烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 711


1#
發表於 14-9-4 23:01 |只看該作者
請問各位雪糕瑞士卷整好之後應該放在冰隔還是普通隔。。。因為要留返聽晚party 食。。


洋房

積分: 37


6#
發表於 14-9-6 13:06 |只看該作者

回覆:請問雪糕瑞士卷整好應該放在冰隔還是普通隔

可以有recipe 嗎?而家整今晚食趕得切嗎?


別墅

積分: 711


5#
發表於 14-9-4 23:55 |只看該作者

回覆:請問雪糕瑞士卷整好應該放在冰隔還是普通隔

唔該晒各位
我都有諗過。。但我又諗。。蛋糕擺冰隔雪成晚。。。又驚佢唔軟熟。。。


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 14-9-4 23:38 |只看該作者

回覆:請問雪糕瑞士卷整好應該放在冰隔還是普通隔

雪糕唔放冰格咪溶晒!


若要人不知 唔好咁低B !  : P


子爵府

積分: 13810

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 14-9-4 23:26 |只看該作者
回覆 waiyeewinnie 的帖子

話明雪糕就梗係冰格啦~


大宅

積分: 1394


2#
發表於 14-9-4 23:17 |只看該作者

回覆:請問雪糕瑞士卷整好應該放在冰隔還是普通隔

冰格!食前拿出來切


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo