跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2419


1#
發表於 08-3-4 16:24 |只看該作者
我用妮飄,正想轉細碼,唔知你哋阿b轉咗細碼未?


大宅

積分: 1272


46#
發表於 08-3-25 14:40 |只看該作者
我BB用緊PAMPERS 而家買左 NEPIA不過用。


複式洋房

積分: 257


45#
發表於 08-3-25 13:52 |只看該作者
我覺得Pampers最唔好用, 好細條又唔係好吸濕!之後轉咗Nepia都幾好, 不過最近同事介紹GooN叫我試下, 真係幾好, 因為佢有乾爽網面而且好吸濕, 不過比較大條!


大宅

積分: 4180


44#
發表於 08-3-25 12:41 |只看該作者
有冇人唔要Huggies 分數格, 可以比我?

做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


43#
發表於 08-3-24 19:39 |只看該作者
原文章由 愷蔚 於 08-3-8 17:33 發表
我b之前用過pampers/nepia/fitti同huggies覺得pampers係最最最差,因為換完片冇耐就有陣尿腥味,我b同我家姐個囡都試過換片時有棉花甩出黎超差!最好係huggies,但價錢貴d,如果平又ok既我會買nepia同fitti!依架我b2個月多幾 ...


我都有同感,,,pampers 真係唔係幾好用。。。。又細條, 又cool到紅晒。。。。

依家用緊 nepia... 好好用


大宅

積分: 1069


42#
發表於 08-3-24 17:56 |只看該作者
係呀, 如果"COOL" 到 BB 隻大脾仔有痕 and 紅左


原文章由 kawaiimama 於 08-3-8 23:24 發表



想請問, 即係如果片片 "COOL" 到 BB 隻大脾仔有痕, 就要轉用大一個碼O既片片...?


大宅

積分: 1444


41#
發表於 08-3-24 13:17 |只看該作者
我b用Merries S,好好用腰位高,比位唔會太緊,又冇流poo poo, 先前用Pampers NB成日都整到一褲都係

  『 聖經能使他因信基督耶穌有得救的智慧 』(提後3:15)


大宅

積分: 2838


40#
發表於 08-3-24 11:33 |只看該作者
原文章由 DianaKo 於 08-3-13 14:41 發表
我都係用Pampers S, 但係一痾屎就成背都係, 但屋企仲有成包幾, 用完之後仲有包 Pampers M, 之後我都會轉用Huggies M。
之前我都係藥房買咗2包Pampers M, 後黎我去返藥房換返Huggies, 我問過藥房如果我唔想用pampers ...


我都有包Pampers M呀,係人地送,所以冇單,唔知我屋企附近間藥房肯唔肯換比我呢?當一諗到bb痾完之後成背都係就驚啦,啲衫都有排洗


複式洋房

積分: 328


39#
發表於 08-3-13 14:41 |只看該作者
我都係用Pampers S, 但係一痾屎就成背都係, 但屋企仲有成包幾, 用完之後仲有包 Pampers M, 之後我都會轉用Huggies M。
之前我都係藥房買咗2包Pampers M, 後黎我去返藥房換返Huggies, 我問過藥房如果我唔想用pampers可唔可以轉huggies, 佢哋話得所以我先去換, 但係因為包中碼同細碼係人哋送, 已經係06年貨, 所以先無得換。


民房

積分: 32


38#
發表於 08-3-12 17:43 |只看該作者
我剛開始用Huggies S 碼,好過Pampers好多!唔會漏CC!

Welcome to our blog!
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!1QuMcxeBFQFlOyoN9FFxbs8-


大宅

積分: 4180


37#
發表於 08-3-12 17:28 |只看該作者
BB2個月大, 6KG, 已覺 pampers S 肶位好窄, 家下轉晒用huggies S lu

原文章由 mushroomn 於 08-3-12 16:45 發表
我bb係大size baby,
佢依家2個月零4日
已經7kgs啦
用緊pampers s碼 
但好似細咗啲
用完呢包都會轉huggies
聽家姐講啱囝囝用
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 5949


36#
發表於 08-3-12 17:09 |只看該作者
我用unicharm ,從未試過漏尿及屎,及有尿濕指示,和沒有貼紙貼到bb的肉


大宅

積分: 2838


35#
發表於 08-3-12 16:51 |只看該作者
原文章由 pomama 於 08-3-6 17:06 發表
Me too!我用水 pampers S ,一痾boo boo 就成身C,要換曬啲衫褲,好煩,但是還有3大包未用完。


我都係呀
真係好麻煩
我都仲有1包半


大宅

積分: 2838


34#
發表於 08-3-12 16:48 |只看該作者
原文章由 言媽媽 於 08-3-9 00:17 發表
huggies 細碼

p.s 幾時要轉中碼?

我見d fd去買片片成箱咁入

我又怕好快唔arm著


唔好成箱入呀
我bb都大得好快
2個零月細碼都就嚟唔啱著
入得太多唔用會好浪費


大宅

積分: 2838


33#
發表於 08-3-12 16:45 |只看該作者
我bb係大size baby,
佢依家2個月零4日
已經7kgs啦
用緊pampers s碼 
但好似細咗啲
用完呢包都會轉huggies
聽家姐講啱囝囝用


複式洋房

積分: 208


32#
發表於 08-3-11 08:44 |只看該作者
我bb用緊 Nepia / Pampers NB, 因為仲有好多位貼 (腰好幼), 等用完 NB 先轉細碼.


大宅

積分: 4180


31#
發表於 08-3-10 09:33 |只看該作者
我覺得"ultra comfort" 紅白色o個隻好D

原文章由 hoi8yan 於 08-3-10 00:31 發表
請問Huggies S size有兩種, 有平有貴, packing又唔同, 邊隻會好用d同有乜分別??
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


別墅

積分: 626


30#
發表於 08-3-10 00:31 |只看該作者
請問Huggies S size有兩種, 有平有貴, packing又唔同, 邊隻會好用d同有乜分別??


大宅

積分: 4180


29#
發表於 08-3-9 11:54 |只看該作者
my 2 mth BB with 6kg are still using Huggies S Size. still have 2 packs of stock in S Size.

原文章由 言媽媽 於 08-3-9 00:17 發表
huggies 細碼

p.s 幾時要轉中碼?

我見d fd去買片片成箱咁入

我又怕好快唔arm著
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


洋房

積分: 63


28#
發表於 08-3-9 03:39 |只看該作者
同家姐以前一樣,都係用Pampers,我覺得都OK喎!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo