家事百科

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 14-9-23 12:48 |只看該作者
有無人用過呢D手提熨斗, 好用嗎? 邊度有得買? 想買返部, 我見好多團購都完左.

http://www.beecrazy.hk/zh_tw/deals/handheld-garment-steamer

明天會更好~~


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 14-9-25 12:22 |只看該作者
Eliza.wong2014 發表於 14-9-24 17:10
回覆 LongRyan 的帖子

我係用呢個model. 要press the button 先有蒸氣噴出黎. 通常係好皺果度我先噴蒸汽, ...
thx....weekend去睇.
明天會更好~~


別墅

積分: 796


10#
發表於 14-9-24 22:38 |只看該作者
回覆 水晶樹媽媽 的帖子

因為件衫係就咁掛起度熨, 骨既話就難D. 如果要熨骨, 要捱著牆黎熨,或者用熨板.


侯爵府

積分: 21774

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 14-9-24 18:12 |只看該作者
Eliza.wong2014 發表於 14-9-24 17:10
回覆 LongRyan 的帖子

我係用呢個model. 要press the button 先有蒸氣噴出黎. 通常係好皺果度我先噴蒸汽, ...
熨到 "骨" 嗎?


別墅

積分: 796


8#
發表於 14-9-24 17:10 |只看該作者
回覆 LongRyan 的帖子

我係用呢個model. 要press the button 先有蒸氣噴出黎. 通常係好皺果度我先噴蒸汽, 其他乾熨就得.


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 14-9-24 10:33 |只看該作者
sako 發表於 14-9-24 01:52
我用飛利蒲,$7XX,1200w,方便快捷,但只可以燙走70%皺,壓實燙可起骨,對我呢啲5高要求既人已經好夠,如 ...
700百幾貴左D...
明天會更好~~


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 14-9-24 10:32 |只看該作者
本帖最後由 LongRyan 於 14-9-24 10:33 編輯
Eliza.wong2014 發表於 14-9-23 21:09
回覆 LongRyan 的帖子

我用威馬牌, 3百蚊到. 重量可以接受.
http://goodwayelectrical.com/ProductList.aspx?c=0011

請問你係用呢款G-665嗎? 要唔要自己禁住個製先出蒸氣? 我見人話舊款要, 好麻煩.

明天會更好~~


男爵府

積分: 8832


5#
發表於 14-9-24 01:52 |只看該作者
我用飛利蒲,$7XX,1200w,方便快捷,但只可以燙走70%皺,壓實燙可起骨,對我呢啲5高要求既人已經好夠,如果您用開傳統燙斗,可能會5滿意,但又可以燙盡所有質料既三,喱士絲質裙冷三線三我都可以蒸燙下,最重要係方便,掛住就燙得了。


別墅

積分: 796


4#
發表於 14-9-23 21:09 |只看該作者
回覆 LongRyan 的帖子

我用威馬牌, 3百蚊到. 重量可以接受.


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 14-9-23 15:34 |只看該作者
本帖最後由 LongRyan 於 14-9-23 15:35 編輯
Eliza.wong2014 發表於 14-9-23 13:44
我用果部都可以, 不過如果要十分直就一定要用番傳統果D啦.

可以介紹嗎? 幾$$, 係邊買? 會唔會好重? THX.
明天會更好~~


別墅

積分: 796


2#
發表於 14-9-23 13:44 |只看該作者
我用果部都可以, 不過如果要十分直就一定要用番傳統果D啦.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo