立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 984
大宅
積分: 3929
原文章由 SInFAN 於 08-3-22 22:34 發表 010係邊度黎嫁
子爵府
積分: 13279
原文章由 kateyu 於 08-3-23 00:14 發表 佢都幾多分店嫁!! 但我諗媽媽世界應該都有,同埋d嘢都ok嫁!!
原文章由 venus.c 於 08-3-23 19:13 發表 用完即棄o既 un是否等於紙un un??
男爵府
積分: 7712
原文章由 marron 於 08-3-22 22:29 發表 010 買左 5 條用完即棄o既 un 請問買左幾多錢 ??
原文章由 SInFAN 於 08-3-22 22:27 發表 網褲係咪著完就掉嫁啦0.0? 1包有幾多塊呢...我睇都味去睇 咁其實帶幾多包綁既去E院先夠呢?
原文章由 marron 於 08-3-21 00:13 發表 用左d厚到死嘅姨媽巾後, 仲著網褲, 點透氣呢 ?! 咁不如著自己的under係咪仲好?
禁止訪問
積分: 15092
積分: 13589
積分: 3688
原文章由 cmmcbb 於 08-3-22 13:02 發表 我買左 12 條,o係醫院用左 6 條網褲,返到屋企就用埋果 6 條,因為好易會整污 joe 條褲,我另外o係 010 買左 5 條用完即棄o既 un,因為要湊 bb同埋個人好攰,唔想手洗 un un 呀~ 一個星期左右 d 惡露就會少左好多,用返普通 m ...
原文章由 沙田王子 於 08-3-22 11:28 發表 唔着網褲,着自己的底褲或紙底褲得唔得啊?
原文章由 Ann0805 於 08-3-22 10:39 發表 我想問下網褲要帶幾多條去e院啊? Total(連埋返到屋企)要用既又係幾條啊?
洋房
積分: 34
原文章由 cmmcbb 於 08-3-21 19:34 發表 其實綁帶同貼都冇所謂,入到產房未生得都仲著住 under,我果時就咁 sip o係 under 度架咋, d 姐姐又會用多條產巾幫你墊 pat pat 位,生完佢會幫你整得好好 就算係貼o既,著左網褲我都冇貼,條巾唔會跌出黎架喎,唔怕~ 網褲可以 ...
原文章由 kitmeit 於 08-3-21 00:15 發表 我都想知, 拆都未拆開睇過 .. 我買左一包扣, 一包黏貼 wor .. 唔通要買多包綁帶既?
原文章由 kateyu 於 08-3-21 01:31 發表 綁帶一包應該夠嫁喇~(喺產房冇褲著果陣用嫁!) 用法就係:先跟住佢包裝上嘅指示綁好兩邊先,跟住用紗布串住頭尾兩個繩結個圈圈,將條紗布綁喺條腰道.咁就ok嫁喇! 以上資料係由我個fd提供嘅 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy