嬰兒醫護

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1208


1#
發表於 14-8-7 14:54 |只看該作者
歲半b,一開始有感冒徵狀,就會慢慢變呼吸唔到,屋企聞氣都唔掂,要入院先搞得掂
上次出院醫生已開善古靈一盒7包,跟住又作感冒,拿拿聲比佢食,加聞氣,個次唔洗入院。
但今次就又入左喇,見到佢呼吸唔到,真係好辛苦好慘


有冇咩方法可以避免或減少,或者平時要注意d咩:\'(


大宅

積分: 2498


2#
發表於 14-8-12 06:34 |只看該作者

回覆:貝貝920 的帖子

檢視一下家居環境有沒有致敏原,若家人有傷風感冒避免照顧BB。




大宅

積分: 2475


3#
發表於 14-8-13 18:57 |只看該作者

回覆:哮喘

Touchwood我個仔無哮喘,但我有,所以都知要點樣避免發作。基本上,由秋天到春天,即一年大部份時間都要著\'津\'領衫或戴頸巾,頸部保䁔非常重要,唔可以飲同食凍野,屋企要好乾淨,唔可以大塵,最好唔好有carpet同毛公仔,我自己覺得屋企放左空氣清新機都好有幫助。




大宅

積分: 2151


4#
發表於 14-8-14 14:25 |只看該作者
回覆 貝貝920 的帖子

我囡情況同你一模一樣, 六月才入完醫院, 差點搞到去心切. 前天又發作, 浸會又叫我入院. 我問醫生是否必需要入院, 有沒有藥物可以幫佢. 因我自己覺得小朋友當時既情況不是好嚴重, 醫生竟然答我無藥可醫. 因為次次入院都是靠聞氣一星期好返. (藍色氣)

之後我自己覺得唔對路, 因為我同老公都要返工, 次次入院真係頂唔順. 一來細菌又多, 一家人又無覺好訓, 之後拿拿淋走去佐敦搵某個醫生, 醫生都說她是第4級哮喘, 但可以食佢d藥80%不需入院.


之後回家小朋友食了一次藥, 加子色聞氣一天兩次, 已好了8成.


但家居真的很難百份百避免, 因為我家附近是地盤及我有養poodle, 你問我關唔關隻poodle事, 我可以肯定地講90%不關事, 因為有養poodle的人都知道不會太甩毛


哮喘搞到我很頭痛, 共勉之..


大宅

積分: 1208


5#
發表於 14-8-15 11:16 |只看該作者

回覆:哮喘

共勉之


大宅

積分: 1208


6#
發表於 14-8-15 11:19 |只看該作者

引用:回覆 貝貝920 的帖子我囡情況同你一模一樣,

原帖由 tuelovefei 於 14-08-14 發表
回覆 貝貝920 的帖子

我囡情況同你一模一樣, 六月才入完醫院, 差點搞到去心切. 前天又發作, 浸會又叫我入 ...
紫色聞氣可否詳細小小講下係乜,因我仔仔入院都係聞藍色,出院都開左藍色,但要聞好耐。
聽醫生講就話橙色係類固醇,要長期聞,唔建議。
thanks a lot


子爵府

積分: 11377


7#
發表於 14-8-16 01:40 |只看該作者

回覆:哮喘

出入一冷一熱地方要小心,一定要佢著外套,大塵的地方少去,唔好將多塵ge周圍揚,同埋可以做適量的帶氧運動,如果驚佢喘可以吸定藥,同埋小朋友有感冒的同時都有可能引起哮喘,天氣凍又會,樓主要加油!!


大宅

積分: 2151


8#
發表於 14-8-21 12:24 |只看該作者
回覆 貝貝920 的帖子

上星期六問了醫生, 藍色是最輕的鬆氣管藥, 啡色是outdated 藥, 可能政府才會開, 子色即是藍色加啡色但有慮固醇, 一般聞14天不會有副作用.. 他叫我要平衡一下, 隻藥幫到佢大一點還是副用太一點. 無可否認亞囡三天已經全部好返哂. 但因為有少少痰, 所以我帶佢覆多一次疹.


禁止訪問

積分: 687


9#
發表於 15-4-8 12:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9862


10#
發表於 15-4-9 00:09 |只看該作者

回覆:貝貝920 的帖子

Hi,我剛剛在whatsapp開左一個群組,專門交流哮喘,有興趣加入嗎?




大宅

積分: 2200


11#
發表於 15-4-12 02:16 |只看該作者

回覆:貝貝920 的帖子

試下睇中醫,我小朋友bb時都係咁,藍,啡,紫色聞氣,飯料一齊用都試過,咩色都試過哂
每次睇西醫,又要入院都係叫聞氣
但我小朋友自從睇完中醫已好返
不過有時咳得勁都會變氣喘,我就會帶佢帶中醫,




別墅

積分: 764


12#
發表於 15-4-14 15:29 |只看該作者
有冇好介紹?
我個仔咳到睡唔到


別墅

積分: 835


13#
發表於 15-4-28 18:34 |只看該作者

引用:回覆 貝貝920 的帖子我囡情況同你一模一樣,

原帖由 tuelovefei 於 14-08-14 發表
回覆 貝貝920 的帖子

我囡情況同你一模一樣, 六月才入完醫院, 差點搞到去心切. 前天又發作, 浸會又叫我入 ...
請問點樣評核第幾級?我女係聞紫色


大宅

積分: 2245


14#
發表於 15-5-18 17:06 |只看該作者

回覆:PINGADA 的帖子

關於哮喘的whatsapp群組,可否add我嗎?
91831195


伯爵府

積分: 17598


15#
發表於 15-5-19 08:05 |只看該作者

引用:Hi,我剛剛在whatsapp開左一個群組,專門交

原帖由 PINGADA 於 15-04-09 發表
Hi,我剛剛在whatsapp開左一個群組,專門交流哮喘,有興趣加入嗎?
有興趣,pls add me,thanks


伯爵府

積分: 17598


16#
發表於 15-5-19 08:08 |只看該作者

引用:Hi,我剛剛在whatsapp開左一個群組,專門交

原帖由 PINGADA 於 15-04-09 發表
Hi,我剛剛在whatsapp開左一個群組,專門交流哮喘,有興趣加入嗎?
已pm電話號碼,please check


男爵府

積分: 9862


17#
發表於 15-5-19 09:19 |只看該作者

回覆:monkeydiary 的帖子

OK




侯爵府

積分: 24794


18#
發表於 15-5-19 23:37 |只看該作者

回覆:PINGADA 的帖子

可以add 我




子爵府

積分: 10113


19#
發表於 15-5-20 00:50 |只看該作者

引用:回覆+貝貝920+的帖子我囡情況同你一模一樣,

原帖由 tuelovefei 於 14-08-14 發表
回覆 貝貝920 的帖子

我囡情況同你一模一樣, 六月才入完醫院, 差點搞到去心切. 前天又發作, 浸會又叫我入 ...
請問你睇佐敦邊個醫生?thx




子爵府

積分: 10113


20#
發表於 15-5-20 00:50 |只看該作者

回覆:哮喘

可add埋我嗎?




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo