自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 329


1#
發表於 08-1-25 19:21 |只看該作者
今日係風騷快活人~梁繼璋最後一day.好唔捨得.覺得好可惜。今日聽到有d眼濕濕
難以啟齒、難能可貴。呵呵


子爵府

積分: 12105

2011至尊種植勳章


14#
發表於 08-1-26 00:16 |只看該作者
唔係呀..我勁鍾意聽呢個節目架..
我由梁繼璋同李麗蕊年代聽到依家..
今日去帶呀囝去健康院..無聽到..
點解咁架????

咁好聽既節目都 人..唔係呀..


子爵府

積分: 13115


13#
發表於 08-1-26 00:11 |只看該作者
:-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-|


民房

積分: 12


12#
發表於 08-1-26 00:06 |只看該作者
好唔捨得佢,仲有佢發人心醒既"網上情":-( :-( :-(


男爵府

積分: 7723


11#
發表於 08-1-25 23:20 |只看該作者
今日聽到佢話係最後一日,真係好愕然 點解會咁突然,無端端就話走,咁以後咪唔再係瘋show三寶,而係孖寶囉?我好鐘意聽梁繼璋做節目,尤其是佢講網上情既時候,真係好感性 好唔捨得呀


複式洋房

積分: 329


10#
發表於 08-1-25 23:11 |只看該作者
原文章由 ypyemily927 於 08-1-25 21:54 發表
真係好唔捨得 ! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


三寶少左一寶~咪咁係走寶
難以啟齒、難能可貴。呵呵


大宅

積分: 2270


9#
發表於 08-1-25 21:54 |只看該作者
真係好唔捨得 ! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


大宅

積分: 1851

畀面勳章


8#
發表於 08-1-25 21:53 |只看該作者
原文章由 arai 於 10/07/07 19:21 發表
今日係風騷快活人~梁繼璋最後一day.好唔捨得.覺得好可惜。今日聽到有d眼濕濕

Me Too


複式洋房

積分: 175


7#
發表於 08-1-25 21:18 |只看該作者
原文章由 ginger2006 於 08-1-25 19:56 發表
佢今日有無交代話點解會離開呢?


唔係話唔再同佢續約? 其實當年佢已經係肥雞餐中離職, 之後再請佢返來, 正式來講已經係錯.


大宅

積分: 3003


6#
發表於 08-1-25 21:15 |只看該作者
:-( :-(:-(:-(


禁止訪問

積分: 29218

畀面勳章


5#
發表於 08-1-25 19:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2959


4#
發表於 08-1-25 19:56 |只看該作者
原文章由 arai 於 08-1-25 19:21 發表
今日係風騷快活人~梁繼璋最後一day.好唔捨得.覺得好可惜。今日聽到有d眼濕濕


吓,咁以後咪聽唔到風騷三寶囉.梁繼璋有冇講佢會去邊度?
我家有兩隻大烏龜


珍珠宮

積分: 31926


3#
發表於 08-1-25 19:56 |只看該作者
佢今日有無交代話點解會離開呢?


子爵府

積分: 10054


2#
發表於 08-1-25 19:52 |只看該作者
原文章由 arai 於 08-1-25 19:21 發表
今日係風騷快活人~梁繼璋最後一day.好唔捨得.覺得好可惜。今日聽到有d眼濕濕

今日臨尾聽"網上情完結篇"時, 一路聽一路喊 , 原來真係好唔捨得:-( :-( :-(

[/url]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo