我奶奶都係咁講...
佢地係咁問你腫左幾多次呀..
其實我都腫左有兩~三次啦
琴日開始我唔知係咪因為好倦呢
定係新年食多左..BB大得快左呢
我訓覺..個肚重到一轉身就好痛..
之後洛街啦...行行下..下面會好痛呀
係好似壓住咁痛.要好似亞伯咁行先得
係屋企BB一郁我又好痛.
其實我覺得佢真係好低..
仲有呀..我E兩日成日覺得好急大便呀
一急下面又痛了..
但係都柯到架..
唔知係咪BB頭好低..D便便一谷就痛呢
今年我地兩老婆都收到好多利是呀..
BB緊係有啦..
個個都有派...
佢仲可能多過我地TIM
[ 本文章最後由 yeekwan 於 08-2-10 01:44 編輯 ]
http://hk.myblog.yahoo.com/kwankwan_fish