自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11549

熱血勳章 畀面勳章


1#
發表於 14-9-16 22:50 |只看該作者
話說有個去完英國working holiday 既朋友,近日番到香港就同佢見下面。去快餐店食午飯,我見佢用叉刀食,佢個餐唔需要据扒的。首先用咩食係佢自由,但佢一路食一路跌,我睇到 覺得佢好辛苦,然後食左一半又話飽。

我好無知,想問下其實外國人真係會用刀叉食嗎? 用匙係米好港式?



Life is better when you're laughing!


侯爵府

積分: 20547

親子王國15週年勳章


55#
發表於 14-9-17 12:51 |只看該作者

回覆:你地用咩餐具食飯?

我喺外國,但用筷子食burger 同fries
外國朋友讚我叻,我有潔癖




伯爵府

積分: 17266


54#
發表於 14-9-17 12:42 |只看該作者

引用:Quote:conniebebe 發表於 14-9-17 00:51 我

原帖由 bosch 於 14-09-17 發表
你已經可以做英國人啦.
點解你會被黑人圍? 最後點算?
歧視chinese, 佢地係笑我朋友低胸衫但無波,笑中國人係雞


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


53#
發表於 14-9-17 10:53 |只看該作者

回覆:你地用咩餐具食飯?

轉個圈裝老外:3





子爵府

積分: 11549

熱血勳章 畀面勳章


52#
發表於 14-9-17 10:50 |只看該作者
emimi 發表於 14-9-17 00:03
我食碟頭飯都用刀叉,碟頭飯唔似中餐用碗用筷子可以攞起扒飯,用叉好方便,but飯又得吉餸又得,用匙羹好難b ...
都未必有下次了,到時佢可能淨係同外國人做朋友 講番先,佢個餐係焗飯個類碟
Life is better when you're laughing!


公爵府

積分: 25507


51#
發表於 14-9-17 10:13 |只看該作者

引用:擺明係扮嘢,唔識用刀义食飯就咪用喇, 自

原帖由 karshing 於 14-09-17 發表
擺明係扮嘢,唔識用刀义食飯就咪用喇, 自己唔飽又浪费食物!

講開就問,有無人食中餐,食飯(一碗碗飯, ...
如果餸放在飯面一兜咁上,我會咁,因我唔識揸筷子,打晒交叉果隻,所以夾大著些飯餸會跌咁啲落離,周圍都係

唔該唔好同我打招呼,不要點評!


公爵府

積分: 25507


50#
發表於 14-9-17 10:08 |只看該作者

引用:話說有個去完英國working holiday 既朋友,

原帖由 danad 於 14-09-16 發表
話說有個去完英國working holiday 既朋友,近日番到香港就同佢見下面。去快餐店食午飯,我見佢用叉刀食,佢 ...
飲湯先用匙,食飯夾餸唔用匙,在外地人地覺得你異相。外地用叉將食物放入口,要輔助就用把刀撥去支叉度,把刀唔會遞食物入口。

唔該唔好同我打招呼,不要點評!


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


49#
發表於 14-9-17 10:04 |只看該作者
99dogdog 發表於 14-9-17 09:44
之前有個jm 開post話個朋友又係去完一年返來扮晒嘢,句句夾雜英文,盞燈唔夠跛(跛=bright)!



...


thx. 原來出去一年就可以有咁勁既英文!


水晶宮

積分: 55987


48#
發表於 14-9-17 09:44 |只看該作者

引用:+本帖最後由+bosch+於+14-9-17+08:16+編輯+

原帖由 bosch 於 14-09-17 發表
本帖最後由 bosch 於 14-9-17 08:16 編輯
之前有個jm 開post話個朋友又係去完一年返來扮晒嘢,句句夾雜英文,盞燈唔夠跛(跛=bright)!




寶石宮

積分: 434321

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 14-9-17 09:35 |只看該作者
danad 發表於 14-9-16 23:43
可能過兩年進化後會,但我都唔想再同佢出街了,不停踩低香港人

初初我都以為個親戚係外國讀書大架 (啲阿叔既老婆), 後尾先知原來佢係去左讀書1-2年咋~
我地知到都O咀囉~

其實呢我中文都唔得架


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


46#
發表於 14-9-17 08:28 |只看該作者
conniebebe 發表於 14-9-17 00:51
我去到倫敦第三日俾黑人係地鐵圍,第二日都夢過俾黑人攻擊所以講英文粗口,唔通我又寫係fb話自己係外國人咩 ...
你已經可以做英國人啦.
點解你會被黑人圍? 最後點算?


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


45#
發表於 14-9-17 08:16 |只看該作者
本帖最後由 bosch 於 14-9-17 08:16 編輯
99dogdog 發表於 14-9-17 00:11
我之前在英國n年,返hk除吃食餐,日日都用筷子!佢似扮嘢多!咁佢有冇講多咗英文,例如話盞燈唔夠跛?



...

我英文差, 咩叫"盞燈唔夠跛" ??


伯爵府

積分: 17266


44#
發表於 14-9-17 00:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 conniebebe 於 14-09-16 發表

原帖由 danad 於 14-09-17 發表
哈哈,你講到好搞笑呀,但你呢單真係超扮野,點可能忘記自己的出生地 發夢講英文,佢控制到個夢添 ...
我去到倫敦第三日俾黑人係地鐵圍,第二日都夢過俾黑人攻擊所以講英文粗口,唔通我又寫係fb話自己係外國人咩,勁好笑,唔洗住夠成年都夢到講英文,我想同我fd講反嫁,哈哈!!可能我前世外國人添! 崇洋都唔好禁無知呀,同埋成日提住自己住唔慣香港真係好爆笑!


子爵府

積分: 11549

熱血勳章 畀面勳章


43#
發表於 14-9-17 00:43 |只看該作者

引用:碟頭飯,我一係用叉匙,一係用筷匙,你位朋

原帖由 laukkk 於 14-09-16 發表
碟頭飯,我一係用叉匙,一係用筷匙,你位朋友好扮野,如果我係你,見佢係咁跌,我會忍唔住叫佢用匙羹啦!:n ...
其實我都想,但我怕佢難落台,而且唔係話好熟既朋友



點評

bosch  唔熟至要出聲...   發表於 14-9-17 08:13
Life is better when you're laughing!


子爵府

積分: 11549

熱血勳章 畀面勳章


42#
發表於 14-9-17 00:42 |只看該作者

引用:我+fd+去左uk兩年,london去得一次,成日提

原帖由 conniebebe 於 14-09-16 發表
我 fd 去左uk兩年,london去得一次,成日提住uk點,又懶係英文好,話發夢都講英文证明自己已當uk係hometown ...
哈哈,你講到好搞笑呀,但你呢單真係超扮野,點可能忘記自己的出生地 發夢講英文,佢控制到個夢添



Life is better when you're laughing!


禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


41#
發表於 14-9-17 00:33 |只看該作者

回覆:你地用咩餐具食飯?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18109


40#
發表於 14-9-17 00:32 |只看該作者

回覆:你地用咩餐具食飯?

你冇講佢食咩食物
但我食米用叉 唔會跌米




珍珠宮

積分: 36628

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


39#
發表於 14-9-17 00:27 |只看該作者

回覆:你地用咩餐具食飯?

擺明係扮嘢,唔識用刀义食飯就咪用喇, 自己唔飽又浪费食物!

講開就問,有無人食中餐,食飯(一碗碗飯,不是碟頭飯或湯飯),用筷子和匙,筷子將飯撥去匙,然後用匙食飯,有次見到有幾個女仔咁用,咁樣係咪斯文D呢?



男爵府

積分: 8964


38#
發表於 14-9-17 00:27 |只看該作者
人腦好醒家~食咩用邊D用具方便自己知啦!!!
唔好懶叻啦~真豬


水晶宮

積分: 55987


37#
發表於 14-9-17 00:12 |只看該作者

引用:我之前在英國n年,返hk除吃食餐,日日都用

原帖由 99dogdog 於 14-09-17 發表
我之前在英國n年,返hk除吃食餐,日日都用筷子!佢似扮嘢多!咁佢有冇講多咗英文,例如話盞燈唔夠跛?



...
食餐=西餐




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo