跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7594


1#
發表於 08-2-6 02:25 |只看該作者
最近成日都好夜先訓...好晏先起身...3:00訓 中午12:00先起身...
ng知第日小b 会ng会都一様夜夜都ng訓,朝早又ng願起身!
不過就算訓倒個時間都不会太長,因為一定要去尿尿幾次同埋要轉身...腰又痛...大脾2邊舊骨又痛...真係難已訓得長...:-(

下個月0既今日lee個鐘数我可能已経在feed 緊奶了 大家緊張ma??
lee個星期我發了2~3次左右,過夢都係有bb 出現的,不知是不是日有所思?
我仲有一大袋bb 3 未洗...
希望星期四開始真的有太陽la... 可以係年初二開始洗...
仲有如果有太陽便可以曬下張bb 被...bb 張床褥...

預産期越近,就越來越驚陣痛...
[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers


男爵府

積分: 7594


24#
發表於 08-2-10 01:57 |只看該作者
原文章由 yeekwan 於 08-2-10 01:42 發表
我奶奶都係咁講...
佢地係咁問你腫左幾多次呀..
其實我都腫左有兩~三次啦
琴日開始我唔知係咪因為好倦呢
定係新年食多左..BB大得快左呢
我訓覺..個肚重到一轉身就好痛..
之後洛街啦...行行下..下面會好痛呀
係好似壓 ...


我収得一封利是ja~~ 就係99比個封!
我老公家族習慣係結左婚係無利是収架...同埋除左99之外又無老人家...
我個friend 収左4000幾利是la~~返工既人真係好!:(
[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers


別墅

積分: 598


23#
發表於 08-2-10 01:42 |只看該作者
我奶奶都係咁講...
佢地係咁問你腫左幾多次呀..
其實我都腫左有兩~三次啦
琴日開始我唔知係咪因為好倦呢
定係新年食多左..BB大得快左呢
我訓覺..個肚重到一轉身就好痛..
之後洛街啦...行行下..下面會好痛呀
係好似壓住咁痛.要好似亞伯咁行先得
係屋企BB一郁我又好痛.
其實我覺得佢真係好低..
仲有呀..我E兩日成日覺得好急大便呀
一急下面又痛了..
但係都柯到架..
唔知係咪BB頭好低..D便便一谷就痛呢

今年我地兩老婆都收到好多利是呀..
BB緊係有啦..
個個都有派...
佢仲可能多過我地TIM

[ 本文章最後由 yeekwan 於 08-2-10 01:44 編輯 ]
http://hk.myblog.yahoo.com/kwankwan_fish


大宅

積分: 3717


22#
發表於 08-2-9 01:00 |只看該作者
原文章由 yauyau08 於 08-2-7 22:39 發表
人地話 3 腫 3 消 後就生得, 你地聽過未

即隻腳腫3次 消3次腫 後就 差不多入院了

我今日拜年, 都有人比埋利是我個b 呀



我都聽過, 不過問過d媽媽就"覺得唔係"....



男家無人比bb呀, 今日女家我開口叫我屋企人比, :)

我坐完台北【一個無腳的的士司機】之分享! (有圖)

http://forum.baby-kingdom.com/thread-2442319-1-1.html


男爵府

積分: 7594


21#
發表於 08-2-8 20:35 |只看該作者
原文章由 bosch 於 08-2-8 16:43 發表
我都聽過 3 腫 3 消... 唔知係咪真呢? :lol

我仲未有人俾利是俾我個 b 呀...

今日係我 day1 咁計既預產期, 好明顯bb 仲未想出黎住. :lol



bb話:gum 凍,遅d 先la~~:lol
[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 08-2-8 16:43 |只看該作者
我都聽過 3 腫 3 消... 唔知係咪真呢? :lol

我仲未有人俾利是俾我個 b 呀...

今日係我 day1 咁計既預產期, 好明顯bb 仲未想出黎住. :lol


男爵府

積分: 7594


19#
發表於 08-2-8 15:18 |只看該作者
原文章由 yauyau08 於 08-2-7 22:39 發表
人地話 3 腫 3 消 後就生得, 你地聽過未

即隻腳腫3次 消3次腫 後就 差不多入院了

我今日拜年, 都有人比埋利是我個b 呀:-P


hoho~我小b 都有ar~~
[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers


大宅

積分: 1273


18#
發表於 08-2-7 22:39 |只看該作者
人地話 3 腫 3 消 後就生得, 你地聽過未

即隻腳腫3次 消3次腫 後就 差不多入院了

我今日拜年, 都有人比埋利是我個b 呀:-P


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


17#
發表於 08-2-7 12:24 |只看該作者
D人話我呢排個鼻紅紅腫腫, 塊面又有水腫喎, 咪話我就生囉. 我麻麻地信. 我諗我係肥左同埋天氣凍既關係.

返多一個禮拜工就放假啦, 都唔知係好定唔好.... 我真係唔係咁想生住..


別墅

積分: 598


16#
發表於 08-2-7 08:38 |只看該作者
係行左兩個勁細的...
我想買d花ma...
但係都買唔到...
http://hk.myblog.yahoo.com/kwankwan_fish


大宅

積分: 3717


15#
發表於 08-2-7 02:35 |只看該作者
原文章由 yeekwan 於 08-2-7 02:29 發表
>...<
又要帶埋兩個罵眼圈去了..
頭先我去行花市都ok多人..
行唔夠10分仲...洛雨..
激死..我今年行左兩個花市
但係一樣野都買唔到..
有d失望:tongue:


行左2個咁勁? 自問真係無本事
我坐完台北【一個無腳的的士司機】之分享! (有圖)

http://forum.baby-kingdom.com/thread-2442319-1-1.html


別墅

積分: 598


14#
發表於 08-2-7 02:29 |只看該作者
>..<我又訓唔著了...
天日仲要去拜年架..>.<
又要帶埋兩個罵眼圈去了..
頭先我去行花市都ok多人..
行唔夠10分仲...洛雨..
激死..我今年行左兩個花市
但係一樣野都買唔到..
有d失望:tongue:
http://hk.myblog.yahoo.com/kwankwan_fish


大宅

積分: 3717


13#
發表於 08-2-7 02:24 |只看該作者
原文章由 jo@pong 於 08-2-7 02:03 發表


関事0既0羊?? 我真係未聴過鼻紅即生得...


原來個個都無覚好訓...要返工的mama真係辛苦都不得了ba~~不過仲有一個月左右ja~~ 努力ar~~~ aza aza fighting !!

我又訓ng着la,頭先仲煎左d 年糕 蘿白糕食ar ...


我就等緊洗完床單...:mrgreen: 今年無買新既
要等佢乾埋至得

關於鼻紅.....我唔係好信......因為未聽過呀
我坐完台北【一個無腳的的士司機】之分享! (有圖)

http://forum.baby-kingdom.com/thread-2442319-1-1.html


男爵府

積分: 7594


12#
發表於 08-2-7 02:03 |只看該作者
原文章由 bosch 於 08-2-7 01:45 發表
你地個鼻尖有冇紅到? 我個鼻近排紅左, d 人就話我就黎生喎... 其實應該係少少紅, 不過我有時手痕唧暗瘡, 搞到紅紅腫腫之麻...


関事0既0羊?? 我真係未聴過鼻紅即生得...


原來個個都無覚好訓...要返工的mama真係辛苦都不得了ba~~不過仲有一個月左右ja~~ 努力ar~~~ aza aza fighting !!

我又訓ng着la,頭先仲煎左d 年糕 蘿白糕食ar~~
聴朝仲要去99度拜年...
[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 08-2-7 01:45 |只看該作者
你地個鼻尖有冇紅到? 我個鼻近排紅左, d 人就話我就黎生喎... 其實應該係少少紅, 不過我有時手痕唧暗瘡, 搞到紅紅腫腫之麻...


男爵府

積分: 7772

好媽媽勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 08-2-7 00:55 |只看該作者
我而家都係瞓唔到, 條腰骨同脾骨都好痛, 半夜起身去尿尿後就一直眼光光瞓唔返, 每次一瞓返就夠鐘起身返工, 今日仲衰望到天光添, 日日返工對眼同個人都好攰, 再係咁落去我會變人乾了


大宅

積分: 3717


9#
發表於 08-2-7 00:52 |只看該作者
我都訓得唔好........
好彩係我平時可以訓, 要返工既媽媽一定好辛苦
我坐完台北【一個無腳的的士司機】之分享! (有圖)

http://forum.baby-kingdom.com/thread-2442319-1-1.html


大宅

積分: 1273


8#
發表於 08-2-7 00:16 |只看該作者
我通常12點半入睡, 但到4點就會自然起身, 6點再入睡, 8點半起床,, 每日都好疲倦地工作,,,


別墅

積分: 694


7#
發表於 08-2-6 23:42 |只看該作者
Me too!

我都係訓幾個鐘, 就要起身去厠所, 但係又唔係好多尿尿.
之後有時都訓唔番, 可能我訓得唔好, 小b成晚都郁郁下,
陪我唔駛訓


等待驗證會員

積分: 145


6#
發表於 08-2-6 21:57 |只看該作者
係呀! 我晚晚都係訓三/四個鍾,半夜去完小便就很難再睡得好!不過,bb很快就出來, 好開心!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo