烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   2


複式洋房

積分: 382


1#
發表於 14-9-21 20:59 |只看該作者
老公有此病,請問應該可以食啲咩?缺鉀質應該要食番D咩?




男爵府

積分: 5184


8#
發表於 14-9-24 00:06 |只看該作者

回覆:嚴重既慢性胃炎+缺鉀質

我媽鉀低,醫生叫每日食蕉




公爵府

積分: 28667


7#
發表於 14-9-23 23:04 |只看該作者

引用:老公有此病,請問應該可以食啲咩?缺鉀質應

原帖由 wingtungbaby 於 14-09-21 發表
老公有此病,請問應該可以食啲咩?缺鉀質應該要食番D咩?
e生話缺鉀每日要食香蕉


伯爵府

積分: 17463


6#
發表於 14-9-23 12:45 |只看該作者
最直接係醫院飲鉀水吊鹽水.
如在家就飲水動樂. 寶礦力好似少鉀質過水動樂.


禁止訪問

積分: 16862


5#
發表於 14-9-23 08:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9515


4#
發表於 14-9-23 08:30 |只看該作者

回覆:wingtungbaby 的帖子

鉀低,可以食蕉同堅果


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


3#
發表於 14-9-21 21:15 |只看該作者

引用:老公有此病,請問應該可以食啲咩?缺鉀質應

原帖由 wingtungbaby 於 14-09-21 發表
老公有此病,請問應該可以食啲咩?缺鉀質應該要食番D咩?
問下營養師意見好過上網問人呀


已刪除用户

積分: 22283

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


2#
發表於 14-9-21 21:09 |只看該作者

回覆:嚴重既慢性胃炎+缺鉀質

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
刪除帳號

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo