跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 984


1#
發表於 08-3-20 15:23 |只看該作者
我跟住人地d走佬袋list, 買左兩包前後綁帶既(牌子:護理保)孕婦衛生巾, 其他就買黏貼既. 聽人講話穿水後同生前最好用綁帶既好d. 但係我想問下... 綁帶既孕婦衛生巾係點用架, 個包裝剩係教我地用個兩個棉圈圈, 一頭一尾束住... 噤跟住點丫? 係咪跟住就唔著內褲,著網褲? 綁帶既孕婦衛生巾無黏貼係底, 噤點先可以另佢唔走位丫? 好唔明哦~~~~

死啦, 我d問題係咪好白痴呢... :;pppp:


大宅

積分: 3929

好媽媽勳章


31#
發表於 08-3-24 00:08 |只看該作者
原文章由 SInFAN 於 08-3-22 22:34 發表



010係邊度黎嫁

010 地點:
銅鑼灣 利園山道56.

銅鑼灣 皇室堡玩具反狗城.
康怡廣場,

尖沙咀海運玩具反狗城,
尖咀漆咸道117.
佐敦永安4/f,
旺角新世紀 5/f,
荃灣綠楊坊,
屯門市廣場2/f,
沙田好運中心3/f
葵芳新都會廣場4/f,
將軍o, 新都城二期2/f


子爵府

積分: 13279

好媽媽勳章


30#
發表於 08-3-23 19:15 |只看該作者
原文章由 kateyu 於 08-3-23 00:14 發表


佢都幾多分店嫁!!
但我諗媽媽世界應該都有,同埋d嘢都ok嫁!!


媽媽世界d嘢同 $$ 都ok嫁


子爵府

積分: 13279

好媽媽勳章


29#
發表於 08-3-23 19:14 |只看該作者
原文章由 venus.c 於 08-3-23 19:13 發表
用完即棄o既 un是否等於紙un un??


佢係 cotton 黎架,仲已經消毒左


子爵府

積分: 13279

好媽媽勳章


28#
發表於 08-3-23 19:13 |只看該作者
原文章由 SInFAN 於 08-3-22 22:34 發表



010係邊度黎嫁


荃灣綠羊
葵芳新都會廣場
旺角新世紀

仲有好多間,不過我唔知o係邊


男爵府

積分: 7712

好媽媽勳章 畀面勳章


27#
發表於 08-3-23 19:13 |只看該作者
用完即棄o既 un是否等於紙un un??


子爵府

積分: 13279

好媽媽勳章


26#
發表於 08-3-23 19:04 |只看該作者
原文章由 marron 於 08-3-22 22:29 發表

010 買左 5 條用完即棄o既 un

請問買左幾多錢 ??


$59/5條 (1 pack 5 條)


子爵府

積分: 13279

好媽媽勳章


25#
發表於 08-3-23 19:02 |只看該作者
原文章由 SInFAN 於 08-3-22 22:27 發表
網褲係咪著完就掉嫁啦0.0?
1包有幾多塊呢...我睇都味去睇
咁其實帶幾多包綁既去E院先夠呢?


好似係一包有 6 條架

其實帶一包綁o既去醫院就夠
我唔知其他人啦,我果時入院生,帶左包綁o既入去,真係生完聯晒針等過床去產後房果陣個姐姐幫我綁好,因為冇褲著。到我入到產後房,會有個姐姐時不時催我痾第一篤尿,佢會拎埋野黎俾你o係床痾,痾完幫你沖下面,跟住佢幫我著條網褲,咁條巾係綁定貼都冇影響,條網褲都 cool 住喇。

如果痾唔到尿就會有姑娘黎插喉放尿架喇


子爵府

積分: 13279

好媽媽勳章


24#
發表於 08-3-23 18:51 |只看該作者
原文章由 marron 於 08-3-21 00:13 發表
用左d厚到死嘅姨媽巾後, 仲著網褲, 點透氣呢 ?!
咁不如著自己的under係咪仲好?


條巾係厚,不過佢真係透氣過普通果 d 巾架


禁止訪問

積分: 15092

醒目開學勳章


23#
發表於 08-3-23 11:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13589


22#
發表於 08-3-23 00:14 |只看該作者
原文章由 SInFAN 於 08-3-22 22:34 發表



010係邊度黎嫁


佢都幾多分店嫁!!
但我諗媽媽世界應該都有,同埋d嘢都ok嫁!!


大宅

積分: 3688

育兒性格勳章


21#
發表於 08-3-22 22:34 |只看該作者
原文章由 cmmcbb 於 08-3-22 13:02 發表


我買左 12 條,o係醫院用左 6 條網褲,返到屋企就用埋果 6 條,因為好易會整污 joe 條褲,我另外o係 010 買左 5 條用完即棄o既 un,因為要湊 bb同埋個人好攰,唔想手洗 un un 呀~

一個星期左右 d 惡露就會少左好多,用返普通 m ...



010係邊度黎嫁


大宅

積分: 3929

好媽媽勳章


20#
發表於 08-3-22 22:29 |只看該作者
原文章由 cmmcbb 於 08-3-22 13:02 發表


我買左 12 條,o係醫院用左 6 條網褲,返到屋企就用埋果 6 條,因為好易會整污 joe 條褲,我另外o係 010 買左 5 條用完即棄o既 un,因為要湊 bb同埋個人好攰,唔想手洗 un un 呀~

一個星期左右 d 惡露就會少左好多,用返普通 m ...

010 買左 5 條用完即棄o既 un

請問買左幾多錢 ??


大宅

積分: 3688

育兒性格勳章


19#
發表於 08-3-22 22:27 |只看該作者
網褲係咪著完就掉嫁啦0.0?
1包有幾多塊呢...我睇都味去睇
咁其實帶幾多包綁既去E院先夠呢?

[ 本文章最後由 SInFAN 於 08-3-22 22:30 編輯 ]


子爵府

積分: 13279

好媽媽勳章


18#
發表於 08-3-22 13:05 |只看該作者
原文章由 沙田王子 於 08-3-22 11:28 發表
唔着網褲,着自己的底褲或紙底褲得唔得啊?


紙 un 我自己覺得冇乜安全感,可能唔夠彈性掛~
自己 d un 當場可以啦~

著網褲係 "通風" d,彈力好 d 同埋方便 d 姐~

自己 d un 睇下 m 唔 m 著囉...生完個盤骨大左少少,要三四個星期先會收返架~ 我生完第二個星期著返低腰果 d un 都 cool 住左有痕呀~


子爵府

積分: 13279

好媽媽勳章


17#
發表於 08-3-22 13:02 |只看該作者
原文章由 Ann0805 於 08-3-22 10:39 發表
我想問下網褲要帶幾多條去e院啊? Total(連埋返到屋企)要用既又係幾條啊?




我買左 12 條,o係醫院用左 6 條網褲,返到屋企就用埋果 6 條,因為好易會整污 joe 條褲,我另外o係 010 買左 5 條用完即棄o既 un,因為要湊 bb同埋個人好攰,唔想手洗 un un 呀~

一個星期左右 d 惡露就會少左好多,用返普通 m 巾同著返平時著果 d un 喇。


洋房

積分: 34


16#
發表於 08-3-22 11:28 |只看該作者
唔着網褲,着自己的底褲或紙底褲得唔得啊?


別墅

積分: 984


15#
發表於 08-3-22 10:39 |只看該作者
我想問下網褲要帶幾多條去e院啊? Total(連埋返到屋企)要用既又係幾條啊?


原文章由 cmmcbb 於 08-3-21 19:34 發表
其實綁帶同貼都冇所謂,入到產房未生得都仲著住 under,我果時就咁 sip o係 under 度架咋, d 姐姐又會用多條產巾幫你墊 pat pat 位,生完佢會幫你整得好好

就算係貼o既,著左網褲我都冇貼,條巾唔會跌出黎架喎,唔怕~

網褲可以 ...


別墅

積分: 984


14#
發表於 08-3-22 10:22 |只看該作者
哈哈。。。 我就係驚臨時臨緊吾sik用咪打開看看咯。好彩問下先~~~

原文章由 kitmeit 於 08-3-21 00:15 發表
我都想知, 拆都未拆開睇過 ..

我買左一包扣, 一包黏貼 wor .. 唔通要買多包綁帶既?


別墅

積分: 984


13#
發表於 08-3-22 10:20 |只看該作者
EEE~~~ 我買左兩包綁帶添!!!! 笨左!!



原文章由 kateyu 於 08-3-21 01:31 發表
綁帶一包應該夠嫁喇~(喺產房冇褲著果陣用嫁!)
用法就係:先跟住佢包裝上嘅指示綁好兩邊先,跟住用紗布串住頭尾兩個繩結個圈圈,將條紗布綁喺條腰道.咁就ok嫁喇!
以上資料係由我個fd提供嘅 ...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo