立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2419
積分: 1272
複式洋房
積分: 257
積分: 4180
男爵府
積分: 6649
原文章由 愷蔚 於 08-3-8 17:33 發表 我b之前用過pampers/nepia/fitti同huggies覺得pampers係最最最差,因為換完片冇耐就有陣尿腥味,我b同我家姐個囡都試過換片時有棉花甩出黎超差!最好係huggies,但價錢貴d,如果平又ok既我會買nepia同fitti!依架我b2個月多幾 ...
積分: 1069
原文章由 kawaiimama 於 08-3-8 23:24 發表 想請問, 即係如果片片 "COOL" 到 BB 隻大脾仔有痕, 就要轉用大一個碼O既片片...?
積分: 1444
積分: 2838
原文章由 DianaKo 於 08-3-13 14:41 發表 我都係用Pampers S, 但係一痾屎就成背都係, 但屋企仲有成包幾, 用完之後仲有包 Pampers M, 之後我都會轉用Huggies M。 之前我都係藥房買咗2包Pampers M, 後黎我去返藥房換返Huggies, 我問過藥房如果我唔想用pampers ...
積分: 328
民房
積分: 32
原文章由 mushroomn 於 08-3-12 16:45 發表 我bb係大size baby, 佢依家2個月零4日 已經7kgs啦 用緊pampers s碼 但好似細咗啲 用完呢包都會轉huggies 聽家姐講啱囝囝用
積分: 5949
原文章由 pomama 於 08-3-6 17:06 發表 Me too!我用水 pampers S ,一痾boo boo 就成身C,要換曬啲衫褲,好煩,但是還有3大包未用完。
原文章由 言媽媽 於 08-3-9 00:17 發表 huggies 細碼 p.s 幾時要轉中碼? 我見d fd去買片片成箱咁入 我又怕好快唔arm著
積分: 208
原文章由 hoi8yan 於 08-3-10 00:31 發表 請問Huggies S size有兩種, 有平有貴, packing又唔同, 邊隻會好用d同有乜分別??
別墅
積分: 626
洋房
積分: 63
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy