自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   1


大宅

積分: 4374


1#
發表於 14-8-31 23:35 |只看該作者
本帖最後由 rachel.bb 於 14-9-1 17:52 編輯





點評

akichanhn  都係心意  發表於 14-9-1 17:28
falalala  利是意頭啫  發表於 14-9-1 15:35
ada.sfng  係law, 唔好咁計較la  發表於 14-9-1 15:03
cwaichan1  正所謂利利是是,但求   發表於 14-9-1 09:07
www  做姊妹何必斤斤計較?  發表於 14-9-1 09:07


用戶要求終止服務

積分: 8962

秋日勳章 炎夏勳章 春季勳章 冬日勳章


125#
發表於 14-9-1 17:56 |只看該作者

回覆:Removed




男爵府

積分: 9327

2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


124#
發表於 14-9-1 17:55 |只看該作者
睇左好多呢的post , (吾係針對呢個post) . 都好想問一句" 點解人情有公價, 而開門利事無公價"? 做子妹既一提到錢就話小氣, 吾夠朋友, 吾體諒主人家?

有的新人真係又要威又要帶頭盔, 無錢就真係吾好攪甘大, 有的真係當的子妹及兄弟係老馮(自己心理上係做義工可以接受, 但睇到新人當自己係義工就吾好受)

以上是自己經歷.


公爵府

積分: 25065


123#
發表於 14-9-1 17:38 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

我試過20蚊都冇,不係知道個朋友環境唔太好,加上有bb,其實又冇咩所謂





珍珠宮

積分: 30512

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


122#
發表於 14-9-1 17:25 |只看該作者

引用:朋友case, 咁會唔會很過份?

原帖由 rachel.bb 於 14-08-31 發表
朋友case, 咁會唔會很過份?
我老公試過出車出力做埋司機,仲要出油錢同停車場錢.佢家姐姐夫比返$100佢.淨車場都唔夠比


子爵府

積分: 14261


121#
發表於 14-9-1 17:19 |只看該作者

引用:我c6當日俾99扣起所有利是,話過左今日

原帖由 hui.lai 於 14-09-01 發表
我c6當日俾99扣起所有利是,話過左今日先算結左婚吾俾佢派,我照派我d姐妹

...
係ar,冇,我99連結婚介子同開門利是都沒收左




侯爵府

積分: 21825

2024年龍年勳章 牛年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


120#
發表於 14-9-1 16:51 |只看該作者
唔明依家d人點解咁計較, 成日話咩由朝做到晚似義工都得咁少利是, 唔明點解應承左朋友做姊妹會覺得當義工咁做, 好侮辱囉.


伯爵府

積分: 18993

最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


119#
發表於 14-9-1 16:14 |只看該作者
sasa0516 發表於 14-9-1 11:38
請問做姐妹重需要比人情嫁咩? 咁伴娘需要比人情嗎?

其實我都唔知架...不過我覺得...做得新娘既子妹或者伴娘一定好FREIND...
咁好FREIND既我都想佢開心我會比大份D人情架..
~眼啤啤, 吹咩咩~


侯爵府

積分: 21214


118#
發表於 14-9-1 16:05 |只看該作者
做得姊妹都同新人好熟, 利是幾錢唔係重點啦, 體諒新人搞婚禮好多雜費支出


侯爵府

積分: 24141


117#
發表於 14-9-1 16:04 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

真心講,真是少左d


男爵府

積分: 7151

2018復活節勳章 畀面勳章


116#
發表於 14-9-1 16:01 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

我覺得唔關熟唔熟,係睇個新娘過唔過到自己果關,我啱啱結完婚,包香港造裙,早晚化妝,買鞋利是$150,請食左2次飯,當日利是$100,開門利是每人$4xx, 仲有after party, 佢地個個都係我好朋友,人地要出日假,之前又準備甘多遊戲物資,當日又早起,又要做人陪襯,又要服侍周到,再加上新娘當日又實有小小脾氣,仲要比人情又無咩時間食,比多小小利是,大家開心姐, 唔係用錢買友情,係對朋友的心意嚟緊仲想請多餐飯,因為佢地堅幫左好多


大宅

積分: 2701


115#
發表於 14-9-1 15:43 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

預咗無,有係心意。

學習平常心


子爵府

積分: 10042

BB防敏心得分享勳章 認識瑞士牛牛第一回


114#
發表於 14-9-1 15:36 |只看該作者
我真係唔明,一路話做得fd 唔介意$20的jm,
既然你咁講,其實個jm 做低於公價人情,甚至唔做俾你,其實都應該無問題啦?
人哋做得少,你咪一樣唱人。做人真係要過得自己良心,既然係fd 唔介意收$20利是,咁你做fd 的,同樣地都唔好介意收$100人情,佢做$100俾你, 佢係真心祝福你嘅,只係窮俾唔起。你會唔會係fb 唱佢?
講真,呢d 真係捱義氣,但你的義氣只值$20, 睇得出同你做姐妹真係搭飛機。
我情願做普通朋友,俾公價,去到坐低就有得食有得玩,幾好呀?好過收完$20利是,再俾你話我計較。唔係話要計足成日人工俾人,但至少要合理。$20係極不合理


禁止訪問

積分: 29958


113#
發表於 14-9-1 15:19 |只看該作者

引用:朋友case, 咁會唔會很過份?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 29958


112#
發表於 14-9-1 15:18 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6356

BK Milk勳章


111#
發表於 14-9-1 15:15 |只看該作者
Angel_Rose 發表於 14-9-1 15:11
佢擺完酒之後會後悔的,正路黎講,NG會個個聽佢支留笛,位位1K LOR
合府統請,當人地1家4口,真係比4K食X水咩... ...
一係唔好去,一係比五舊囉


禁止訪問

積分: 29958


110#
發表於 14-9-1 15:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 TungTung1027 於 14-09-01 發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41943


109#
發表於 14-9-1 15:11 |只看該作者
Leetamdamleung 發表於 14-9-1 15:02
同我識果個一樣
乜咁多呢挺人⋯⋯
佢擺完酒之後會後悔的,正路黎講,NG會個個聽佢支留笛,位位1K LOR
合府統請,當人地1家4口,真係比4K食X水咩...


公爵府

積分: 25889

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 環保接龍勳章


108#
發表於 14-9-1 15:10 |只看該作者
而家D新人擺酒有少少'晒' + 'make $' 心態,
真係無咁識/唔理人情世故,
好聽叫'自我'
唔好聽叫'自私'.

我有朋友就嚟結婚,大攪啦, 要擺酒.
但又無咩錢, 成日係度呻,
我話...你又話新年時先收到3-5封親戚利是,
即係無咩親友啦,
做咩擺酒呀...
佢話...我朋友多呀.


禁止訪問

積分: 67524


107#
發表於 14-9-1 15:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo