懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 340


1#
發表於 14-10-27 09:01 |只看該作者
20曰後我已經無矖血。但成日都有啡色分泌 不過底底無既。就係去小便張紙巾有一條啡色分泌 好少既。係米正常架 但都維持左成一個星期一有多。甘代表係米未清D惡露。希望jm有甘既經驗可以解答到我。依家擔心中




珍珠宮

積分: 40133


14#
發表於 14-11-16 19:34 |只看該作者
仲未清曬,應該慢慢就會無既。


大宅

積分: 1222


13#
發表於 14-11-16 19:09 |只看該作者
回覆 kimimama 的帖子

乜要照陰照既咩?我好驚~


複式洋房

積分: 340


12#
發表於 14-10-27 16:48 |只看該作者

回覆:Chichi-dango 的帖子

多謝你





禁止訪問

積分: 2929

畀面勳章


11#
發表於 14-10-27 14:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 340


10#
發表於 14-10-27 13:32 |只看該作者

回覆:Chichi-dango 的帖子

我係藥流




禁止訪問

積分: 2929

畀面勳章


9#
發表於 14-10-27 13:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26598

2025勳章蛇年勳章 叻叻勳章


8#
發表於 14-10-27 12:03 |只看該作者
正常的....放心


複式洋房

積分: 340


7#
發表於 14-10-27 11:16 |只看該作者

回覆:wahiuma 的帖子

但我照過陰超。係未清。不過醫生話等m來就可以清埋。但我又遲遲都仲有分泌。甘米會來吾到m




翡翠宮

積分: 94880


6#
發表於 14-10-27 11:06 |只看該作者
未清得曬,慢慢就會清到,所以唔需要咁擔心


禁止訪問

積分: 199


5#
發表於 14-10-27 10:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24737

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


4#
發表於 14-10-27 10:28 |只看該作者
應該正常


複式洋房

積分: 340


3#
發表於 14-10-27 10:02 |只看該作者

回覆:Ormamama 的帖子

有呀。但到係有小小分泌




複式洋房

積分: 466


2#
發表於 14-10-27 09:20 |只看該作者

引用:20曰後我已經無矖血。但成日都有啡色分泌+

原帖由 kimimama 於 14-10-27 發表
20曰後我已經無矖血。但成日都有啡色分泌 不過底底無既。就係去小便張紙巾有一條啡色分泌 好少既。係米正常 ...
有無食木耳?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo