跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


1#
發表於 08-3-12 21:01 |只看該作者
胃氣脹, 胃又痛, 隔幾日 又係咁, 請問大家有冇同樣情況呢 ?
我都唔敢茶太多白花油, 茶小小又好似無幫助
lunch 食粥, 老細竟然話唔好食咁多粥呀, 好涼架, 吓, 食粥都涼 ? 係米真架....


別墅

積分: 616


50#
發表於 08-3-23 23:37 |只看該作者
原來咁多位都有咁既情況出現, 我總以為我係奇怪添... 我都係一到4-5點個胃就好唔舒服, 有時又無端端胃痛...真係想死!食野又唔係, 唔食野又唔係... 自從有左食量比以前少左好多, 但好彩無咩點輕到... 都唔知BB有無咁吸到營養添架~~ 希望好似你地咁講過左四個月就會好D啦...我阿媽都係咁講...快D到四個月就好喇~~


別墅

積分: 741


49#
發表於 08-3-21 23:17 |只看該作者
原文章由 小余 於 08-3-21 23:09 發表
余啟文醫生的尖沙咀電話是27221712.

大家除了胃痛/嘔之外,仲有無發覺d口水淡咗或d味唔同咗?有時就算唔係胃痛緊,吞啖口水都好似提醒緊自己胃痛/嘔的感覺. 好唔開心. 有咩方法解決? ...



會有口淡口苦的情況,我會飲少少有味的東西,ie:利賓立,柯華田,沖淡嘅茶,紅棗水...會好D.you can try try


大宅

積分: 4988


48#
發表於 08-3-21 23:09 |只看該作者
余啟文醫生的尖沙咀電話是27221712.

大家除了胃痛/嘔之外,仲有無發覺d口水淡咗或d味唔同咗?有時就算唔係胃痛緊,吞啖口水都好似提醒緊自己胃痛/嘔的感覺. 好唔開心. 有咩方法解決?


別墅

積分: 741


47#
發表於 08-3-21 21:32 |只看該作者
原文章由 hannah616 於 08-3-21 11:39 發表
我同大家一樣,
由黃昏至晚飯及睡前就會痛!
朝早及日間無問題!



見到大家的情形都一樣,真使我放下心頭大石呀.我好驚係因為个胃有菌先成曰痛.我末有阿B之前腸胃比較差的.
我e生又冇開藥比我,叫我忍下...希望過多2星期會好D啦


大宅

積分: 1330


46#
發表於 08-3-21 11:39 |只看該作者
我同大家一樣,
由黃昏至晚飯及睡前就會痛!
朝早及日間無問題!
知足常樂!要為你所有的去感恩,
不要為失去的而埋怨!


大宅

積分: 3957


45#
發表於 08-3-21 09:08 |只看該作者
我都有胃痛/胃氣脹/冇胃口,係最明顯的害喜,反而無嘔。健康院醫生有俾胃藥,但我忍住無食到。午飯同晚飯最辛苦,餓又唔得食又唔得,不過過多幾星期應該會好d。大家加油!


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


44#
發表於 08-3-21 02:41 |只看該作者
我前日都有問e生, 佢話胃痛係正常, 佢同你咁講, 佢話再過多一個月應該會無架啦, 佢仲開左d胃藥比我, 佢話係孕婦可以食的, 好鬼大粒的, 但因為我無再飲蜜糖, 無乜痛, 所以未需要食, 不過d藥竟然係免費的, 可能 婦科己經收成600蚊, 所以送幾粒藥比我掛. 雖然free, 但希望唔洗食啦.


別墅

積分: 741


43#
發表於 08-3-20 22:14 |只看該作者
原文章由 qqlee88 於 08-3-20 22:03 發表
係呀, 我之前通常都係放工時間, 同埋臨訓前呀, 所以之前我一定要趕住上床訓, 否則又會痛, 但無飲蜜糖後又好似好返d, catding 你會不會食左d 引發食物呢, 好似前日我食了魚香茄子, 又有些痛 ...



冇架,我無食D咩特別食物,都係平時咁少食多餐.我正在想是不是有了B之後胃酸多咗,所以"拿"住痛...我發覺朝早曰間係冇呢个問題.我每朝都會飲柯華田or好立克+餅做早餐.食完个胃好舒服架.唔知係咪有D奶嘅成份,中和D胃酸 .你飲蜜糖都可能有關,因為D蜜糖落咗肚後轉化成酸...( I Think)
我好驚之後都係咁,我點食多D野比阿B呀 .........


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


42#
發表於 08-3-20 22:03 |只看該作者
係呀, 我之前通常都係放工時間, 同埋臨訓前呀, 所以之前我一定要趕住上床訓, 否則又會痛, 但無飲蜜糖後又好似好返d, catding 你會不會食左d 引發食物呢, 好似前日我食了魚香茄子, 又有些痛


別墅

積分: 741


41#
發表於 08-3-20 20:44 |只看該作者
原文章由 qqlee88 於 08-3-20 19:44 發表
小余
你可否給我余醫生的電話?因為平二百元、妳又推介應該好的。妳今天去看他嗎?沒有事吧!
我不敢再飲蜜糖了、胃就好似無乜痛!雖然我前天問過醫生佢都話不大關係。
妳的胃痛好返未呀?

...



qqlee , 小余...
我个胃都係每曰一D時候就了住了住痛,especially evening and b/4 sleep ...正在忍忍忍...希望第4个月會好轉...
你地又點呀?有冇問e生呀?


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


40#
發表於 08-3-20 19:44 |只看該作者
小余
你可否給我余醫生的電話?因為平二百元、妳又推介應該好的。妳今天去看他嗎?沒有事吧!
我不敢再飲蜜糖了、胃就好似無乜痛!雖然我前天問過醫生佢都話不大關係。
妳的胃痛好返未呀?

原文章由 <i>小余</i> 於 08-3-20 16:07 發表 <a href="http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?goto=findpost&pid=21813384&ptid=1330584" target="_blank"><img src="http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />
我前天去了看余啟文醫生,是第1次看,有照超聲波. 只係$4xx就OK啦!(不過預約時職員話係$500的)<br />
同之前看過的醫生比較,我覺得佢真係比倒我多d信心. qqlee88, 你都可以考慮o下. 不過佢好full, 通常book個要2-3星期之後, ...
<br />


大宅

積分: 4988


39#
發表於 08-3-20 16:14 |只看該作者
qqlee88, 你無飲蜜糖之後係唔係胃痛好d? 其實我覺得飲完蜜糖之後嘔或作嘔的反應好似多d.


大宅

積分: 4988


38#
發表於 08-3-20 16:07 |只看該作者
我前天去了看余啟文醫生,是第1次看,有照超聲波. 只係$4xx就OK啦!(不過預約時職員話係$500的)
同之前看過的醫生比較,我覺得佢真係比倒我多d信心. qqlee88, 你都可以考慮o下. 不過佢好full, 通常book個要2-3星期之後,而且診所在沙田,尖沙咀或將軍o, 都唔多方便.

我應該都唔會轉醫生囉! 駝bb加返工已經夠辛苦, 唔試囉.


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


37#
發表於 08-3-19 00:17 |只看該作者
係呀, 今天因為我意外撞到, 我立即去睇林翠苗e生, 見到個加價表.....700蚊都真係好貴, 一加加18%, 人工都無加咁多呢.....今天去, 巫e生不在, 唔知係米星期二休息呢.


大宅

積分: 1176


36#
發表於 08-3-19 00:08 |只看該作者
各位媽媽巫醫生4月開始加價啦...由$600加到$700, 診金和超聲波各加$50...本身我同事話$600算貴, 但見她又好細心又睇得好仔細所以一直都無轉...現在加價同老公商量完都係繼續看巫醫生, 因為覺得她真好好...而且無謂為一,二百再找一個好醫生, 對嗎?

其實好肉痛呀!!!


別墅

積分: 741


35#
發表於 08-3-17 21:59 |只看該作者
原文章由 hannah616 於 08-3-17 19:27 發表

點解要除蕃茄"long"呢?
thanks!



因為蕃茄"long"會 "銀"胃呀!!


大宅

積分: 1330


34#
發表於 08-3-17 19:27 |只看該作者
原文章由 catding 於 08-3-17 16:29 發表



今曰我煲咗"牛秋"魚 ,薯仔 ,豬骨湯,頭先飲咗碗,好好飲.冇胃痛...
上次我您鰂魚尾,蕃茄薯仔 湯,由於冇割咗D蕃茄"狼".所以飲到胃痛,你地煲蕃茄記得remove d "狼"呀.... ...

點解要除蕃茄"long"呢?
thanks!
知足常樂!要為你所有的去感恩,
不要為失去的而埋怨!


別墅

積分: 741


33#
發表於 08-3-17 16:29 |只看該作者
原文章由 qqlee88 於 08-3-17 01:06 發表
其他媽咪話唔好食菠蘿, 我之前唔知, e家都怕影響bb d 皮膚, 你都唔好食啦, 不過蕃茄薯仔豬骨湯我都久不久飲, 應該有益架喎, 脾左d油先飲會唔會好d呢

...



今曰我煲咗"牛秋"魚 ,薯仔 ,豬骨湯,頭先飲咗碗,好好飲.冇胃痛...
上次我您鰂魚尾,蕃茄薯仔 湯,由於冇割咗D蕃茄"狼".所以飲到胃痛,你地煲蕃茄記得remove d "狼"呀....


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


32#
發表於 08-3-17 14:05 |只看該作者
小余
剛才致電 林 e生 想book 16週做一個檢查, 結果 要排到 7/4 先有位. (將會係我第二次睇佢, 希望佢知道我在政府生, 唔係搵佢生後, 態度唔會180度變臉吧 )...其實好想試巫e生但無胆開口試.



原文章由 小余 於 08-3-16 23:39 發表
QEH=e利沙伯醫院:我只是去過抽血,唔駛錢. 不過應該係最慳水慳力的公立醫院,連OSCAR都唔會做. 不過我最初作小產是在qeh,在急症和產科遇到的醫生幾好人,所以對此醫院有好感.

浸會=私家醫院 =>當然次次收錢!

QQLEE88, ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo