跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3579


1#
發表於 08-1-25 22:44 |只看該作者
我b女依家食3-4安,每次都差不多要用成個鐘餵奶(計埋掃風),有時還要用成個半鐘:tongue: 。我都想知你地的bb係咪又係飲咁耐嫁?


複式洋房

積分: 378


25#
發表於 08-2-10 03:49 |只看該作者
一次過食5oz,大概用10mins,佢係用Doctor Brown奶樽架!



大宅

積分: 1171


24#
發表於 08-2-9 21:30 |只看該作者
my boy uses Pigeon. Just switched to number 2 holes and he drinks so much faster now... tonight, he finished his 5 oz bottle in 5 minutes.... =__=


大宅

積分: 1825


23#
發表於 08-2-9 14:55 |只看該作者
My bb also use NUk, 5 oz finished with 5-10mins.

Cut the hole bigger, he will drink faster. The original hle it too small. The nurse in the hospital taught me also. My baby was born at week 31. when he wa 4.5lb, he already can finish 3.5oz within 15 min. Nurse said make the Nuk;s hole bigger..slight bigger, then the baby can finish the milk faster and sleep. It saves the bb's energy to suck hard, in a way bb can grow better.

I am using the yellow nipples so i use the little shapr scissor to cut the hole bigger. If you are using the white type, you can just use needle to poke the two hole at the tip..and also can poke the hole at the "breathing hole". If the flow still slow, then use the knofe to join the ttwo hole at the tip. but do it step by step.

原文章由 tumtum 於 08-2-4 16:34 發表
may I ask what brand of bottles you use to feed your baby? I use Nuk and it takes my B 1 hour every time to drink 4 oz.


民房

積分: 36


22#
發表於 08-2-5 02:02 |只看該作者
我b女2個月大,食4.5安奶有時1次飲晒,有時分2次,食15-20分鐘


男爵府

積分: 6880


21#
發表於 08-2-4 17:27 |只看該作者
我呀囡用10分鐘飲1.5~2OZ, 跟住我地要用30-40分鐘"TUM" 佢飲埋餘下的2OZ.....


大宅

積分: 3815


20#
發表於 08-2-4 16:34 |只看該作者
may I ask what brand of bottles you use to feed your baby? I use Nuk and it takes my B 1 hour every time to drink 4 oz.


禁止訪問

積分: 64


19#
發表於 08-2-3 00:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 824


18#
發表於 08-1-29 10:27 |只看該作者
我個b女就要分兩次, 兩次加埋連埋掃風接近45分鐘, 好麻煩:tongue:
阿仔細個時, 係一口氣飲晒支奶(只需5分鐘), 仲要飲得好多, 連埋掃風, 唔會超過10分鐘


複式洋房

積分: 137


17#
發表於 08-1-29 03:43 |只看該作者
我個B 個半月大先食3-5安,食30-45分鐘,佢已經係食人地話既肥仔奶粉 S26, 但我就唔覺得佢肥喇...


大宅

積分: 3579


16#
發表於 08-1-27 17:20 |只看該作者
真係好羨慕你地d仔仔女女可以咁快飲完奶,唔知幾時我個女先至可以?


別墅

積分: 647


15#
發表於 08-1-27 14:55 |只看該作者
每餐飲6oz,分兩次飲和掃風,半個鐘內一定完成!


子爵府

積分: 12428

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 08-1-27 09:27 |只看該作者
10-15分鐘飲奶, 掃完風大概20-30min


民房

積分: 87


13#
發表於 08-1-27 00:33 |只看該作者
我個BB而家食緊美素佳兒,6oz,每餐食20min連掃風,食得幾好,便便都好正常。而家佢地有著數呀,去登記同推薦朋友登記,可以贏迪士尼樂園酒店水療假期套票,或者$500玩具反斗城禮券!但要快D,優惠就黎做完。

http://www.friso.com.hk/campaign/numberone/index.jsp


複式洋房

積分: 311


12#
發表於 08-1-26 15:57 |只看該作者
我個女食緊5安半奶,連埋掃風30分鐘一定攪掂...佢都係一坐直就會ur氣,不過都會同佢再掃多陣...
http://irisricky414.spaces.live.com/


侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


11#
發表於 08-1-26 12:15 |只看該作者
我阿仔就快2個月大,而家食5安至5安半奶包埋掃風都要半個鐘喎, 點解你地阿B咁好野10分鐘食完奶架, 好羨慕呀


男爵府

積分: 5502


10#
發表於 08-1-26 11:53 |只看該作者
我個b個半月大食5-5.5oz, 通常10分鐘食完, 食完我會不停同佢掃風同坐下, 大約維持20分鐘度先放低佢。


男爵府

積分: 5454


9#
發表於 08-1-26 10:55 |只看該作者
嘩.......5分鐘食完咁怏?
我個b女啱啱滿月,食 3-4 安奶都要食成粒鐘呀!有時b女食食吓瞓着咗連埋掃風要成粒幾兩粒鐘呀!有時仲要掃唔到d風&嘔奶呀!
真頭痛!:;pppp:

你地有無人都係咁呀?
究竟有咩方法先可以令b女食怏d呢?


原文章由 siukiuma 於 08-1-26 01:37 發表
6安,咁犀利,我嗰個食4安咋,不過5分鐘食完,掃風好快,有時食完坐直自己ur氣,掃風通常5-10mins


禁止訪問

積分: 450


8#
發表於 08-1-26 10:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 577


7#
發表於 08-1-26 01:37 |只看該作者
6安,咁犀利,我嗰個食4安咋,不過5分鐘食完,掃風好快,有時食完坐直自己ur氣,掃風通常5-10mins

原文章由 siuwin 於 08-1-26 00:14 發表
我個女食6安要成1個鐘

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo