跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1810


1#
發表於 14-11-11 00:24 |只看該作者
元朗點去加洲萊茵?唔係居民點去?



11/4 兩個月大了!! 要減肥呀! 6.47kg
11/3 第一次去打針, 心痛死媽媽了! 4.77KG
14/2 很冷的情人節, BB 出院啦! 3.4 KG
11/2 寶貝仔出世啦! 3.45KG


侯爵府

積分: 22467

畀面勳章


4#
發表於 14-11-11 16:42 |只看該作者

引用:元朗點去加洲萊茵?唔係居民點去? +

原帖由 miyokiwai 於 14-11-11 發表
元朗點去加洲萊茵?唔係居民點去?
上午同收工時間,非加洲住户可以坐邨巴,上車拍八報通俾錢。其餘時間要係校務處買車票




別墅

積分: 525


3#
發表於 14-11-11 08:17 |只看該作者

引用:元朗點去加洲萊茵?唔係居民點去?

原帖由 miyokiwai 於 14-11-11 發表
元朗點去加洲萊茵?唔係居民點去?
要有車飛先可以搭村巴,如果唔係咪係元朗搭一程的士入去,走時係校務處買車飛囉


男爵府

積分: 7610

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


2#
發表於 14-11-11 07:25 |只看該作者

回覆:元朗點去加洲萊茵?

Push



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo