懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5695

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 08-2-14 00:24 |只看該作者
我有左 6, 7 個 WEEKS
但我飲鮮奶會肚痾
豆漿我想 3 個月後先飲
依家飲唔飲得維他奶呢 ?


大宅

積分: 2314


15#
發表於 08-2-15 00:34 |只看該作者
鈣思寶囉~ ^__^


子爵府

積分: 10261

虎到金來勳章 牛年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第三回


14#
發表於 08-2-14 15:16 |只看該作者
有D人話維他奶涼喎,如果驚的話過咗4、5個月先飲囉!I agree. After the 4-5 months, I drink one box a day sometime by sometiom. It hink it's no problem.


珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


13#
發表於 08-2-14 12:51 |只看該作者
我只係quote營養師講的:

- 豆奶是加了calcium的,基本上同牛奶可比併。所以如果唔飲得牛奶,可改飲豆奶;
- 豆漿其實沒有calcium,飲可以,但不可代替牛奶或calcium supplement;
- 維他奶其實好肥,糖分好高,怕人飲得多易有妊娠糖尿病

至於什麼涼同唔涼,則西方學術無此項,不作評論。不過我一直都係飲豆奶(由day 1開始就飲),一直都無問題。



伯爵府

積分: 18961

畀面勳章


12#
發表於 08-2-14 12:14 |只看該作者
因為我之前乜野都食唔到,所以難得放得入口都成日飲,仲有利賓納同益力多都係呀,不過而家胃口總算好返好多,所以就飲少返喇!不過so far都無乜野


男爵府

積分: 5168


11#
發表於 08-2-14 11:51 |只看該作者
豆奶涼wor,同埋咁甜~~


珍珠宮

積分: 31348


10#
發表於 08-2-14 11:49 |只看該作者
食芝士、新鮮蔬菜、水果等,它們都含鈣的。
當我有了bb之後,一路有食醫生開的鈣片(每天600mg),另外自己要再補充,因為孕婦每天所需的鈣質要1300mg。


別墅

積分: 628


9#
發表於 08-2-14 11:46 |只看該作者
有D人話維他奶涼喎,如果驚的話過咗4、5個月先飲囉!
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離.


大宅

積分: 1412


8#
發表於 08-2-14 11:43 |只看該作者
我覺得唔飲凍飲ok la:mrgreen:


別墅

積分: 531


7#
發表於 08-2-14 09:44 |只看該作者
我又係飲咗奶會嘔, 其實豆漿係未涼架, 而家11週可唔可以飲呀? 豆奶味道同豆漿有咩分別呢? 如果可以飲豆漿, 咁可以自己整新鮮d.


大宅

積分: 1217


6#
發表於 08-2-14 09:31 |只看該作者
有咩問題??我今早的早餐都係飲維他奶


子爵府

積分: 12434

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 08-2-14 09:23 |只看該作者
你可以飲豆奶........我有咗一直都有飲都無事, 而家b女都出咗世


男爵府

積分: 5695

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 08-2-14 09:06 |只看該作者
豆奶其實同豆漿有咩分別架 ?


珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 08-2-14 09:01 |只看該作者
維他奶ok,不過維他奶其實好肥,營養師教最好唔好飲,反而飲加calcium豆奶好d。


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 08-2-14 08:58 |只看該作者
嗰時, 我一路都無飲過鮮奶.. 日日都係維他奶!
:mrgreen:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo