自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 210


1#
發表於 07-12-25 23:47 |只看該作者
Merry Christmas !! 雖然今天是 Christmas, 但係發生一件不愉快事件.

今天下午我和阿仔去葵芳百X匯去睇蜜蜂電影,因座位和 Screen 的安排並不完善,以致我個仔被前面一對年輕 couple 遮住睇唔到 (因為兩位仁兄常作連體嬰示範), 故此我個仔要用腳撐住前面座椅令自己可坐高少少睇. 但那位女士竟然向我仔仔說 : "唔好再用腳撐張椅啦." 於是我個仔便向她說 : "但係你0地成日連埋一齊,我睇唔到喎."但係o個位女士竟然沒有作出改善,並說:”咁都唔駛撐張椅o架..”然後我叫阿仔唔好出聲,唔好再張椅.但可能行與行之間o既空位實在太窄,所以我個仔隻腳有時都會撞到前面.於是個女人又向我個仔投訴,並說會叫職員過來o架.但我想只是一個八歲細蚊仔,何況今日全院都 full, 很是擠擁.但係佢次次向後擰都講同一番說話,故此我都嬲嬲地,並向她說:對唔住,但如果覺得叫人o黎好o的,我無問題.”之後,佢就無出聲啦.

之後我個仔又係衰o既,曾有一次學佢o地個個女(大約三至四歲)o既說話.佢個阿爸即刻擰轉頭向我個仔講:”唔好咁寸喎,細路!”我即刻 stop我個仔,叫佢唔好再學人啦,依度o的人好惡o架.然後,個男人仲話”都唔知醜o架,唔好以為”黑媽媽”我唔敢玩o野呀,我一樣照玩o架...”我個仔仲問我點解佢咁講o既,我見到我個仔o個表情仲有o的驚 tim....”我叫佢唔好理佢,繼續睇戲.

到了散場,我為免大家有不必要o既 argue,所以拉我個仔快o的走.我行前,同拖住我個仔(佢行係後面).突然,我聽到有人急急起身向前走,但我估以為係其他人,所以沒有擰轉頭看.到了出了戲院,入了商場,我個仔同我講,佢條褲後面濕晒,我看一看,好明顯係有人用水潑向佢條褲度,我即時想到,頭先所聽到有人急急起身向前走o既聲音就係o個個男人,跑向前在我o個仔後面潑水.雖然我沒有將這件事告訴我個仔,但我心想佢都有仔女o架,點解要係自己o既細路面前用依種說話和處理方法去教訓另一個細路呢.


男爵府

積分: 8694


47#
發表於 07-12-27 09:59 |只看該作者
正衰人, 用水淋個小朋友, 淋個大人重好啦, 蝦小朋友.........


伯爵府

積分: 17545


46#
發表於 07-12-27 04:58 |只看該作者
個 男 人 又 甘 衰 格 既
不 過 你 記 得 多 D 教 仔 仔 出 街 吾 好 亂 甘 踢﹐ 要 知 道 呢 個 世 界 上 好 多 人 系 好 無 品


子爵府

積分: 11206


45#
發表於 07-12-27 03:03 |只看該作者
個男人好賤,細路都蝦,鬼5望佢下次遇到大惡人.


伯爵府

積分: 17011


44#
發表於 07-12-27 02:53 |只看該作者


子爵府

積分: 10047

2018復活節勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 親子王國15週年勳章


43#
發表於 07-12-27 01:39 |只看該作者
用水淋個小朋友, 好衰格


伯爵府

積分: 15505


42#
發表於 07-12-27 01:36 |只看該作者
駛唔駛咁對個小朋友呀


大宅

積分: 1477


41#
發表於 07-12-27 01:29 |只看該作者
原文章由 patgan 於 07-12-25 23:47 發表
Merry Christmas !! 雖然今天是 Christmas, 但係發生一件不愉快事件.

今天下午我和阿仔去葵芳百X匯去睇蜜蜂電影,因座位和 Screen 的安排並不完善,以致我個仔被前面一對年輕 couple 遮住睇唔到 (因為兩位仁兄常作 ...


d人大蝦細比C餵


禁止訪問

積分: 38753

好媽媽勳章 醒目開學勳章


40#
發表於 07-12-27 00:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5999

畀面勳章


39#
發表於 07-12-26 23:19 |只看該作者
原文章由 baby5 於 07-12-26 15:48 發表
有人持惡行兇
有人持老買老
我試過排隊等van(排第一)趕返工
有個阿婆攝埋我前面
我好有禮貌:「婆婆,係後面排隊呀!」
婆:「阿婆都蝦,妳正一衰人,仆x」
上到車仲不停話我蝦佢

好嬲呀 ...


以上情形我都遇過好多次, d 阿伯, 阿婆完全唔駛排隊,
"老馮" 咁.......:cry:


水晶宮

積分: 51912


38#
發表於 07-12-26 22:44 |只看該作者
原文章由 patgan 於 07-12-25 23:47 發表
Merry Christmas !! 雖然今天是 Christmas, 但係發生一件不愉快事件.

今天下午我和阿仔去葵芳百X匯去睇蜜蜂電影,因座位和 Screen 的安排並不完善,以致我個仔被前面一對年輕 couple 遮住睇唔到 (因為兩位仁兄常作 ...


呢D人真係以為自己惡哂!駛唔駛咁呀!咁做好威咩?:tongue: 唔覺喎!呢D咁既行為連三歲細路都不如!


水晶宮

積分: 51912


37#
發表於 07-12-26 22:41 |只看該作者
原文章由 是是但但 於 07-12-26 00:11 發表
唉....E+D人真係.....

類似既CASE, 我都試過....
曾經同FD在旺角行街, 好多人,突然有個男人話我踩到佢, 但我一聲對唔住都無,用粗口問候完我,重提膝撞我!之後走了....但其實我FEEL唔到我自己踩到人....就算 ...

旺角真係有好多呢D咁既人架!我曾經又係响旺角近家樂嗰邊行街,當時人好多又好迫,我唔小心踩甩前面個女仔個鞋踭,我都仲未黎得切講對唔住,個女仔好寸又黑面咁向後厲左我一眼(實情我已經打左個突),跟住佢向後行左幾步,好大力咁踩番我對腳一下! 真係超火囉!駛唔駛咁呀!我又唔係專登踩佢,都唔明點解依家呢D後生仔女可以惡成咁...


複式洋房

積分: 210


36#
發表於 07-12-26 21:48 |只看該作者

多謝大家支持及安慰


大宅

積分: 4090


35#
發表於 07-12-26 16:17 |只看該作者
嘜衰成甘呀!鬧完就算啦!
大人大者向個細路仔潑水?!大蝦細,比C餵!:tongue:


珊瑚宮

積分: 104756


34#
發表於 07-12-26 16:11 |只看該作者
呢個男人唔應該生仔呀
報復心咁強


男爵府

積分: 5396


33#
發表於 07-12-26 15:49 |只看該作者
係戲院做做連體人, 阻住人睇戲,就己經唔arm
有捨必有得 有得必有失


別墅

積分: 754


32#
發表於 07-12-26 15:48 |只看該作者
有人持惡行兇
有人持老買老
我試過排隊等van(排第一)趕返工
有個阿婆攝埋我前面
我好有禮貌:「婆婆,係後面排隊呀!」
婆:「阿婆都蝦,妳正一衰人,仆x」
上到車仲不停話我蝦佢

好嬲呀


男爵府

積分: 6116

畀面勳章


31#
發表於 07-12-26 15:31 |只看該作者
點解個男人咁無品架!教壞晒d小朋友
平平安安  快快樂樂  健健康康


公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 07-12-26 15:25 |只看該作者
個男人做dd嘢無非係討好個女人啫, 個女人淨係知個男人好威好叻, 但有教養有文化既人會覺得dd男人跟本連狗都不如, 一個細佬都蝦有乜用?!
神未曾應許天色常藍;但衪曾應許生活有力!


伯爵府

積分: 18386

好媽媽勳章


29#
發表於 07-12-26 14:38 |只看該作者
佢去死啦 !細佬仔都蝦 !無品!
我家有一隻似狗的貓b ,一隻寄居狗b ~
日日貓狗大戰^^

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo