6個月-1歲

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 1270

畀面勳章


1#
發表於 14-10-6 19:21 |只看該作者
請問有冇媽媽知道呢d一達達係咩黎? 好似識得擴散咁…慢慢越出越多…本身塊面有濕疹底…但睇隻手又唔多似係濕疹… 都唔知咩黎…仔仔d皮膚好似越黎越差咁
1412594355483.jpg


大宅

積分: 1375


8#
發表於 14-10-10 13:07 |只看該作者
天氣突轉超乾燥, 我個仔都出濕疹!
另外朋友介紹, 因她的BB之前都有濕疹, 她的兒科醫生介紹這隻CREAM好, 楂身楂面保濕一流, 冇藥性, 一日楂廿次都得, , 所以前兩日我都買了比囝囝和自己楂, 都OK!
最驚起是萬寧牌 特價$29.9 一大盒

Aqueous Cream BP 水溶性乳霜 BP


公爵府

積分: 27000

叻叻勳章


7#
發表於 14-10-10 11:51 |只看該作者
似呀...睇醫生喇.


珍珠宮

積分: 36055

2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


6#
發表於 14-10-10 10:13 |只看該作者
似濕疹, 睇下醫生好


珍珠宮

積分: 35821


5#
發表於 14-10-9 22:42 |只看該作者
如果會擴散最好盡快睇醫生


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


4#
發表於 14-10-8 17:25 |只看該作者
我覺得系濕疹吖,應該過一段時間就會散喇


大宅

積分: 1270

畀面勳章


3#
發表於 14-10-8 16:52 |只看該作者

回覆:eTTe 的帖子

tks


公爵府

積分: 27342


2#
發表於 14-10-6 22:15 |只看該作者
可能系濕疹,觀察下喇,狀況冇改善就問下醫生比較穩陣

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo