 15-9-10 10:10 |只看該作者
回覆 PINGADA 的帖子

pls add me, pm you already.thanks


伯爵府

積分: 17598


28#
發表於 15-9-9 08:59 |只看該作者

引用:回覆 貝貝920 的帖子我囡情況同你一模一樣,

原帖由 tuelovefei 於 14-08-14 發表
回覆 貝貝920 的帖子

我囡情況同你一模一樣, 六月才入完醫院, 差點搞到去心切. 前天又發作, 浸會又叫我入 ...
請問佐敦邊位醫生?我女又係勁哮喘,搞到我好頭痛


男爵府

積分: 9862


27#
發表於 15-9-9 07:17 |只看該作者

回覆:哮喘

各位請給我名字及電話,私下pm我就ok




複式洋房

積分: 221


26#
發表於 15-9-9 00:35 |只看該作者

回覆:哮喘

唔好比佢飲凍野,一感冒就留意佢抖氣會否有促,有就一定要留意或帶佢去診所,天氣轉冷要小心




大宅

積分: 1392


25#
發表於 15-9-8 23:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 PINGADA 於 15-04-09 發表Hi,

原帖由 molili 於 15-09-08 發表
可杏add我。唔該
可否add我。唔該


大宅

積分: 1392


24#
發表於 15-9-8 23:40 |只看該作者

引用:Hi,我剛剛在whatsapp開左一個群組,專門交

原帖由 PINGADA 於 15-04-09 發表
Hi,我剛剛在whatsapp開左一個群組,專門交流哮喘,有興趣加入嗎?
可杏add我。唔該


大宅

積分: 2339


23#
發表於 15-9-8 17:52 |只看該作者

回覆:哮喘

我囡一歲開始一年入左十幾次, 其實係氣管弱一有病毒或流感就氣喘,青蛙仔先有用,政府吸類固醇係for對環境空氣敏感先有用,我最後睇中E真係食幾次就差不多斷尾


大宅

積分: 2000


22#
發表於 15-9-7 18:04 |只看該作者

回覆:哮喘

請問可以add我嗎


洋房

積分: 32


21#
發表於 15-5-23 19:11 |只看該作者

回覆:哮喘

可以add我麻


子爵府

積分: 10113


20#
發表於 15-5-20 00:50 |只看該作者

回覆:哮喘

可add埋我嗎?




子爵府

積分: 10113


19#
發表於 15-5-20 00:50 |只看該作者

引用:回覆+貝貝920+的帖子我囡情況同你一模一樣,

原帖由 tuelovefei 於 14-08-14 發表
回覆 貝貝920 的帖子

我囡情況同你一模一樣, 六月才入完醫院, 差點搞到去心切. 前天又發作, 浸會又叫我入 ...
請問你睇佐敦邊個醫生?thx




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo