爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 766


1#
發表於 14-10-8 11:06 |只看該作者
如題!


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


26#
發表於 15-11-23 17:41 |只看該作者
kwai5 發表於 14-10-16 15:21
仲有係行HIGHWAY 開到130, CUT 番去慢線架車好飄
更係喇...師父行到130車仔.


男爵府

積分: 6126

畀面勳章


25#
發表於 15-11-14 11:35 |只看該作者
15新版已 经無呢種感觉


別墅

積分: 935


24#
發表於 15-11-14 10:58 |只看該作者
回覆 roychg001 的帖子

好飄


男爵府

積分: 6126

畀面勳章


23#
發表於 15-11-14 10:39 |只看該作者
大约0.55元一公里


男爵府

積分: 6126

畀面勳章


22#
發表於 15-11-14 10:37 |只看該作者
剛入油.四百蚊行七百幾公里


男爵府

積分: 6126

畀面勳章


21#
發表於 15-9-1 10:43 |只看該作者
我日日渣大約30km,一個月大約5百幾蚊油錢


複式洋房

積分: 124


20#
發表於 15-8-31 21:02 |只看該作者

回覆:有無爸爸揸PRIUS C? 大家交流吓!

腳車一流,我日日渣大約45km,一個月千幾蚊油錢




男爵府

積分: 6126

畀面勳章


19#
發表於 15-8-28 18:16 |只看該作者
本帖最後由 kenmclaw 於 15-8-28 18:23 編輯

油缸36公升, 一缸油入滿約$5百尾, 行到八百幾km, 一公里大約6毫子.


男爵府

積分: 6126

畀面勳章


18#
發表於 15-8-17 16:57 |只看該作者
本帖最後由 kenmclaw 於 15-8-17 17:05 編輯

電池原廠保養7年. 不過豐田Prius 系列已有十幾年歷史, 發展好成熟下 .


大宅

積分: 3017


17#
發表於 15-8-16 14:21 |只看該作者

回覆:有無爸爸揸PRIUS C? 大家交流吓!

電池需要定期更換嗎?




男爵府

積分: 6126

畀面勳章


16#
發表於 15-8-15 17:52 |只看該作者
好少聽...


別墅

積分: 556


15#
發表於 15-7-14 18:21 |只看該作者
高人隻腳頂肽盤,以前Echo都冇頂。


男爵府

積分: 6126

畀面勳章


14#
發表於 15-7-13 20:29 |只看該作者
good


男爵府

積分: 7340


13#
發表於 15-5-19 09:34 |只看該作者

回覆:有無爸爸揸PRIUS C

我係女人,對車冇乜要求,我揸緊2012年prius c,覺得超好,最緊要慳油,內籠一定細,不過講真,係香港地要坐幾耐車,所以冇所謂


男爵府

積分: 6126

畀面勳章


12#
發表於 15-5-18 20:27 |只看該作者
good


複式洋房

積分: 241


11#
發表於 15-3-6 23:46 |只看該作者

回覆:有無爸爸揸PRIUS C? 大家交流吓!

我依家揸緊08 年prius,覺得真係好慳油,如果粗咪的話真係不錯,平均0.6-0.65一公里,其實混能車係行高速會慳油過行市區,好多人會誤以為行市區or慢車的時間會用電而唔係用油,但實際上如果叉滿電池停燈位又塞車再加埋開冷氣的話,電池會去得好快,電量跌到一兩格的時候又須要用番油去著引擎同再叉電,相反,行高速的時候會叉電快,電池同樣會係加速的時候介入,油和電的比例可能各一半,所以行市區路多的話油費會高過行高速的




男爵府

積分: 6126

畀面勳章


10#
發表於 15-3-5 21:45 |只看該作者
本帖最後由 kenmclaw 於 15-7-13 20:32 編輯

剛買了15年新款的1500cc Prius C, 無論外形和內籠(少左好多舊款膠味既賣相)都令仔好多, 買佢因為相對Ractics, Jazz 同mazda雖然价錢大家也是around20-22萬, 但Prius C15年新款外形靚仔好多, 有d跑車味道, 好型, 加埋慳油呢兩大優點, 同埋4月開始, 政府既環保稅優惠會取消Prius C呢類混能車優惠, 我睇過1500cc既Prius C有成四萬七千環保稅優惠, 至於話內籠細, 由於屋企得兩個人, 所以對我吾係問題, 另外話部車吾夠力, 我渣洛又覺得ok喎...







男爵府

積分: 6243


9#
發表於 14-11-13 13:00 |只看該作者
如果一半高速一半市區Toyota Prius C同Nissan Note用油差唔多, 你要市區多Prius C至慳油, 但如高速多Note仲慳油過佢.


大宅

積分: 1805


8#
發表於 14-11-13 00:17 |只看該作者
我係沖繩揸RACTIS同係香港揸RACTIS,都差差不多30%價錢,因為日本油平,不過PRIUS C係出名慳油 

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo