嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3661


1#
發表於 08-3-11 16:27 |只看該作者
各位:
我bb兩個半月大了,介左夜奶,
最近他飲完下午六時半飲完,他會一直睡到晚上十時,
到十時,我們會弄醒他飲奶,但
呢排他直情十時呢餐奶唔肯飲,我們要好辛苦才迫倒他肯飲兩安奶咋,(其實他是一路睡一路飲),
我們真係無晒辦法,有想過
1.十時都唔好叫醒他,看看他會否直至第朝六時半才飲,
但我們怕咁做,bb會番飲夜奶!
2.你們有沒有辦法建議下我-怎樣令bb十時餐奶飲多些,
有人建議我們--提早多d叫醒bb,同他玩一輪,等bb精神晒,
飲奶會好d!
請教教我們!十分謝謝!


別墅

積分: 660


14#
發表於 08-3-21 23:51 |只看該作者
韓太:
唔駛咁擔心,我bb 2個月大時都食得3oz咋,我bb而家8個月大,每餐食5.5oz,有時仲食剩,每日平均25 oz左右,但bb好吸收,好長肉,去健康院姑娘話照生長線黎睇,bb重左小小添....再重就要減磅


水晶宮

積分: 59248

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


13#
發表於 08-3-21 21:08 |只看該作者

回覆 #1 韓太 的文章

我阿B細時(1個多月時)都係咁,佢仲8點幾就要訓,如果我整醒佢,佢只會不停咁哭,一口奶都唔飲,然後自己訓番.起初,我都好擔心,不過試咗好多次都係咁,問過醫生,仲比醫生笑,問我係唔係都係好鍾意訓,醫生話BB肚餓就會食,想訓就會訓.點解佢想訓時我唔比佢訓.只要佢唔會半夜要飲,讓佢訓好了.


男爵府

積分: 5141


12#
發表於 08-3-13 16:46 |只看該作者
原文章由 韓太 於 08-3-13 16:38 發表
bb而家一天吃20-22安倒la!
夠嗎???



我bb 5個半月大都係一日食20安, 晚上8點飲完最尾果餐就唔會再飲, 就算叫醒都唔會~ e生話由得bb訓, 因為bb肚餓自然會醒同埋我bb都有重到, 只不過唔係重碼b!

三個人, 一 條心


大宅

積分: 3661


11#
發表於 08-3-13 16:38 |只看該作者
bb而家一天吃20-22安倒la!
夠嗎???
原文章由 tokyogirl 於 08-3-12 18:40 發表
咁即係全日食幾多安?
2個月食6安係好多啦﹐我個女到18個月先食到6安﹐2-3個月最多最多得3安x5-6餐。
如果BB早瞓﹐半夜又唔喊要食奶﹐就可以由得佢﹐因為瞓得先長肉。

...


別墅

積分: 569


10#
發表於 08-3-12 21:51 |只看該作者
瞓得好自然長肉,好過叫醒佢食,自己眼瞓比人嘈醒,心情都唔好啦,我個bb7,8個月7點食完晚飯,9點瞓到早上6-7點至飲奶,一日四餐,都好好肉喎


大宅

積分: 4455


9#
發表於 08-3-12 18:40 |只看該作者
咁即係全日食幾多安?
2個月食6安係好多啦﹐我個女到18個月先食到6安﹐2-3個月最多最多得3安x5-6餐。
如果BB早瞓﹐半夜又唔喊要食奶﹐就可以由得佢﹐因為瞓得先長肉。

原文章由 韓太 於 08-3-12 15:10 發表
他而家吃5.5-6安!4小時吃一次!
其實我都有想過3.5小時餵他一次,咁他就可一天吃五餐!但我怕bb會消化唔倒,"濟"住他!


大宅

積分: 3661


8#
發表於 08-3-12 15:10 |只看該作者
他而家吃5.5-6安!4小時吃一次!
其實我都有想過3.5小時餵他一次,咁他就可一天吃五餐!但我怕bb會消化唔倒,"濟"住他!
原文章由 JOEYJOKY 於 08-3-12 13:55 發表
HI 樓主,

我小B女同你BB幾唔多大, 2個月10日大. 佢飲奶同樣都好煩. 由出世到而家都係咁.. 每一餐都要食成個鐘. 仲要分2-3次完成4-5安奶... 搞到佢而家一到第2次補餵奶時, 便會係咁CRY, 唔肯食, 又要唱歌黎安撫佢的 ...

[ 本文章最後由 韓太 於 08-3-12 15:12 編輯 ]


別墅

積分: 858


7#
發表於 08-3-12 13:55 |只看該作者
HI 樓主,

我小B女同你BB幾唔多大, 2個月10日大. 佢飲奶同樣都好煩. 由出世到而家都係咁.. 每一餐都要食成個鐘. 仲要分2-3次完成4-5安奶... 搞到佢而家一到第2次補餵奶時, 便會係咁CRY, 唔肯食, 又要唱歌黎安撫佢的情緒, 等佢半SLEEP的狀態先再食埋餘吓的奶... 就係因為咁, 我越黎越驚佢會演變成厭奶... 越食越少... 所以我現在決定開始改變佢食奶的SCHEDULE. 由每4個鐘頭4-5安 ( 5餐 ) 改為每3個鐘頭3-4安 ( 7餐 ). 最LAST 嗰餐係午夜12食埋... 雖然唔知成唔成功.. 但係都要嘗試... 你千期唔會再迫BB食奶.. 如果唔係, 我驚你個小B會好似我的小B咁.. 抱住佢一坐低, 放平佢個身体時, 佢就開始驚要食奶, 係到扭計.....嘗試用多D方法... 解決佢食奶的問題. 我小b的食奶問題,可能係佢個胃細., 因為佢每食完3安奶之後就停口.. 唔食... ( 雖然我唔肯定.. 係我自己估估吓 .. )

以前舊的schedule
6.30am
10.30am
2.30pm
6.30 pm
10.30 pm

改新的schedule ( 今日早上開始 )
6.30 am
9.30 am
12.30 pm
3.30 pm
6.30 pm
9.30 pm
12.. mid night

*** 你可以try 去唔食12...点mid night 個餐奶.. 因為bb可能太眼訓.. 早d食, 最遲個餐9.30pm... 可能會好d.. 希望以上new schedule會幫到你.. 我都唔肯定一定得.. 我自己都try 緊...

另我想問吓你小b現在每餐奶食到幾安呢 ?
Joey :-D


大宅

積分: 3661


6#
發表於 08-3-12 12:02 |只看該作者
但我真係好擔心他再係咁會不夠營養+瘦呀!
昨晚試過同他玩,想他醒d再吃奶,但失敗!
照樣不肯吃!pls help!


大宅

積分: 3280


5#
發表於 08-3-11 21:38 |只看該作者
Let's BB sleep more. My case is even worse. My BB cries during feeding from the beginning to the end. There is lots of "wind" and she is very colic. You know, I bottle feed her 7 or 6 times per day and 45 minutes each time. It is a torture for me to see her crying. Her face will become red or black and even she vomits sometimes.


大宅

積分: 3316


4#
發表於 08-3-11 17:22 |只看該作者
有人建議我們--提早多d叫醒bb,同他玩一輪,等bb精神晒,
飲奶會好d!

yes, u can try to wake him up at around 9:15 - 9:30.

原文章由 韓太 於 08-3-11 16:27 發表
各位:
我bb兩個半月大了,介左夜奶,
最近他飲完下午六時半飲完,他會一直睡到晚上十時,
到十時,我們會弄醒他飲奶,但
呢排他直情十時呢餐奶唔肯飲,我們要好辛苦才迫倒他肯飲兩安奶咋,(其實他是一路睡一路飲),
我們真係 ...


別墅

積分: 705


3#
發表於 08-3-11 17:15 |只看該作者
沒錯試下早小小叫起身同佢玩下先...
http://www.babyhome.com.tw/ka_yan
Facebook: [email protected]


子爵府

積分: 12075


2#
發表於 08-3-11 16:42 |只看該作者
我就由得佢
佢要飲就會醒啦
何必bb辛苦你又辛苦呢 ~
我試過仔仔又係咁
結果果餐飲成粒中呀 ~~
過一排
佢現在又ok囉
11點會自己飲完訓天光
有時bb係一時時
過一排就無野啦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo