家事百科

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 23


1#
發表於 14-9-22 23:32 |只看該作者
個廳有280尺左右, 加埋條走廊70左右呢個情況洗唔洗用到三匹??定係兩匹半都夠

出面去親百XX, 豐X,問親都係話100尺一匹
我朋友屋企五百尺, 冇走廊, 用兩匹已經成屋都涼啦
真係唔知聽邊個好

另外, 牌子方面, 大金其實係唔係最好?

有經驗既朋友, 不妨俾下意見呀:)


別墅

積分: 806


8#
發表於 14-9-25 09:23 |只看該作者

引用:最後買左珍寶3匹機

原帖由 jch2014 於 14-09-24 發表
最後買左珍寶3匹機
珍寶都唔錯。。

不過好似唔係一級能源


大宅

積分: 1574


7#
發表於 14-9-24 00:24 |只看該作者
jch2014 發表於 14-9-24 00:19
最後買左珍寶3匹機
噢!以前都ok既


民房

積分: 23


6#
發表於 14-9-24 00:19 |只看該作者
最後買左珍寶3匹機


子爵府

積分: 14716


5#
發表於 14-9-23 14:53 |只看該作者
jch2014 發表於 14-9-22 23:32
個廳有280尺左右, 加埋條走廊70左右呢個情況洗唔洗用到三匹??定係兩匹半都夠

出面去親百XX, 豐X,問親都係 ...
2匹至2.5匹已夠,視乎客廳方向

大金慳電夠凍,但貴,樂聲也不錯


公爵府

積分: 28825


4#
發表於 14-9-23 12:44 |只看該作者
回覆 jch2014 的帖子

Many factors apart from area. Windows facing west? How's your sensitivity totemperature (e.g. some people put on coat in bus during summer)? Location of the
AC indoor unit (facing you?)?....

If I were you, 3HP is the minimum. 3.5HP is better.

Always remember: don't let the AC always work at 100% e.g. small AC installed in large area.

Daikin is the best if you can afford. It offers some hi-end series.


水晶宮

積分: 69641


3#
發表於 14-9-23 12:38 |只看該作者
唔駛3匹掛....


大宅

積分: 1529


2#
發表於 14-9-23 10:30 |只看該作者

回覆:jch2014 的帖子

若廚房不是開放式,該足夠用,
其次最重要是按裝位置 …… 近飯廳較好!
通常比較熱。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo