跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 64


1#
發表於 08-3-19 23:45 |只看該作者
我個仔﹐ 佢訓覺個陳﹐ 成日都要gum樣訓
個頭同個身成90度
好奇怪﹐ 移番正佢﹐一陳佢有要訓番gum樣
我驚對佢條頸吾好


洋房

積分: 77


27#
發表於 08-3-23 23:44 |只看該作者
My baby boy also do the same....hahaaa


原文章由 joyce1024 於 08-3-20 16:12 發表
我個女最先會打側瞓,瞓瞓下就會左碌右碌。到最後會變左扒係度瞓, patpat gut起, 然後對腳交叉疊住。個款有少少似瑜珈既嬰孩式。佢咁樣反而瞓得最lum。

如果大字瞓, 佢都唔鐘意come被,會yang走。

哈哈, 原來個個BB都 ...


子爵府

積分: 11108


26#
發表於 08-3-23 17:05 |只看該作者
我個女都係咁瞓架,有時爬係度瞓。總之姿勢多多啦。

原文章由 idaidawong 於 08-3-19 23:45 發表
我個仔﹐ 佢訓覺個陳﹐ 成日都要gum樣訓
個頭同個身成90度
好奇怪﹐ 移番正佢﹐一陳佢有要訓番gum樣
我驚對佢條頸吾好


大宅

積分: 1867


25#
發表於 08-3-22 18:24 |只看該作者
我個女中意打側瞓,然後再抬高頭,好似S字咁!!


公爵府

積分: 29915

認識瑞士牛牛第三回


24#
發表於 08-3-22 12:40 |只看該作者

我個女訓到好似攑重咁架...雙手向上...雙腳爍大...


大宅

積分: 1727


23#
發表於 08-3-22 11:22 |只看該作者
我個女都係鍾意打側訓(but有時都會大字型咁訓), 好似好大個女咁; 但係今朝佢...係爬起身, 跟住就180度掉轉訓, 個頭去左床尾...好反訓呀! 不過, 佢平時唔會踢被, 所以冇咁擔心...


複式洋房

積分: 258


22#
發表於 08-3-22 09:59 |只看該作者
今個星期由大字型變打側瞓


大宅

積分: 1222


21#
發表於 08-3-21 10:41 |只看該作者
我bb呢排除咗大字型, 側瞓之後係反轉嚟瞓


男爵府

積分: 6846

好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 育兒性格勳章


20#
發表於 08-3-21 09:13 |只看該作者
佢衣家仲意左側訓啦, 之前再BBd個陣會大字型咁訓,
但係訓訓下會成個人轉左90度~ 即係雙腳會向著長d果邊床圍, 頭仔就向另一面長d果邊床圍。雖然頂住左, 但係佢都係可以繼續做爛訓豬, 一於好少理~


洋房

積分: 125


19#
發表於 08-3-21 08:05 |只看該作者
原文章由 小吉媽 於 08-3-20 01:26 發表
我小吉"大字型"灘係度瞓架.....


我個囡都係咁訓..hehe


別墅

積分: 1000

好媽媽勳章


18#
發表於 08-3-20 17:27 |只看該作者
哈哈, 我個囡都鍾意咁訓同埋側訓。佢依家連抱住"暗"佢訓的時候有時佢自己要move來move去, 直到佢做到依個post為止, 抱住都要依個post都幾高難度嫁。


大宅

積分: 1051


17#
發表於 08-3-20 16:36 |只看該作者

回覆 #13 idaidawong 的文章

我個囡有時都會咁訓架, 可能呢個就代表佢地開始長大了, 因佢之前唔係咁訓架


別墅

積分: 810


16#
發表於 08-3-20 16:12 |只看該作者
我個女最先會打側瞓,瞓瞓下就會左碌右碌。到最後會變左扒係度瞓, patpat gut起, 然後對腳交叉疊住。個款有少少似瑜珈既嬰孩式。佢咁樣反而瞓得最lum。

如果大字瞓, 佢都唔鐘意come被,會yang走。

哈哈, 原來個個BB都唔鐘意come被。


子爵府

積分: 14669


15#
發表於 08-3-20 16:03 |只看該作者
我個女都係好中意大字形咁訓,一路踢走D被,同佢整好佢又踢,一晚要同佢整至少30次! 佢仲要好似夢遊咁,踢完被就玩腳但佢係合埋眼架!真係比佢激死呀!


大宅

積分: 1660


14#
發表於 08-3-20 15:01 |只看該作者
yes yes yes...Andrew仔原本好地地大字咁訓...踢走D被就一直係standard動作,幫佢蓋好又"yang"走o西~~~

近呢2weeks勁鍾意打側身訓,瞓瞓下又左碌右碌,碌到離開o西個枕頭,成個打斜到90度,誇張到無人信...

呢兩晚仲玩埋趴住瞓,驚壓住心口仔會幫佢反番身,佢就會嘈~~~
mouth: mouth: mouth:
總之佢出世咁耐我都無晚好訓過

原文章由 oojj 於 08-3-20 09:30 發表
阿包最鍾意扒住瞓mouth:
My lovely boy Andrew was born!
He is a July piggy!

viv-viv = andrew-mama


洋房

積分: 64


13#
發表於 08-3-20 14:41 |只看該作者
哈哈﹐ 原來咁多 B都係鐘意E個姿勢訓﹐ 好搞笑!


洋房

積分: 220


12#
發表於 08-3-20 13:27 |只看該作者
我個女都鍾意好似大人咁打側瞓, 好得意


大宅

積分: 3115


11#
發表於 08-3-20 13:07 |只看該作者
原文章由 idaidawong 於 08-3-19 23:45 發表
我個仔﹐ 佢訓覺個陳﹐ 成日都要gum樣訓
個頭同個身成90度
好奇怪﹐ 移番正佢﹐一陳佢有要訓番gum樣
我驚對佢條頸吾好


我個仔都係,面要貼住枕頭,都唔知會唔會焗親


大宅

積分: 3812


10#
發表於 08-3-20 11:22 |只看該作者
我個囡和你個囝一樣,開頭好地地"大"字形,跟住踢走晒d被之後,就成個打斜,個頭跌出pillow, 頭貼右邊床欄, 腳踢左邊床欄 !真是好鬼粗魯



原文章由 十月變形記 於 08-3-20 10:27 發表
佢個姿勢好可愛呀!

我個仔開始時係"大"字, 但係都幾反瞓, 瞓醒時已經成個打斜, 個頭跌出pillow, 頭貼右邊床欄, 腳踢左邊床欄!


大宅

積分: 1512


9#
發表於 08-3-20 11:18 |只看該作者
原文章由 idaidawong 於 08-3-19 23:45 發表
我個仔﹐ 佢訓覺個陳﹐ 成日都要gum樣訓
個頭同個身成90度
好奇怪﹐ 移番正佢﹐一陳佢有要訓番gum樣
我驚對佢條頸吾好



Wahha... this is exactally what Lucas's favour sleep position is.

However, he loves to 扒住瞓 recently. Have to move him back to face up all the time.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo