自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   3


複式洋房

積分: 342


1#
發表於 14-9-23 21:27 |只看該作者
本帖最後由 櫻井 於 14-11-27 21:37 編輯

Del




大宅

積分: 1792


38#
發表於 14-9-24 09:01 |只看該作者

回覆:小一日日返學前都精神緊張,有咩方法可解決?

會不會暈車呀,食飽就係車度~




珍珠宮

積分: 48692

好媽媽勳章


37#
發表於 14-9-24 08:40 |只看該作者
櫻井 發表於 14-9-23 22:20
係吖,佢好鍾意人哋贊佢乖,可能咁樣,所以好驚自己做得唔好。但如果長期咁樣真係唔知點好?



...
壓力大到食唔到野, 你要同班主任傾下, 同班主任講佢需要多一點正面鼓勵, 例如做得好可否讚一兩句, 又或者問老師有無小職位適合佢, 例如小學會分行長, 科長, 食飯長等小職位, 問下老師可否比一個小職位佢做, 等佢上學有滿足感. 我仔仔今個學期做了主科的科長, 佢好有滿足感, 因為幫完老師拿薄派薄, 老師會讚佢乖, 佢好開心.


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


36#
發表於 14-9-24 07:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+藍尾巴+於+14-09-23+發表係咪

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16627

好媽媽勳章


35#
發表於 14-9-24 07:16 |只看該作者

回覆:小一日日返學前都精神緊張,有咩方法可解決?

就係因為你小朋友乖,更加唔想自己做錯事,所以好大壓力。加上可能佢見過有其他小朋友做得吾啱,比老師鬧過或罰過,更加增添他的恐懼。

同小朋友講,平時乖的小朋友,就算做錯嘢,老師都會原諒和比機會的,不會罰的。

亦可將小朋友情況同班主任講下,請她單獨同小朋友傾下計,應該可減輕小朋友壓力!


珊瑚宮

積分: 118281


34#
發表於 14-9-24 07:10 |只看該作者

回覆:小一日日返學前都精神緊張,有咩方法可解決?

其實上半天,學習內容要求不比全日少或低(起碼當日我比併過多間同級學校係),時間壓縮緊湊,要專注力更集中更留神,因為問野時間都少好多;小息未放鬆,已經再要上課,上課又要馬上投入。如果個細路本身要完美主義,壓力可能好大架,如果慢熱亦會難適應快節奏,點可能唔累?而且精神上既累,細路唔識衡量同表達。




翡翠宮

積分: 97287


33#
發表於 14-9-24 06:25 |只看該作者

回覆:小一日日返學前都精神緊張,有咩方法可解決?

係咪腸胃炎呀?



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 5807


32#
發表於 14-9-24 04:46 |只看該作者

回覆:小一日日返學前都精神緊張,有咩方法可解決?

邊間小學仲有下午班?我想同囡報呀!

點評

SunnieMaMa  maybe shcs,p1-4  發表於 14-9-24 05:52


珍珠宮

積分: 42594


31#
發表於 14-9-24 03:29 |只看該作者

回覆:小一日日返學前都精神緊張,有咩方法可解決?

我都同意同社工傾比較好。可能有d 情況老師話過佢或其他同學,老師自己都唔為意,但小朋友就記喺心。

佢話過驚返學,但又話喜歡返學,你真係要引導佢表達心個句,有時小朋友為了要討大人歡心,只會講d 大人喜歡聽嘅說話,連自己都欺騙埋,只係抑壓住自己。


伯爵府

積分: 15234

畀面勳章


30#
發表於 14-9-24 02:09 |只看該作者

引用:返下午班,12點要上校車。日日返學前嗰2餐

原帖由 櫻井 於 14-09-23 發表
返下午班,12點要上校車。日日返學前嗰2餐都食唔落,食幾啖就嘔,唔知點算?早餐只飲奶都嘔,午餐食佢平時 ...
唔好意思想問:乜小學唔係全日制咩?




複式洋房

積分: 342


29#
發表於 14-9-24 00:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+櫻井+於+14-09-23+發表係吖,

原帖由 jenniecatcat 於 14-09-24 發表
呢樣性格都係好事來,係對自己有要求,只係要教佢點面對差啲同點放輕鬆心情。你要話佢知:媽咪知你想做好, ...
謝謝你的鼓勵和意見,我會賞試!




水晶宮

積分: 56409


28#
發表於 14-9-24 00:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jenniecatcat+於+14-09-23+發

原帖由 櫻井 於 14-09-23 發表
係吖,佢好鍾意人哋贊佢乖,可能咁樣,所以好驚自己做得唔好。但如果長期咁樣真係唔知點好?



...
呢樣性格都係好事來,係對自己有要求,只係要教佢點面對差啲同點放輕鬆心情。你要話佢知:媽咪知你想做好,但只要盡左力就得。冇人能夠做啱哂,易都唔會人人日日都讚你。所以媽媽你要讚佢多啲啦。剛開學,好多野都要適應,全部野對佢來講都係新同難。而家要解開佢心結先,返學既每一個細節都問下佢,睇有乜難處係做唔到既,幫佢解決。加油媽媽,我仲未到呢個階段,只係諗下如我係你小朋友點諗啫,可能到我仔時自己都搞唔掂



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


珍珠宮

積分: 36471


27#
發表於 14-9-23 22:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jenniecatcat 於 14-09-23 發

原帖由 櫻井 於 14-09-23 發表
係吖,佢好鍾意人哋贊佢乖,可能咁樣,所以好驚自己做得唔好。但如果長期咁樣真係唔知點好?



...
完美主義者。。建議你最好找人開解吓佢。。要求完美的人, 係自己俾自己好大壓力,而不是周圍環境

趁剛開學, 没有太多功課及默書。有時間疏導吓


男爵府

積分: 6204

好媽媽勳章


26#
發表於 14-9-23 22:35 |只看該作者

回覆:櫻井 的帖子

唉~我女都係咁!呢排發現有些行為問題,待解決!




伯爵府

積分: 16090


25#
發表於 14-9-23 22:32 |只看該作者
櫻井 發表於 14-9-23 22:28
幼稚園係返上午班
生活既pattern 改左, 小朋友要D 時間適應既。 問下佢小息點解無時間食野? 掛住玩?? 如果係既, 你可以提下佢要食下野, 飲下水先得架。


複式洋房

積分: 342


24#
發表於 14-9-23 22:29 |只看該作者

引用:我囡升k1日日行去等校車都话肚痛,會按住個

原帖由 chows 於 14-09-23 發表
我囡升k1日日行去等校車都话肚痛,會按住個肚,同埋食唔落早餐。問佢锺唔鍾意返學都會話好鍾意返學同坐校車 ...
唉,希望好似你個女咁啦。




複式洋房

積分: 342


23#
發表於 14-9-23 22:28 |只看該作者

引用:試下比多D+鼓勵佢呀,+應該會有幫助。+我個

原帖由 CLK-MB 於 14-09-23 發表
試下比多D 鼓勵佢呀, 應該會有幫助。 我個女最初都有話怕上grade 1, 不過幾日後佢發現無咩要驚, 就ok 喇 ...
幼稚園係返上午班




複式洋房

積分: 342


22#
發表於 14-9-23 22:27 |只看該作者

引用:搭校車車程幾耐?會唔會係脾胃唔好?因為有朋

原帖由 jennyleung 於 14-09-23 發表
搭校車車程幾耐?會唔會係脾胃唔好?

因為有朋友小朋友都係成日嘔, 話搭校車暈
當然唔係啦,佢係返學前嘔,唔係搭車嘔。腸胃唔好又唔似喎,夜晚食飯又無問題。




伯爵府

積分: 16090


21#
發表於 14-9-23 22:26 |只看該作者
試下比多D 鼓勵佢呀, 應該會有幫助。 我個女最初都有話怕上grade 1, 不過幾日後佢發現無咩要驚, 就ok 喇。

仲有, 你位小朋友之前係唔係返開上午班? 依家讀下午班可能未適應呀!


大宅

積分: 3518


20#
發表於 14-9-23 22:24 |只看該作者

回覆:小一日日返學前都精神緊張,有咩方法可解決?

我囡升k1日日行去等校車都话肚痛,會按住個肚,同埋食唔落早餐。問佢锺唔鍾意返學都會話好鍾意返學同坐校車。到今個星期就無話肚痛了。
樓主,可能你小朋友都係未適應


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo