6個月-1歲

跳至

首頁
1

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 32075

2025勳章蛇年勳章 2021可愛聖誕B勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 14-10-1 11:36 |只看該作者
大家會點安排呀.


公爵府

積分: 27000

叻叻勳章


8#
發表於 14-10-10 11:52 |只看該作者
其實食到痾到就無問題


男爵府

積分: 7919


7#
發表於 14-10-10 10:24 |只看該作者

回覆:fds_M 的帖子

係啊! 我三個月個試用米水開奶,因為佢飲奶粉都成日要奶。。。唉。。

四個月飲奶之前比幾羹傑小小米水,然後用返水沖奶。。到五個月食米糊開始時兩三羹,慢慢加,其實BB會自己越食越多,就會代到一餐。。。好自然

之後可以試加其他食物!


大宅

積分: 2497


6#
發表於 14-10-10 10:12 |只看該作者

引用:我個仔五個月三星期已經轉左。。佢每餐奶7

原帖由 minimirror 於 14-10-09 發表
我個仔五個月三星期已經轉左。。佢每餐奶7安倒,固體食四五安。。

我本身想遲啲,但係淨飲奶佢唔夠飽!! 半 ...
你幾大開始比糊仔?
係咪開頭比佢試下幾啖之後先慢慢加?





男爵府

積分: 7919


5#
發表於 14-10-9 20:51 |只看該作者

回覆:我想問幾耐先轉3奶2固體架...

我個仔五個月三星期已經轉左。。佢每餐奶7安倒,固體食四五安。。

我本身想遲啲,但係淨飲奶佢唔夠飽!! 半夜兩點無飲奶。。

唉。。會打六月針時問醫生


珍珠宮

積分: 32075

2025勳章蛇年勳章 2021可愛聖誕B勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 14-10-9 11:33 |只看該作者
即係6個月都可以.


洋房

積分: 70


3#
發表於 14-10-9 10:23 |只看該作者

回覆:我想問幾耐先轉3奶2固體架...

我覺得視乎bb飲食嘅情況,佢肯食固體就可以試下比兩餐,我女六個半月已經係3奶2固。因為我女唔食糊仔,所以我比唔同種類嘅嘢煲粥比佢食,等佢試多啲,吸收多啲唔同嘅營養。


翡翠宮

積分: 94880


2#
發表於 14-10-2 14:02 |只看該作者
睇返你個bb接受固體程度,如果ok,9個月就可以幫佢轉2固

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo