自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18065

虎到金來勳章


1#
發表於 14-10-3 11:43 |只看該作者
剛睇新聞提要,政總員工要返工,好似乞咁,阿婆要返工都唔比,係米傻架,你地食飽飯無事做去示威,人地手停口停呀,人地唔係靠政府,係靠雙手呀!!!


唔該呢班人快d走啦,各位爸媽,勸下你地d仔女,唔好做埋呢d陰公事,阿婆無得食,係米學聯養佢,係米佔中三子養佢

點評

pbpk03845784    發表於 14-10-3 12:35


禁止訪問

積分: 42056


49#
發表於 14-10-3 14:07 |只看該作者

回覆:你地唔使搵食,人地要架

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18065

虎到金來勳章


48#
發表於 14-10-3 14:06 |只看該作者

引用:其實, 佔中三子加黃痴線同周永康已經控制

原帖由 Pulmma 於 14-10-03 發表
其實, 佔中三子加黃痴線同周永康已經控制唔到。 自律解散係最好既下街。 今日班少爺兵都少咗好多。 我剛行 ...
個三子,痴瘋,攪完個難灘子,又收唔到科,頭先新聞話佢去政總同示威人士傾,人地都唔采佢,繼續難住唔比人入,即係話,佢地已經控制唔到,依家係d小朋友要面,落唔到台!!!


希望佢地快d返屋企啦!!!


水晶宮

積分: 64720

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


47#
發表於 14-10-3 14:01 |只看該作者

回覆:你地唔使搵食,人地要架

其實, 佔中三子加黃痴線同周永康已經控制唔到。 自律解散係最好既下街。 今日班少爺兵都少咗好多。 我剛行去sogo , 好少人, 好有衝動去拆走d 鐵馬。



雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


46#
發表於 14-10-3 13:59 |只看該作者
變得有點唔理智了


珍珠宮

積分: 35654


45#
發表於 14-10-3 13:57 |只看該作者

回覆:你地唔使搵食,人地要架

睇電視見個男人講得激動到眼濕濕話已經4日返唔到工,真心替佢難過,人地要養屋企,手停口停,係咪班佔中人士養佢地?


伯爵府

積分: 18065

虎到金來勳章


44#
發表於 14-10-3 13:49 |只看該作者

引用:Quote:candice0830 發表於 14-10-3 12:59

原帖由 lala1016 於 14-10-03 發表
最好笑係有人話如果因為佔中而唔返工, 公司唔應該扣假 / 扣錢, 又話公司冷血刻薄, 但又唔見呢d人開間咁既公 ...
最好比公司炒左,叫三子,痴瘋,學聯,學民養佢羅!!!


男爵府

積分: 7720


43#
發表於 14-10-3 13:10 |只看該作者
candice0830 發表於 14-10-3 12:59
反而呢d人令我更嬲 日日係FB LIKE下, 自己冇影響就話呻冇收入既人目光短淺, 只顧眼前利益~ 大佬~ ...
最好笑係有人話如果因為佔中而唔返工, 公司唔應該扣假 / 扣錢, 又話公司冷血刻薄, 但又唔見呢d人開間咁既公司出黎喎


水晶宮

積分: 65998

畀面勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 14-10-3 13:04 |只看該作者
知足常樂 自得其樂 苦中作樂


禁止訪問

積分: 21714

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 14-10-3 12:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18065

虎到金來勳章


40#
發表於 14-10-3 12:48 |只看該作者

回覆:你地唔使搵食,人地要架

佢地示威,有水飲,有飯食,人地可能要養家,咁一家大細點算,無民主係慘,但無飯食仲慘,人地想返工都唔比,痴線架!!!


男爵府

積分: 6812


39#
發表於 14-10-3 12:48 |只看該作者

回覆:你地唔使搵食,人地要架

口口声声話民主,最吾民主米佢地囉。


子爵府

積分: 10024


38#
發表於 14-10-3 12:42 |只看該作者
回覆 chitchitmum 的帖子

AGREE, 有D支持佔中既所謂朋友成日係FACEBOOK叫人去佔中, 又成日話金鐘人數少左, 叫人快D去, 仲話佔中吾影響返工, 搭車仲要快左添, 但呢班人係繼續返緊工, 繼續收緊人工, 因為佢地OFFICE吾係呢D佔中地區, 真PK


侯爵府

積分: 23481

育兒性格勳章


37#
發表於 14-10-3 12:42 |只看該作者


伯爵府

積分: 18065

虎到金來勳章


36#
發表於 14-10-3 12:41 |只看該作者

引用:贈佢地三個字。。。有報應!

原帖由 oioioioi 於 14-10-03 發表
贈佢地三個字。。。有報應!
講得岩


子爵府

積分: 14939


35#
發表於 14-10-3 12:37 |只看該作者
本帖最後由 evang1668 於 14-10-3 12:39 編輯

回覆 k_wong7 的帖子

佢令次事件中有香港人失業,咪叫佔中 d 人養,佢日日唔使做有錢使有飯食,難聽一句(食飽冇休米),普選年代好食好住


侯爵府

積分: 21102


34#
發表於 14-10-3 12:36 |只看該作者

回覆:你地唔使搵食,人地要架

贈佢地三個字。。。有報應!


男爵府

積分: 6812


33#
發表於 14-10-3 12:35 |只看該作者

回覆:k_wong7 的帖子

係囉阻住晒


大宅

積分: 2941


32#
發表於 14-10-3 12:34 |只看該作者

回覆:chanaugusten 的帖子

有冇D好提議俾政府,例如派錢


珍珠宮

積分: 36640

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


31#
發表於 14-10-3 12:32 |只看該作者

引用:算吧啦,呢班人話唔聽,佢地有父母俾零用錢

原帖由 mirandalaw 於 14-10-03 發表
算吧啦,呢班人話唔聽,佢地有父母俾零用錢,點會知人既慘狀

黑心果句,鬼唔望佢地父母有日同佢講,因為佔 ...
如果佢地攪得耐,真係有可能,但其他人唔想做陪葬


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo