自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3495


1#
發表於 14-9-23 14:13 |只看該作者
見到有個snoopy蛋糕,我老公好中意snoopy,想買呀,但又驚好難食....


子爵府

積分: 14496


37#
發表於 14-9-24 09:12 |只看該作者

回覆:請問聖x娜既生日蛋糕好唔好食架?

我買milktop多



珍貴的并唔喺苦難本身,而喺我地對苦難如同珍珠般的包容.


大宅

積分: 2705


36#
發表於 14-9-24 09:09 |只看該作者
講真, 2個月前食過一次聖安娜生日蛋糕, 超難食


子爵府

積分: 13151


35#
發表於 14-9-24 08:29 |只看該作者

回覆:bowielwl 的帖子

應該唔好食!我訂過比我隻狗做生日,佢都唔食!





男爵府

積分: 6281

開心吸收勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


34#
發表於 14-9-24 07:39 |只看該作者

回覆:請問聖x娜既生日蛋糕好唔好食架

麻麻地


伯爵府

積分: 19097


33#
發表於 14-9-24 07:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 bearclub 於 14-09-24 發表我

原帖由 呀咩956 於 14-09-24 發表
沙田廣場个间,D職員燶口燶面,十問九唔應,我已經罷買佢,不過可能知衰後會變番笑騎騎掛。

...
我2,3年前開始長期幫襯,果時啲職員已經好好禮貌了。


伯爵府

積分: 15878


32#
發表於 14-9-24 07:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 呀咩956 於 14-09-23 發表呢

原帖由 bearclub 於 14-09-24 發表
我唔知其他分店,但我去過西九龍廣場同埋佐敦分店,職員勁有禮貌,好過美心東海棠多多聲

...
沙田廣場个间,D職員燶口燶面,十問九唔應,我已經罷買佢,不過可能知衰後會變番笑騎騎掛。

阿尼陀佛   enjoy enjoy
black lady/sexy cool/fifty cent/多肉動物/式持恒/沈思懷


子爵府

積分: 10780


31#
發表於 14-9-24 00:15 |只看該作者

引用:我覺得好食喎!我長期幫襯聖安娜㗎

原帖由 bearclub 於 14-09-23 發表
我覺得好食喎!我長期幫襯聖安娜㗎
我都係




水晶宮

積分: 56409


30#
發表於 14-9-24 00:11 |只看該作者

回覆:請問聖x娜既生日蛋糕好唔好食架?

好甜,唔好食。自己整好味啲,不過冇佢咁靚囉



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


禁止訪問

積分: 24651


29#
發表於 14-9-24 00:08 |只看該作者

回覆:請問聖x娜既生日蛋糕好唔好食架

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31966

2018復活節勳章 hashtag旅遊勳章


28#
發表於 14-9-24 00:06 |只看該作者

回覆:請問聖x娜既生日蛋糕好唔好食架?

麻麻地



分享:愛遊泰(內有曼谷芭堤雅清邁資料)
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=14416337&fromuid=956408


伯爵府

積分: 18559


27#
發表於 14-9-24 00:05 |只看該作者

回覆:請問聖x娜既生日蛋糕好唔好食架?

勁難食




伯爵府

積分: 19097


26#
發表於 14-9-24 00:04 |只看該作者

引用:呢间D職員好衰

原帖由 呀咩956 於 14-09-23 發表
呢间D職員好衰
我唔知其他分店,但我去過西九龍廣場同埋佐敦分店,職員勁有禮貌,好過美心東海棠多多聲


大宅

積分: 1762


25#
發表於 14-9-24 00:02 |只看該作者

回覆:請問聖x娜既生日蛋糕好唔好食架?

我今年訂過,芝麻街系列既其中一款生日蛋糕。我一家都係勁愛蛋糕既!但一磅既蛋糕我們棄了一大半!難食到爆




侯爵府

積分: 21132


24#
發表於 14-9-23 17:00 |只看該作者

回覆:請問聖x娜既生日蛋糕好唔好食架

我覺得唔錯
只係個名氣冇東xx咁好

點評

bearclub  同意!  發表於 14-9-24 00:05


大宅

積分: 1363


23#
發表於 14-9-23 16:59 |只看該作者

回覆:請問聖x娜既生日蛋糕好唔好食架

難食


翡翠宮

積分: 84266


22#
發表於 14-9-23 16:57 |只看該作者
依家好左好多了.....


瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


21#
發表於 14-9-23 16:56 |只看該作者

回覆:請問聖x娜既生日蛋糕好唔好食架?

我覺得唔好食




男爵府

積分: 5610


20#
發表於 14-9-23 16:34 |只看該作者
普通, Italian Tomato 好D


侯爵府

積分: 21126


19#
發表於 14-9-23 16:31 |只看該作者

回覆:請問聖x娜既生日蛋糕好唔好食架?

好難食




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo