烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1614


1#
發表於 08-2-4 15:25 |只看該作者
想做饅頭, 但係近日咁凍嘅天氣好似發成2個鐘都發唔起夠粉糰??

究竟有冇人知道依家嘅天氣要發酵幾耐先完成呢??

請指教....thanks....


大宅

積分: 1614


6#
發表於 08-2-5 16:39 |只看該作者

回覆 #1 召藥師 的文章

召藥師:

真係唔該哂你喇~
等我試吓先~

Thank you


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 08-2-5 16:18 |只看該作者
原文章由 janice_fong 於 08-2-5 11:01 AM 發表
唔該哂兩位呀~

召藥師:
我想問...如果我家冇焗爐&微波爐, 只係用溫水來搓粉, 那可以嗎?? 咁樣要發酵幾耐才可以呢??

唔該哂~Tks


咁都要至少個半鐘架!
一係妳倒2-3碗水係大鑊入面,煮至起泡就熄火,再放蒸架同埋盆麵團入去,蓋好鑊蓋發酵,應該快d。
盡我一己之力,發放正能量!


大宅

積分: 1614


4#
發表於 08-2-5 11:01 |只看該作者

回覆 #1 召藥師 的文章

唔該哂兩位呀~

召藥師:
我想問...如果我家冇焗爐&微波爐, 只係用溫水來搓粉, 那可以嗎?? 咁樣要發酵幾耐才可以呢??

唔該哂~Tks


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 08-2-4 20:46 |只看該作者
想好似平時咁1個鐘內完成發酵,要用暖水搓麵團,發酵時放入已開一分鐘200度左右焗爐內,又或者係焗爐或微波爐入面放兩杯熱水。

如果乜都唔做,而家麵團放室溫發酵,隨時要1.5-3小時。
盡我一己之力,發放正能量!


男爵府

積分: 9406


2#
發表於 08-2-4 16:50 |只看該作者
有人教我先將焗爐令去100度5分鐘, 跟住轉去0度, 再放包包入去發酵, 我照做過, 就算前兩日得9度, 我d包包都發得好快.
原文章由 janice_fong 於 08-2-4 15:25 發表
想做饅頭, 但係近日咁凍嘅天氣好似發成2個鐘都發唔起夠粉糰??

究竟有冇人知道依家嘅天氣要發酵幾耐先完成呢??

請指教....thanks....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo