單親天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 462


1#
發表於 08-3-5 20:11 |只看該作者
同個4佬已傾掂數....
但係我地仲係一間屋入面住(分開瞓已2年)
算唔算分居???
但係家事法庭張from要填嗰個地址係咪都填返一樣
我要離左婚先可以再申請公屋....係咪咁...
大家可否help下我ar
bobo :-D :-D


複式洋房

積分: 349


5#
發表於 08-3-10 09:46 |只看該作者

回覆 #2 唔該晒 的文章

唔該我想問下~
如果已經申請緊公屋, 但除左前夫既名~
申請既時候有佢名, 不過依家攪緊離婚, 已除左佢名(申請業主係我)~
但因為離婚d手續未攪得掂, 所以即使攞左屋都只係"有條件租約", 未係"正式租約"~
甘如果我攪掂離婚既手續, 房署會唔會重新再審核我既入息??膽養費計唔計?(有可能過左個入息, 如果計埋的話) thx!


複式洋房

積分: 462


4#
發表於 08-3-7 15:33 |只看該作者
超感激.....
bobo :-D :-D


洋房

積分: 252


3#
發表於 08-3-7 08:46 |只看該作者
原文章由 boboandnick 於 08-3-5 20:11 發表
同個4佬已傾掂數....
但係我地仲係一間屋入面住(分開瞓已2年)
算唔算分居???
但係家事法庭張from要填嗰個地址係咪都填返一樣
我要離左婚先可以再申請公屋....係咪咁...
大家可否help下我ar ...


分開瞓已2年,我無記錯係可以當己經分開咁計
係填返一樣就得,
申請公屋就好似有証明你辨理離婚文件就可以去申請
打去房屋署熱線間吓2712 2712

ling


別墅

積分: 683


2#
發表於 08-3-6 02:25 |只看該作者
你地結婚夠兩年己可以單方面入紙離婚,唔駛等兩年分居啊!!
另你而家都可以申請公屋,不過當你地正式離婚後,你既申請又要再審枇,較麻煩.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo