自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 1033


1#
發表於 14-9-22 00:05 |只看該作者
琴晚先係台灣返嚟 今次旅行台灣比到我一個非常好嘅印象 事原係我返嚟香港最後果日 一起身個人唔係幾舒服 成日果日都暈暈地 諗住最後一日去食下嘢就算 去到永康街 首先去左鼎泰豐 係人都知鼎泰豐要等好耐起碼一個鐘 等陣期間就諗住去食芒果冰 點知唔小心留咗個散子包 入面都有成三千幾蚊台幣
我哋食完鼎泰豐 先發覺唔見左個散紙包 返到去芒果冰果到 竟然佢地幫我收起左 仲比返我地一蚊都冇少到 最後就嗰陣去到機場 過的X光機嗰陣 我又唔小心 留低左部電話 我入境處職員 有大聲叫我返去攞返 今次真係好好彩 我都比我自己嘅大頭蝦嚇親 點解可以咁大意



點評

尼古丁  click like先  發表於 14-9-22 18:58
Hana_Sugi    發表於 14-9-22 16:54
ant3210    發表於 14-9-22 16:29
wcpcelia    發表於 14-9-22 13:39
yuhon4    發表於 14-9-22 12:14
車仔人    發表於 14-9-22 10:44


珍珠宮

積分: 33003


86#
發表於 14-9-23 07:46 |只看該作者
catcatcat549 發表於 14-9-23 07:34
香港人或新香港人真係學下啦
完全同意!


珍珠宮

積分: 33003


85#
發表於 14-9-23 07:45 |只看該作者
T.T.CatCat 發表於 14-9-22 00:46
回覆 Yukolo0308 的帖子

我都鐘意去台灣,啲人簡單啲
Agree!


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


84#
發表於 14-9-23 07:45 |只看該作者

回覆:台灣人真係好好 同好誠實

樓主好富泰喎,散銀包都裝3xxx蚊,咁銀包咪
跌完錢包又即跌手機,似乎跟住妳尾有著數喎


孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


珍珠宮

積分: 31685


83#
發表於 14-9-23 07:34 |只看該作者

引用:,係呀,博愛座唔係老人或有需要既人都無人

原帖由 abbywky 於 14-09-22 發表
,係呀,博愛座唔係老人或有需要既人都無人坐架
香港人或新香港人真係學下啦


男爵府

積分: 8596

畀面勳章 BK Milk勳章


82#
發表於 14-9-23 02:38 |只看該作者

回覆:台灣人真係好好 同好誠實




子爵府

積分: 11838

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 BK Milk勳章


81#
發表於 14-9-23 02:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 叉包兔 於 14-09-22 發表我都

原帖由 tkop 於 14-09-22 發表
樂定鍾
錯字手機成日幫我揀字粒,好鬼煩

凡是發生過的都存在,凡是存在過的都有價值。


珍珠宮

積分: 38389


80#
發表於 14-9-23 01:51 |只看該作者

回覆:台灣人真係好好 同好誠實

我已很多年冇去台灣,但記得佢地唔介意我拿著另一舖頭的燒栗米入他的鋪內吃,和c6share 一個十全大補湯,掃街乜都想吃吖嘛!另外酒店樓下鴨米缐伯伯很好人





水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


79#
發表於 14-9-23 01:11 |只看該作者

引用:上年9月我陀住5個月多d,係捷運都好多人讓座

原帖由 alice_cheng 於 14-09-22 發表
上年9月我陀住5個月多d,係捷運都好多人讓座 d人又nice!真係好好!
我仔上年都10歲啦,去台灣搭捷運,咁啱有個時間好多人,竟然都有個姨姨讓座俾我仔坐。 我話佢好大個唔洗喇, 但佢哋都好堅持話小孩要坐下。 我反而超級唔好意思。


伯爵府

積分: 17062

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


78#
發表於 14-9-23 00:12 |只看該作者
fanny219 發表於 14-9-22 11:01
回覆 Yukolo0308 的帖子

一啲啲啦~, 以前同台灣佬打工, 又孤寒, 又咸濕, 又賤~~
我都係咁話, 曾經同台灣人工作, 奸到出汁
,


水晶宮

積分: 68339


77#
發表於 14-9-23 00:02 |只看該作者

引用:Quote:Yukolo0308 發表於 14-9-22 00:05 琴

原帖由 bobosweet 於 14-09-22 發表
台灣人(台北)整體呢講係有禮貌同有秩序過香港人多多聲! 好似扶手電梯咁, 左手面係比人行, 唔行嘅人就算拖 ...
仲有,佢地排隊上電梯係係隊尾入,唔似得我地係前面左穿右插


珍珠宮

積分: 40372

畀面勳章


76#
發表於 14-9-22 23:53 |只看該作者

回覆:台灣人真係好好 同好誠實

台灣人民風好,公民意職高,我好鍾意台灣




瑪瑙宮

積分: 133370


75#
發表於 14-9-22 23:37 |只看該作者

引用:我都樂鐘意去台灣

原帖由 叉包兔 於 14-09-22 發表
我都樂鐘意去台灣
樂定鍾


子爵府

積分: 11838

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 BK Milk勳章


74#
發表於 14-9-22 19:00 |只看該作者

回覆:台灣人真係好好 同好誠實

我都樂鐘意去台灣

凡是發生過的都存在,凡是存在過的都有價值。


子爵府

積分: 11511


73#
發表於 14-9-22 18:53 |只看該作者


珍珠宮

積分: 32704

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


72#
發表於 14-9-22 18:42 |只看該作者


水晶宮

積分: 60438


71#
發表於 14-9-22 18:01 |只看該作者

回覆:台灣人真係好好 同好誠實






大宅

積分: 2187


70#
發表於 14-9-22 17:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tkop+於+14-09-22+發表有定友

原帖由 SamLaw2821 於 14-09-22 發表
手筆之誤,唔好意思!謝謝提點!
友善




大宅

積分: 2187


69#
發表於 14-9-22 17:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SamLaw2821+於+14-09-22+發表

原帖由 tkop 於 14-09-22 發表
有定友
手筆之誤,唔好意思!謝謝提點!




珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


68#
發表於 14-9-22 16:55 |只看該作者

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo