嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1743


1#
發表於 08-3-17 09:30 |只看該作者
BB 現家22個月大,細個果陣偎藥佢都會肯食,但係最近佢就吾肯食藥(佢成日流鼻水,因為似我有鼻敏感,所以成日都要食藥),呢2日偎佢食藥係我同先生夾手夾腳捉住佢先得,但係佢就不停掙扎(我都好心痛,不過吾食藥又吾好).

其實我試過氹佢,比野佢玩,比糖佢食,溝提子汁(問過醫生話可以溝得),但係都吾得,真係無計,究竟點先可以令佢聽話食藥呢?


水晶宮

積分: 59248

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


16#
發表於 08-3-22 09:11 |只看該作者

回覆 #1 yung0216 的文章

我阿妹嗰女都係咁,因為佢早產,身體差,成日睇醫生,每次喂藥都要全家出動,阿婆,aunties,舅母4人按住,舅父比藥.每次都哭到嘔.

我嗰仔就食西藥沒問題,只要用針管就ok,佢會乖乖地食,不過中藥就完全唔得,試過用可樂罐(平時唔會比佢飲,所以以為work),點知佢試了一口就走到遠遠的.結果又要用喂表姐果招,不過我嗰仔反抗得好厲害,連舅父都唔忍心,結果佢咁大個仔第一劑中藥就倒咗係toilet.

後來有一次,表姐(我阿妹嗰女)見到我阿仔食西藥咁乖(我阿妹讚到佢上天),表姐當時又要食藥,佢竟然同佢阿媽講要好似第第(即係我嗰仔)咁食藥(即係話自己都好叻同好乖),結果佢真係好乖咁食完,之後每一次,我阿妹喂藥之前就會同佢嗰女講,睇下今次係唔係又好似第第咁乖.於是每一次佢都好乖咁食完.當然,佢成日要食藥,係會好怕,所以有時我阿妹會獎一粒糖比佢.


侯爵府

積分: 21804


15#
發表於 08-3-19 23:45 |只看該作者
I tried below methods, sometimes work:
1. Buy a doctor toy set, let her play the role of doctor. When she visit doctor, tell her the doctot ask her to eat the medicine. At the time of taking medicine, ask her to follow doctor's instruction.
2. Ask her to sake the medicine as a game, make the medicine to be friendly.
3. When she take the medicine, you should show smileing face. Sometime, take the medicine after playing time is easier.


大宅

積分: 1743


14#
發表於 08-3-19 17:43 |只看該作者
可能我同老公夾得多.熟能生巧,都係要捉住先得不過就餵快左.之前再比糖佢食law.不過佢尋日都好番好多,只係食完抗生素就得喇.

原文章由 chloe-mame 於 08-3-19 13:44 發表
我建議係如果氹佢唔得, 無謂side時間啦, 唔好諗住bb自己可以食藥, 要狠心d
我阿女17個月又係見我要餵藥, 逃跑, 四肢亂旭, 尖叫, 我抱起佢用左手臂夾住佢個頭, 用大臂夾住佢對腳, 事先用多支針筒入曬要飲的藥, 唔建議 ...


男爵府

積分: 9922


13#
發表於 08-3-19 13:44 |只看該作者
我建議係如果氹佢唔得, 無謂side時間啦, 唔好諗住bb自己可以食藥, 要狠心d
我阿女17個月又係見我要餵藥, 逃跑, 四肢亂旭, 尖叫, 我抱起佢用左手臂夾住佢個頭, 用大臂夾住佢對腳, 事先用多支針筒入曬要飲的藥, 唔建議用spoon, 用針筒阿女撥落地d藥都唔會跌曬出來, 速戰速決, 一枝藥一枝水, 如bb咪埋個口, 夾住佢個nose, 佢會擘大個口, 咁你趁機餵藥, 千其唔好心軟呀, 係為佢好

祝成功


複式洋房

積分: 266


12#
發表於 08-3-19 11:59 |只看該作者
我試左OK喎,首先唔好比亞仔看到你開藥,再搵亞仔用開SPOON&碗再開VCD分散佢注意力,自己又要扮食,我個晚鍡了半個鍾,冇辦法啦,唯有慢慢試下.


大宅

積分: 1743


11#
發表於 08-3-18 09:37 |只看該作者
我再報告番尋晚餵藥的情況:

首先佢見我拿起藥樽,個仔見到第一時間就閃開,我就同佢講要食甜甜喇,但係佢無理我,跟我住我比糖佢睇,話食完甜甜就比佢食糖,佢就走番爸爸身邊,最終都係夾住佢餵佢食.... 又失敗左.....


大宅

積分: 1743


10#
發表於 08-3-18 09:30 |只看該作者
christine07

我都想知你係食邊隻維他命糖同幾多錢.


男爵府

積分: 8425


9#
發表於 08-3-17 12:47 |只看該作者
我想問係食邊隻維他命糖呀?

原文章由 christine07 於 08-3-17 11:35 發表
好慘!我個仔以前都係咁,不過吃藥時我會不停同佢講要食藥才好 ,如果唔係會咳咳,會唔舒服,咁就無得去街街,從此佢就好乖咁食藥不過當然仲要比小小獎勵咁 例如食完藥比粒維他命糖佢食,仲要贊下佢 ...
隋心而行


大宅

積分: 1743


8#
發表於 08-3-17 12:07 |只看該作者
多謝各位的回覆,我今晚放工會再試下你地D方法,今朝就係老公同個仔搏鬥緊...希望佢快D好就吾駛再食藥啦..


禁止發言

積分: 1846

好媽媽勳章


7#
發表於 08-3-17 11:35 |只看該作者

回覆 #5 yung0216 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3937


6#
發表於 08-3-17 11:17 |只看該作者
我就會將所有藥水倒入一個杯(平日飲水or食飯的碗都可以), 用平日食飯的匙(有親切感麻..), 一邊播DVD一邊俾少少bb lam 下, 因為藥水是甜的, 所以bb以為是果汁便沒有抗拒, 重越食越高興添 記得要保持笑容, 不要好似打倒黎咁...


大宅

積分: 1743


5#
發表於 08-3-17 10:57 |只看該作者

回覆 #3 Ah-One 的文章

spoon & needle 2樣都試過,都係無用,佢一見到呢2樣野已經走開,又點會自己拿住黎食呀. 唉.. 好慘呀,我尋晚因為佢掙扎我太利害,我d指甲吾小心抓損佢個咀.
個仔而家見到我成日都用手仔打我,因為我成日偎佢食藥呀.


複式洋房

積分: 266


4#
發表於 08-3-17 10:47 |只看該作者
我個仔一歲又系,要同老公,工人,按住先可食藥,
但系見到個仔哭,自己個心好痛,唔食又唔得,
有咩辦法呢?你地講個D已經試過啦.


洋房

積分: 804


3#
發表於 08-3-17 10:24 |只看該作者
You use spoon or needle to feed your baby, if using needle, let him/her try to inject into his/her mouth so that he/she will not feel the pressure. Try to feed you baby while he/she is playing distracting his/her attention.

Ah-One


大宅

積分: 1486


2#
發表於 08-3-17 09:50 |只看該作者
咁不如試吓張啲藥溝水倒入奶樽佢吮丫, 我亞b唔肯食, 我都係咁樣餵佢架, 不過我亞b得5個多月, 所以都重work, 唔知你亞b得唔得呢?!?!


原文章由 yung0216 於 08-3-17 09:30 發表
BB 現家22個月大,細個果陣偎藥佢都會肯食,但係最近佢就吾肯食藥(佢成日流鼻水,因為似我有鼻敏感,所以成日都要食藥),呢2日偎佢食藥係我同先生夾手夾腳捉住佢先得,但係佢就不停掙扎(我都好心痛,不過吾食藥又吾好).

其 ...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo