嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 788


1#
發表於 14-9-10 19:16 |只看該作者
請問呢d係咪玫瑰疹?
myphoto.jpg




大宅

積分: 1185


11#
發表於 14-9-19 01:22 |只看該作者

回覆:請問呢d係咪玫瑰疹?

我女今日突然發高燒39.1度,去睇醫生,佢都話好大機會係玫瑰疹


珍珠宮

積分: 37295


10#
發表於 14-9-17 23:31 |只看該作者

引用:請問玫瑰疹會傳染嗎

原帖由 healthyfamily 於 14-09-11 發表
請問玫瑰疹會傳染嗎?
我大女無出,細女燒左幾日好似想出咁。
唔該。
會傳染


珍珠宮

積分: 37295


9#
發表於 14-9-17 23:29 |只看該作者

回覆:請問呢d係咪玫瑰疹?

係玫瑰疹。玫瑰疹會傳染,有些小朋友出疹唔多,我bb出過高燒5日出疹3日退晒,出好少疹淺色唔痕唔鞋手,面仔沒有疹。



複式洋房

積分: 401


8#
發表於 14-9-17 22:19 |只看該作者

回覆:TTPIG 的帖子

我仔琴日出玫瑰疹,醫生叫我唔好帶佢到處去,話會傳染俾2.5嵗以下小朋友,如果持續幾日燒退左先出疹應該係玫瑰疹,好快無事,多數4,5日退曬,醫生話好平常


伯爵府

積分: 18717


7#
發表於 14-9-12 04:39 |只看該作者
回覆 healthyfamily 的帖子

摸上去鞋手就係玫瑰疹。不會傳染,但有D人會覺得痕,有D唔會痕。
我B上星期燒完3日就岀左,仲成身都係,臉都有。
越搽野佢越痕,然後搞到眼腫臉腫半夜睇急症。

維持左5日先叫退得7788,但個心口仲未清晒


大宅

積分: 1563


6#
發表於 14-9-11 10:31 |只看該作者
請問玫瑰疹會傳染嗎?
我大女無出,細女燒左幾日好似想出咁。
唔該。


珍珠宮

積分: 47707


5#
發表於 14-9-11 07:40 |只看該作者

回覆:請問呢d係咪玫瑰疹?

退


珍珠宮

積分: 47707


4#
發表於 14-9-11 07:40 |只看該作者

引用:今朝退燒,之後沖涼就見到出左少少紅色點點

原帖由 kawaii_bb 於 14-09-11 發表
今朝退燒,之後沖涼就見到出左少少紅色點點
咁係啦,今日應該會出得多d,聽日會即晒


別墅

積分: 788


3#
發表於 14-9-11 02:03 |只看該作者

回覆:BIGPAT 的帖子

今朝退燒,之後沖涼就見到出左少少紅色點點




珍珠宮

積分: 47707


2#
發表於 14-9-10 21:34 |只看該作者

回覆:請問呢d係咪玫瑰疹?

有無發燒?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo