立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1614
超級版主
積分: 55025
原文章由 janice_fong 於 08-2-5 11:01 AM 發表 唔該哂兩位呀~ 召藥師: 我想問...如果我家冇焗爐&微波爐, 只係用溫水來搓粉, 那可以嗎?? 咁樣要發酵幾耐才可以呢?? 唔該哂~Tks
男爵府
積分: 9406
原文章由 janice_fong 於 08-2-4 15:25 發表 想做饅頭, 但係近日咁凍嘅天氣好似發成2個鐘都發唔起夠粉糰?? 究竟有冇人知道依家嘅天氣要發酵幾耐先完成呢?? 請指教....thanks....
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy