跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17618


1#
發表於 08-1-1 01:59 |只看該作者
Happy New Year!!!
新一年新一頁啦


[ 本文章最後由 ritaor66 於 08-1-1 02:01 編輯 ]


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


2125#
發表於 08-1-11 09:33 |只看該作者

成日出唔到post....

~~落閘~~

gogogo

part 2


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


2124#
發表於 08-1-11 09:29 |只看該作者
不如開過一個啦...


珍珠宮

積分: 43437


2123#
發表於 08-1-11 09:23 |只看該作者
又出唔到 post 添.


珍珠宮

積分: 43437


2122#
發表於 08-1-11 09:22 |只看該作者
咁晏先 zzz, 咁幾點起身呀??

原文章由 Hin.com 於 08-1-10 19:13 發表
harry 玩完到差不多6pm先


珍珠宮

積分: 43437


2121#
發表於 08-1-11 09:14 |只看該作者


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


2120#
發表於 08-1-11 08:29 |只看該作者


伯爵府

積分: 18644


2119#
發表於 08-1-10 19:13 |只看該作者
harry 玩完到差不多6pm先


原文章由 Hin.com 於 08-1-10 19:05 發表
絕對認同:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness:


伯爵府

積分: 18644


2118#
發表於 08-1-10 19:05 |只看該作者
絕對認同:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness:


原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 17:21 發表
人好衰呀呵, 要過咗, 先知果時好.


伯爵府

積分: 18644


2117#
發表於 08-1-10 19:04 |只看該作者
多勞多得

原文章由 lokwai 於 08-1-10 17:07 發表

我記得聖誕新年既旺季,比d客摷到亂曬,ot完仲要set番好個場,埋完條數先走得,有次睇睇錶已經12:30,差d連mtr都無得搭,last係
12:40,果時剩係ot錢都幾千,未計comm+bonus,不過有錢剩,因為無時間洗 ...


伯爵府

積分: 18644


2116#
發表於 08-1-10 19:03 |只看該作者
上次上training......去foodcourt食都要$60
好彩食咁2日咁大把...........


原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 17:02 發表
係呀, 去 ucc, pokka, kam'cafe, ruby tuesday 下下都 6-7x 蚊上落. 如果飲茶, 去西苑, x滕閣仲唔止添. 不過, 有時都去吓康怡街市果邊o既.

不過, 人工比而家好好多 ma. 而家 ...


伯爵府

積分: 18644


2115#
發表於 08-1-10 19:00 |只看該作者
你以為我會咩
係得呢度吹咁耐巳經練到刀鎗不入la........
更可況係你.......點捨得嬲你
我唔會傻到真假都唔識分

不過,頭先無la la斷咗線......咪上床'灘'吓......
點知

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 16:40 發表
小氣:lol :lol :lol


珍珠宮

積分: 43437


2114#
發表於 08-1-10 17:21 |只看該作者
人好衰呀呵, 要過咗, 先知果時好.

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 17:15 發表


珍珠宮

積分: 43437


2113#
發表於 08-1-10 17:15 |只看該作者
我而家都好少, 帶飯 ma.

原文章由 lokwai 於 08-1-10 17:14 發表

我而家係$0.00呀


琥珀宮

積分: 165356


2112#
發表於 08-1-10 17:15 |只看該作者


原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 17:12 發表
而家 look back, 果時都算係"我的快樂年代". 同啲飯腳又夾, 又開心. $係用多咗, 都底.


水晶宮

積分: 56663


2111#
發表於 08-1-10 17:14 |只看該作者
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 17:13 發表
果時要預 $800-1100 食 lunch 一個月.

我而家係$0.00呀


珍珠宮

積分: 43437


2110#
發表於 08-1-10 17:13 |只看該作者
果時要預 $800-1100 食 lunch 一個月.

原文章由 lokwai 於 08-1-10 17:10 發表

如果lunch都要6-70,真係唔知點生活


珍珠宮

積分: 43437


2109#
發表於 08-1-10 17:12 |只看該作者
而家 look back, 果時都算係"我的快樂年代". 同啲飯腳又夾, 又開心. $係用多咗, 都底.

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 17:07 發表
食1餐咁嘰lunch我都牙痛咁聲


水晶宮

積分: 56663


2108#
發表於 08-1-10 17:10 |只看該作者
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 17:07 發表
食1餐咁嘰lunch我都牙痛咁聲

如果lunch都要6-70,真係唔知點生活


水晶宮

積分: 56663


2107#
發表於 08-1-10 17:07 |只看該作者
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 17:03 發表
不過, 做 sales 果啲真係辛苦 $ bor. 企都要企好耐啦.

我記得聖誕新年既旺季,比d客摷到亂曬,ot完仲要set番好個場,埋完條數先走得,有次睇睇錶已經12:30,差d連mtr都無得搭,last係
12:40,果時剩係ot錢都幾千,未計comm+bonus,不過有錢剩,因為無時間洗

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo