樓市動向

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3772


1#
發表於 14-8-9 19:11 |只看該作者
情況係咁既,三百多尺公屋,我係戶主,我同個仔(1歲)+個牙哥(28歲)三個一齊住,但同牙哥真的水火不容,我地係同母異父,細個個陣佢做過d令我好有陰影既野,所以我一向都吾妥佢,但又無能力搬出去…我好想分戶,咁既情況下,房屋署可以比我分戶嗎?搬細d地方也沒有問題。




珍珠宮

積分: 38879

BK Milk勳章


12#
發表於 14-8-10 22:06 |只看該作者
回覆 PP1215 的帖子

你係户主使乜怕。除佢名


伯爵府

積分: 15109


11#
發表於 14-8-10 20:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 芝芝吉 於 14-08-10 發表你係

原帖由 PP1215 於 14-08-10 發表
吾該曬大家,叫佢自願肯搬一無可能,我媽一定同我斷絕關係,家庭十分重男輕女,所以唯有自己硬食,



...
無法,而家你係戶主。一係叫你亞哥搬返去亞媽到。


大宅

積分: 3772


10#
發表於 14-8-10 19:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+PP1215+於+14-08-09+發表情況

原帖由 芝芝吉 於 14-08-10 發表
你係戶主。去房署攪除亞哥名,要佢搬。
吾該曬大家,叫佢自願肯搬一無可能,我媽一定同我斷絕關係,家庭十分重男輕女,所以唯有自己硬食,





伯爵府

積分: 15109


9#
發表於 14-8-10 07:40 |只看該作者

引用:情況係咁既,三百多尺公屋,我係戶主,我同

原帖由 PP1215 於 14-08-09 發表
情況係咁既,三百多尺公屋,我係戶主,我同個仔(1歲)+個牙哥(28歲)三個一齊住,但同牙哥真的水火不容, ...
你係戶主。去房署攪除亞哥名,要佢搬。


珍珠宮

積分: 31980


8#
發表於 14-8-10 02:06 |只看該作者
pinkcat922 發表於 14-8-9 22:39
或者你可以試下搵社工睇下佢地幫唔幫倒你,因你係戶主唔知可唔可以取消再重新申請

...
可以取消話唔住公屋,退回間屋俾房署,跟著再申請輪過。


珍珠宮

積分: 46551


7#
發表於 14-8-9 23:03 |只看該作者

回覆:請幫下我牙:公屋分戶

無分戶,只能向房署申請佢走。。。
再叫佢自己申請。。。。


珍珠宮

積分: 31920

牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 14-8-9 22:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pinkcat922 於 14-08-09 發表

原帖由 PP1215 於 14-08-09 發表
那麼是否只能放棄現有公屋重新再申請過了呢?謝謝
或者你可以試下搵社工睇下佢地幫唔幫倒你,因你係戶主唔知可唔可以取消再重新申請


大宅

積分: 3772


5#
發表於 14-8-9 21:25 |只看該作者

引用:房署依家冇咗分戶架喇!!

原帖由 pinkcat922 於 14-08-09 發表
房署依家冇咗分戶架喇!!
那麼是否只能放棄現有公屋重新再申請過了呢?謝謝




大宅

積分: 3772


4#
發表於 14-8-9 21:20 |只看該作者

回覆:pinkcat922 的帖子

吾該曬你!但我哥一定吾會自己搬走,佢踱縮到死,從來沒交過一毫子租,搬既只有我地唯有




珍珠宮

積分: 31920

牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 14-8-9 20:41 |只看該作者

回覆:請幫下我牙:公屋分戶

如果你係戶主,一係就叫你阿哥自己申請單人公屋


珍珠宮

積分: 31920

牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 14-8-9 20:40 |只看該作者

回覆:請幫下我牙:公屋分戶

房署依家冇咗分戶架喇!!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo