自由報料

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   6


複式洋房

積分: 366


1#
發表於 14-10-8 14:22 |只看該作者
十一點幾入去揀左一個鐘先㨂到袋衫,男仔細仔好少,排隊排了兩個鐘,只係郁左幾個人,電腦又壞,用人手計數,個個幾袋,有人打尖,又有人見到員工朋友優先即打尖,等了兩個鐘放棄了,好嬲唔知呢間野d人做乜!




大宅

積分: 1837


177#
發表於 14-10-16 07:34 |只看該作者

回覆:Nicolxx n bexx bazzar

買了但阿女唔啱著,25號,照買嗰時(二折)$192出讓,有意請pm.
1413416034195.jpg


男爵府

積分: 5392


176#
發表於 14-10-14 11:34 |只看該作者

引用:Quote:Ksy229+發表於+14-10-13+16:08+明天

原帖由 csweva 於 14-10-13 發表
請問幾號至幾號再開?
請問下星期幾開始?



[


子爵府

積分: 10174


175#
發表於 14-10-13 17:17 |只看該作者
Ksy229 發表於 14-10-13 16:08
明天唔開... 之後再開一個星期.......今日無咩男仔款....

請問幾號至幾號再開?


男爵府

積分: 6038


174#
發表於 14-10-13 17:06 |只看該作者

回覆:Nicolxx n bexx bazzar

甘星期三幾點開?


大宅

積分: 4897

認識瑞士牛牛第一回


173#
發表於 14-10-13 16:08 |只看該作者
明天唔開... 之後再開一個星期.......今日無咩男仔款....


男爵府

積分: 7998


172#
發表於 14-10-13 15:53 |只看該作者
本帖最後由 minzmin 於 14-10-13 16:01 編輯

回覆 fannyyfleung 的帖子
多謝你!但我現在先上來


男爵府

積分: 6038


171#
發表於 14-10-13 15:53 |只看該作者

回覆:Nicolxx n bexx bazzar

請問聽日開唔開?有無JM 可幫手問問?


大宅

積分: 3261


170#
發表於 14-10-13 13:09 |只看該作者

回覆:synshu 的帖子

請問多唔多人,及有無3歲boy。thanks


大宅

積分: 2967


169#
發表於 14-10-13 12:53 |只看該作者

回覆:Nicolxx n bexx bazzar

我放工先去希望仲有野揀下


男爵府

積分: 8733


168#
發表於 14-10-13 12:07 |只看該作者
i want to know also.... pls share photo for today


男爵府

積分: 6400


167#
發表於 14-10-13 11:55 |只看該作者
我都on the way 去緊。。。吾知今日多吾多人。。。有無人係現場


伯爵府

積分: 18929

Poo得好勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章


166#
發表於 14-10-13 11:42 |只看該作者

回覆:Nicolxx n bexx bazzar

尋日C6放假陪到我出去,買到俾對仔女啦,雖然無第1日咁平,不過入場同俾錢唔使等已經好好啦


大宅

積分: 2563


165#
發表於 14-10-13 11:16 |只看該作者

引用:回覆 minzmin 的帖子我仔發燒去唔到!今日

原帖由 minzmin 於 14-10-11 發表
本帖最後由 minzmin 於 14-10-11 11:18 編輯

回覆 minzmin 的帖子
我轉頭去,仲洗唔洗幫你睇下


大宅

積分: 3261


164#
發表於 14-10-13 02:36 |只看該作者

回覆:Nicolxx n bexx bazzar

多唔多3,4y boy


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


163#
發表於 14-10-13 01:42 |只看該作者
muimui2 發表於 14-10-11 10:44
外套抵買,但係無本事搶到。見到啲人一個拎左6-7件羽絨,咩碼都拎。鞋又係,我見到啲人一個拎4-5對鞋,好癲 ...
係呀!唔岩死都唔比你,又話幫朋友,之後付款就先選,唔要果D掉曬響地下!好討厭



男爵府

積分: 7504


162#
發表於 14-10-12 18:45 |只看該作者
本帖最後由 fingerose 於 14-10-12 18:46 編輯

因買錯 size, 所以照$550的2折, 即$110出售, 請不要議價, 有意可pm, thx.




http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=13111540


侯爵府

積分: 24660


161#
發表於 14-10-12 15:55 |只看該作者

回覆:Nicolxx n bexx bazzar

咦,咁係1450 ,謝謝


男爵府

積分: 9754


160#
發表於 14-10-12 15:37 |只看該作者

引用:有無人可以話我知呢件幾錢

原帖由 kurocat 於 14-10-12 發表
有無人可以話我知呢件幾錢? 因為買個時無詳細單,但返到屋企個數又唔到。
唔係計特價細貼紙個價錢,係計正價貼紙個價


大宅

積分: 1035


159#
發表於 14-10-12 15:36 |只看該作者

回覆:kurocat 的帖子

好想買呢件


首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo