立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17618
琥珀宮
積分: 198236
成日出唔到post....
~~落閘~~
gogogo
part 2
珍珠宮
積分: 43437
原文章由 Hin.com 於 08-1-10 19:13 發表 harry 玩完到差不多6pm先
積分: 18644
原文章由 Hin.com 於 08-1-10 19:05 發表 絕對認同:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness:
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 17:21 發表 人好衰呀呵, 要過咗, 先知果時好.
原文章由 lokwai 於 08-1-10 17:07 發表 我記得聖誕新年既旺季,比d客摷到亂曬,ot完仲要set番好個場,埋完條數先走得,有次睇睇錶已經12:30,差d連mtr都無得搭,last係 12:40,果時剩係ot錢都幾千,未計comm+bonus,不過有錢剩,因為無時間洗 ...
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 17:02 發表 係呀, 去 ucc, pokka, kam'cafe, ruby tuesday 下下都 6-7x 蚊上落. 如果飲茶, 去西苑, x滕閣仲唔止添. 不過, 有時都去吓康怡街市果邊o既. 不過, 人工比而家好好多 ma. 而家 ...
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 16:40 發表 小氣:lol :lol :lol
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 17:15 發表
原文章由 lokwai 於 08-1-10 17:14 發表 我而家係$0.00呀
積分: 165356
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 17:12 發表 而家 look back, 果時都算係"我的快樂年代". 同啲飯腳又夾, 又開心. $係用多咗, 都底.
水晶宮
積分: 56663
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 17:13 發表 果時要預 $800-1100 食 lunch 一個月.
原文章由 lokwai 於 08-1-10 17:10 發表 如果lunch都要6-70,真係唔知點生活
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 17:07 發表 食1餐咁嘰lunch我都牙痛咁聲
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 17:03 發表 不過, 做 sales 果啲真係辛苦 $ bor. 企都要企好耐啦.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy