立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2243
原文章由 SzeChit 於 08-3-25 13:26 發表 隻肥雞咁大份, 梗係搶眼啦. 不過一步唔識爬. 你就好啦, 爬得咁快. 我隻肥雞唔知幾時先學識. 佢好學唔學, 學佢老豆玩口水. 而家成日玩. 激死. 下次再有類似活動, 一定參加, 大人同BB都玩得好開心. ...
複式洋房
積分: 492
原文章由 TY2004 於 08-3-25 10:09 AM 發表 I saw you too... your baby is so eye-catching.... My baby didn't 扮anything, but he did crawl, just few steps slower than the winner.
原文章由 SzeChit 於 08-3-24 22:47 發表 今日仔仔玩得好玩心. 雖然佢一步都唔識爬. 不過佢好似游水咁游. 好開心. 你地個BB扮乜呢. 我果隻係肥雞來. 可能傾過計都未定.
積分: 1998
公爵府
積分: 29270
原文章由 SzeChit 於 08-3-23 13:48 發表 你會同呀B扮乜呀? 我都未諗到扮乜好.
積分: 2721
積分: 1123
積分: 2341
原文章由 hollandlui 於 08-3-20 16:31 發表 哈哈...我阿B 只識原地 360 度自轉咋, 想爬又爬唔郁 lor... 唔知幾時再有呢類比賽...
積分: 1257
積分: 28226
原文章由 BBG1 於 08-3-20 15:25 發表 我呀b都未識爬,但我都報左名,仲ok左添。我會去,影下相囉!不識爬也不打緊,有復活節裝扮大賽架。
積分: 1691
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy