家事百科

跳至

首頁
1

尾頁
   6


禁止發言

積分: 8067


1#
發表於 14-9-24 12:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 8067


5#
發表於 14-9-25 09:22 |只看該作者

引用:資料來源:++http://www.thp.com.hk/forums/

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


版主

積分: 34265

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 14-9-24 15:41 |只看該作者
資料來源:

http://www.thp.com.hk/forums/ind ... orum=1&pn=27440


地板佬會用地板油加木糠搞成漿狀批入地板罅隙中.

另外都有其他方法各有利弊
1/木膠粉開木糠,冬天收縮裂開,木糠口非常利,刮腳。
2/填縫膠好耐都乾唔硬,補地下好黐塵。
3/開白膠漿就唔怕收縮(有彈性),但將來車磨地板,地板師傅就煩,因磨地時白膠漿受熱會黐沙紙,地板師傅亦叫不要用白膠漿補好給佢做水晶,寕可佢開水晶補隙。


禁止發言

積分: 8067


3#
發表於 14-9-24 15:24 |只看該作者

引用:通常再車過,用本身木碎填補,做返水晶最好

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1529


2#
發表於 14-9-24 14:49 |只看該作者

回覆:maywon 的帖子

通常再車過,用本身木碎填補,做返水晶最好!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo