跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1288


1#
發表於 08-3-13 14:35 |只看該作者
你哋有冇打算幫BB買保險呀? 如果已經買咗嘅媽咪, 你哋多數會買那種類型保險 (e.g. saving or saving+life)


別墅

積分: 762


27#
發表於 08-3-19 21:54 |只看該作者
原文章由 我愛Corina 於 08-3-19 02:30 發表
我都有d想買,可唔可以比d information我??不過我係oversea, hk insurance co.會唔會cover埋外國ga?
我仲想買埋自己+老公..有冇d plan係保一家ga??
我呢邊d plan好差,又貴又c.. ...



您係住喺邊度架...? 人壽同危疾保險係無分地方的... 但至於醫療保險就唔係每一個地方都在保障範圍的~您可以問下我...
有一些保險係可以全家一齊買會平啲的... 即係保一家啦... ^^
有咩可以pm問我丫...


瑪瑙宮

積分: 139338

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 08-3-19 02:30 |只看該作者
我都有d想買,可唔可以比d information我??不過我係oversea, hk insurance co.會唔會cover埋外國ga?
我仲想買埋自己+老公..有冇d plan係保一家ga??
我呢邊d plan好差,又貴又c..


複式洋房

積分: 237


25#
發表於 08-3-18 21:53 |只看該作者
一年$7xxx呀
原文章由 cattylui 於 08-3-14 19:41 發表
我係HSBC幫個女做左份儲蓄計劃,供10年,諗住第時俾佢讀書。

宜家睇緊買多份醫療,都係想有咩事可以入私家。

我想問下你地咁快幫BB買危疾?同埋你地每年保費大約幾$$$? ...


大宅

積分: 1288


24#
發表於 08-3-18 14:05 |只看該作者
供4千幾1年, 咁係咪到bb18歲可以攞番部份儲蓄, 可唔可以講大約幾多呀?

至於你問嗰問題, 我唔識答, 不過我覺得當大吉利是先有錢賠, 就不是太重要. I concern more on saving & medical. As saving for education & medical for ill.

原文章由 豬BBBB 於 08-3-17 14:28 發表
我有保險問題想問呀....我想幫bb買份saving+人壽的, 我見有份40萬保額的回報率低過另一份12萬的, 咁邊份好d呢?? 供款都差唔多, 供4千幾1年, 供10年..2份保險分別在於大吉利是個的賠償金額唔同.... ...


子爵府

積分: 10880


23#
發表於 08-3-17 14:28 |只看該作者
我有保險問題想問呀....我想幫bb買份saving+人壽的, 我見有份40萬保額的回報率低過另一份12萬的, 咁邊份好d呢?? 供款都差唔多, 供4千幾1年, 供10年..2份保險分別在於大吉利是個的賠償金額唔同....


大宅

積分: 1288


22#
發表於 08-3-17 14:11 |只看該作者
我係問供到bb幾多歲先唔駛供呀? 唔係保幾多年.
原文章由 car1985 於 08-3-17 12:41 發表
唔係a....保100年low...


大宅

積分: 1076


21#
發表於 08-3-17 12:41 |只看該作者
唔係a....保100年low...
原文章由 Mybb-TinaKwong 於 08-3-17 09:14 發表
US$50? 你個份每月俾咁少錢, 包咁多嘢嘅, 係唔係只係供10年或5年?


大宅

積分: 1288


20#
發表於 08-3-17 09:14 |只看該作者
US$50? 你個份每月俾咁少錢, 包咁多嘢嘅, 係唔係只係供10年或5年?
原文章由 car1985 於 08-3-16 18:53 發表
我都有幫仔仔買左意外, 危疾, 醫療+基金..
每個月50美金a..

[ 本文章最後由 Mybb-TinaKwong 於 08-3-17 09:15 編輯 ]


大宅

積分: 1076


19#
發表於 08-3-16 18:53 |只看該作者
我都有幫仔仔買左意外, 危疾, 醫療+基金..
每個月50美金a..


複式洋房

積分: 225


18#
發表於 08-3-16 17:33 |只看該作者
我地幫楚堯豬買左一份儲蓄人壽醫意外保同危疾~供10年之後~就可以唔洗再供人壽~保到佢老~
另外買多一份基金~供15年~兩份加埋每年兩萬幾~


別墅

積分: 762


17#
發表於 08-3-16 17:16 |只看該作者
我BB嗰份係供五年可供斷既儲蓄人壽加危疾, 仲有醫療... 每年保費17,XXX, 保額有USD 100,000, 危疾同人壽都係可保終身, 醫療係保証續保到終身的~


別墅

積分: 762


16#
發表於 08-3-16 17:12 |只看該作者
原文章由 豬BBBB 於 08-3-14 13:28 發表
我有興趣買醫療呀, 另外都會買儲蓄, 好過D錢儲係銀行...
我想問醫療保險係年年保費都一樣 OR BB大D會慢慢加多D咁架??係咪隨時唔要都得架??



一般市面上實報實銷的醫療計劃都會每年調整一次保費的~
bb仔買時保費會貴少少... 但小朋友年紀大啲會比少啲保費既... 到再小朋友十幾廿歲時保費又會多番少少...

其實大部份非儲蓄性既醫療保險都可以隨時唔要既... 但若果到取消後又想再買番的話就要重新再核保... 到時如果身體狀況有咩唔同或問題的話就可能會買唔到保險又或者會加loading(保費)~


複式洋房

積分: 237


15#
發表於 08-3-14 20:10 |只看該作者
仲有儲蓄添


大宅

積分: 1171


14#
發表於 08-3-14 19:41 |只看該作者
我係HSBC幫個女做左份儲蓄計劃,供10年,諗住第時俾佢讀書。

宜家睇緊買多份醫療,都係想有咩事可以入私家。

我想問下你地咁快幫BB買危疾?同埋你地每年保費大約幾$$$?


複式洋房

積分: 237


13#
發表於 08-3-14 19:21 |只看該作者
仲有儲蓄添


複式洋房

積分: 237


12#
發表於 08-3-14 19:20 |只看該作者
BB大概兩個月,我就買咗一份醫療、住院、危疾、人壽同基金嘅保險俾bb


複式洋房

積分: 243


11#
發表於 08-3-14 14:35 |只看該作者
我買果份第二年會平D架....
原文章由 豬BBBB 於 08-3-14 13:28 發表
我有興趣買醫療呀, 另外都會買儲蓄, 好過D錢儲係銀行...
我想問醫療保險係年年保費都一樣 OR BB大D會慢慢加多D咁架??係咪隨時唔要都得架??


子爵府

積分: 10880


10#
發表於 08-3-14 13:28 |只看該作者
我有興趣買醫療呀, 另外都會買儲蓄, 好過D錢儲係銀行...
我想問醫療保險係年年保費都一樣 OR BB大D會慢慢加多D咁架??係咪隨時唔要都得架??

[ 本文章最後由 豬BBBB 於 08-3-14 13:30 編輯 ]


大宅

積分: 1288


9#
發表於 08-3-14 13:18 |只看該作者
因為我老公間公司有醫療住院津貼俾亞b, 所以暫時唔須要買. 但你哋買儲蓄同人壽保險, 係唔係供到bb5歲或10歲, 就可以唔駛供. 我問咗銀行同保險公司, 佢哋話通常幫bb買保險都係呢一種.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo