單親天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1066


1#
發表於 08-2-19 17:47 |只看該作者
我e家用緊果間 時時都上唔到網架
所以想轉過第二間
想問下大家知唔知邊間 上網穩定d同平d架??

[ 本文章最後由 JOY_JOY 於 08-2-19 20:29 編輯 ]
努力考到UMPIRE


等待驗證會員

積分: 412


17#
發表於 08-3-10 15:59 |只看該作者

netvigater

雖然係好穩定,但係就俾佢呃左兩次錢喇,我而家約未完,但係已經俾左鄰居用.如果你用既話,佢話送咩俾你都5好要,3個月我叫佢cut,但佢5cut,就要收我錢,我唸住去申訴專員公處告佢
很高興認識你


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


16#
發表於 08-3-10 13:03 |只看該作者
原文章由 PUI1011 於 08-2-19 22:09 發表
我而家用緊香港寬頻........

me too...ok ka!
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


大宅

積分: 1207


15#
發表於 08-3-10 00:20 |只看該作者
我而家用緊NOW


水晶宮

積分: 53635

至尊種植勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


14#
發表於 08-3-9 23:36 |只看該作者
我用(友倩)都可以啦

電話 (i.p電話+無限10m上網)149元

可是要用信用卡過數
錦瑟無端五十弦,一弦一柱思華年。
莊生曉夢迷蝴蝶,望帝春心託杜鵑。
滄海月明珠有淚,藍田日暖玉生煙。
此情可待成追憶?只是當時已惘然。


別墅

積分: 980


13#
發表於 08-3-9 22:36 |只看該作者
我住上水圍,我而家用緊新世界電訊,唔好用成日上唔到


原文章由 JOY_JOY 於 08-2-19 17:47 發表
我e家用緊果間 時時都上唔到網架
所以想轉過第二間
想問下大家知唔知邊間 上網穩定d同平d架??
我們這一家


男爵府

積分: 5966


12#
發表於 08-3-9 18:19 |只看該作者
我用有線成日冇啦啦斷線...
打親去1係叫我留電話..之後又唔覆我啵...
1係就成日話維修...都唔知真定假...
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。

紀錄:
大仔出世7磅半  大女出世6.9磅
二女出世6.7磅  三女出世6.1磅


大宅

積分: 3317


11#
發表於 08-3-9 17:55 |只看該作者
其實要好睇你住邊
個網係租回來還是他自己有
有d地方和記有網就會好好用
有d係i-cable
你最好問清楚
咁會比較好


子爵府

積分: 13440

BK Milk勳章 畀面勳章


10#
發表於 08-3-8 22:59 |只看該作者
我用埋router一條線兩部腦行.仲要分比ttb收費電視都唔覺慢又冇斷線..我諗可能度度唔同掛
原文章由 joekk520 於 08-3-8 21:03 發表
我都用緊和記=.=幾好~~好快喎~10M~~我諗最好應該係網上痕~~ 夠貴~~不過好穩定囉


大宅

積分: 3385


9#
發表於 08-3-8 22:40 |只看該作者
新世界電訊都唔錯


洋房

積分: 113


8#
發表於 08-3-8 21:03 |只看該作者
我都用緊和記=.=幾好~~好快喎~10M~~我諗最好應該係網上痕~~ 夠貴~~不過好穩定囉


大宅

積分: 2413


7#
發表於 08-3-8 19:34 |只看該作者
原文章由 JOY_JOY 於 19/2/08 17:47 發表
我e家用緊果間 時時都上唔到網架
所以想轉過第二間
想問下大家知唔知邊間 上網穩定d同平d架??

我以前用和記既, 不過好慢...
而家用i-cable都用左成年, 好好用無出過問題...


大宅

積分: 1470


6#
發表於 08-3-8 17:48 |只看該作者
我用左i-cable好多年!


大宅

積分: 3448

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 08-2-19 22:09 |只看該作者
我而家用緊香港寬頻........


大宅

積分: 1066


4#
發表於 08-2-19 21:59 |只看該作者
原文章由 丫飛 於 08-2-19 21:16 發表
你用邊間架??
我之前用過和記..但成日斷線同埋好慢..
依家用緊有線...
之前成日都冇啦啦上網好慢..
但投訴過之後快左好多lu*
但我諗住滿約後申請香港寬頻..
因為我之前讀書話香港咁多間公司..
香港寬頻上香港既網係 ...


我都係用和記架 原來你都係咁 =.=
我都問過香港寬頻 但係佢話我住E邊 冇覆蓋
我E排日日 都有一段時間 係上唔到網架
真係激死我LA
努力考到UMPIRE


男爵府

積分: 5966


3#
發表於 08-2-19 21:16 |只看該作者
你用邊間架??
我之前用過和記..但成日斷線同埋好慢..
依家用緊有線...
之前成日都冇啦啦上網好慢..
但投訴過之後快左好多lu*
但我諗住滿約後申請香港寬頻..
因為我之前讀書話香港咁多間公司..
香港寬頻上香港既網係最好最好的"
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。

紀錄:
大仔出世7磅半  大女出世6.9磅
二女出世6.7磅  三女出世6.1磅


子爵府

積分: 13440

BK Milk勳章 畀面勳章


2#
發表於 08-2-19 21:15 |只看該作者
好多人話和記唔巧..但我又冇事喎
原文章由 JOY_JOY 於 08-2-19 17:47 發表
我e家用緊果間 時時都上唔到網架
所以想轉過第二間
想問下大家知唔知邊間 上網穩定d同平d架??

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo