自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9593

畀面勳章 陪月勳章


1#
發表於 08-2-29 17:45 |只看該作者
小女今年9月會同未來C6結婚喇, 想咁多位已結婚媽咪幫吓手, 提點一下金都商場裡面有邊間係好鋪頭 , 有邊間係壞鋪頭 吖~謝謝


大宅

積分: 3227


11#
發表於 08-3-2 19:58 |只看該作者
係呀, 佢地好鐘意屈人, 我個friend 又係比佢地屈話婚紗腳污糟左, 要賠錢, 所以我最後去了法國婚紗租, 點知註冊當日落雨, 在文化中心出面影相時婚紗腳又係拖到污糟晒, 還衫時都有d 驚要賠錢(因為落雨真係好污糟), 點知還衫時她們只是循例看看便收回了, 我當時仲同佢地講話整污糟左驚要賠錢, 她們說這些污糟是預左的, 不會因為這些小事要客人賠錢, 我覺得無攪錯, 真係好好service

原文章由 yeeewy 於 08-3-2 00:01 發表
無論你幫襯邊間都好,記住還衫時揾多一、兩個人傍住你,及要在該舖頭最多顧客睇衫時,才好還衫。如果唔係佢地會屈得就屈,deposit隨時被'沒收'。
老公 + 仔仔 = 我一生的成就


大宅

積分: 4843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 08-3-2 19:33 |只看該作者
唔好去3樓自動電梯個間影相呀!個名好似係麗麗婚紗!因為我個時大肚全部野係佢個度做曬(影婚紗相,化妝師,租攝影師....)個老闆娘幫我地租車開大數,我結婚個日明明講好化妝幾錢但叔仔幫我找數個時又報大數,結婚個日攝影師成日吞pop!唔好幫襯!


大宅

積分: 1867


9#
發表於 08-3-2 15:27 |只看該作者
有間鋪叫"松柏"賣d結婚既裝飾品既, o尼間係衰鋪頭, 如果想攪結婚既o野攪得開開心心既就唔好幫襯佢o拉, 我就係一個例子, 佢地係我攪結婚o野入面既一個遺憾, 除o左我自己, 我都見過佢地同個客鬧不快, 個客走o左之後重"奏"人地"睇o下你幾時離婚!", 真係好衰好冇品呀!!
佢地除o左o尼間鋪之外, 都有一間係出租 3 既, 相信都唔方係好
o野, 如果想攪結婚既o野攪得開開心心就唔好幫襯佢o拉~




原文章由 理想師奶仔 於 08-2-29 17:45 發表
小女今年9月會同未來C6結婚喇, 想咁多位已結婚媽咪幫吓手, 提點一下金都商場裡面有邊間係好鋪頭 , 有邊間係壞鋪頭 吖~謝謝


大宅

積分: 4184


8#
發表於 08-3-2 13:39 |只看該作者
你想找邊方面的資料.


原文章由 理想師奶仔 於 08-2-29 17:45 發表
小女今年9月會同未來C6結婚喇, 想咁多位已結婚媽咪幫吓手, 提點一下金都商場裡面有邊間係好鋪頭 , 有邊間係壞鋪頭 吖~謝謝


男爵府

積分: 9593

畀面勳章 陪月勳章


7#
發表於 08-3-2 13:03 |只看該作者
THX哂2位意見~
我會去睇吓生活易既留言.
同埋我就係好驚, 驚佢地會唔知用D咩藉口, 要加錢 / 俾屈.


複式洋房

積分: 497


6#
發表於 08-3-2 00:01 |只看該作者
無論你幫襯邊間都好,記住還衫時揾多一、兩個人傍住你,及要在該舖頭最多顧客睇衫時,才好還衫。如果唔係佢地會屈得就屈,deposit隨時被'沒收'。


男爵府

積分: 9642


5#
發表於 08-3-1 22:55 |只看該作者
原文章由 理想師奶仔 於 08-2-29 17:45 發表
小女今年9月會同未來C6結婚喇, 想咁多位已結婚媽咪幫吓手, 提點一下金都商場裡面有邊間係好鋪頭 , 有邊間係壞鋪頭 吖~謝謝


您好,恭喜你快做新娘子,你有無睇過新婚生活易個網呀,
佢有好多關於結婚的資料,仲有個留言區可睇到好多關於
結婚的留言,你可去看看,以下網址.
http://wedding.esdlife.com/home/chi/default.asp


男爵府

積分: 9593

畀面勳章 陪月勳章


4#
發表於 08-3-1 22:54 |只看該作者
我想知有關租婚紗 & 印帖 ~
唔該哂


男爵府

積分: 9620


3#
發表於 08-3-1 15:05 |只看該作者
你想找咩?


男爵府

積分: 9593

畀面勳章 陪月勳章


2#
發表於 08-3-1 10:20 |只看該作者
有冇人可以幫吓手呀

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo