自由講場

跳至

首頁
12345...29

尾頁
   52


伯爵府

積分: 15035


1#
發表於 14-11-13 00:33 |只看該作者
本帖最後由 do-re-me 於 20-5-9 13:23 編輯

del

點評

Manwah    發表於 14-11-13 11:01


男爵府

積分: 7710


568#
發表於 14-11-19 22:49 |只看該作者
.............


侯爵府

積分: 24573

美好大世界2017勳章 最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 夏天玩到顛 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


567#
發表於 14-11-19 17:09 |只看該作者
do-re-me 發表於 14-11-13 01:07
希望佢會發奮做人,好似窮人會特別努力咁,佢有媽媽錫幸福得“仔”,所以唔珍惜

...

有D窮人會走歪路,挺而走險

有D單親女仔會好早去瘟仔援交去「得到愛」

自己諗清楚啦


我地黎囉Babe

公民黨班9今日食左9糧未呀?


大宅

積分: 3395


566#
發表於 14-11-16 12:22 |只看該作者

回覆:我趕走左個女同老公

教好個囡吾代表要放棄佢,你估做戲咩,而婚姻又係另一件事,如果冇問題就離婚對你老公吾公平,你覺得阿囡有問題應該搵社工同醫生,阿囡更加须要你关心,你想想吧,免得做错決定,後悔都冇用。



大宅

積分: 2709


565#
發表於 14-11-16 08:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 do-re-me 於 14-11-13 發表如

原帖由 do-re-me 於 14-11-13 發表
我只係想講出我女的古怪行為,如果你地有仔女都有衣d行為,而又事出有因,可以研究下.因為我女唔解釋,例如佢房 ...
另外一點,我覺得你女只係有男孩子性格,如果佢係一個仔仔,你唔會覺得有問題。

作為父母,應先從小朋友優點去睇,多稱讚佢,等佢有返自信,不如你又寫下你女有咩長處又或者令你好開心嘅地方呀

我提議你報讀下啲小朋友心理course讀下,聽下人講咩,出去出識下,識下新朋友,因為始終做ftm耐左,做人可能無左方向,無左自我。


大宅

積分: 2709


564#
發表於 14-11-16 08:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 do-re-me 於 14-11-13 發表我

原帖由 do-re-me 於 14-11-14 發表
上討論區唔係為左鬧交
其實我覺得你女一定係好鍾意好鍾意你,佢做呢啲事無非都係想引你注意,因為你講到佢响嫲嫲度完全無問題,即係佢知咩叫乖啦 (雖然你會覺得佢咁樣好怪,只要佢變乖你會仲錫佢啦,但呢個係大人想法,小朋友心理唔可以用大人角度去諗)

其實我見到佢心中係好怕失去你,尤其是你提到常常响佢面前講有病點點點,其實無形中對佢已經造成左恐懼影響左佢,佢心裏抑壓左嘅野應該都去到一個臨介點,不過佢口硬又或者連佢自己都唔知自己發生咩事,畢竟佢只做左10年人仔。結果唔識得釋放返出嚟, 行為就開始偏差。

唔好咁傻諗埋一邊自己一走了之,你以為表面上佢變乖左,但其實只會將佢個心窗關得更緊,而家只有你先可以救返個女,你千萬要忍,幾辛苦都要幫下佢。

醫生方面你而家睇緊政府嘅定係私人?政府嘅有時好難跟得好足,如果afford到私人應該好啲,可以一次見晒一家三口,等醫生幫你同你女找出中間個心結出嚟,我相信個結打開左再加上佢大左,其他事都應該可以迎刃而解。

JM加油呀


伯爵府

積分: 15212


563#
發表於 14-11-15 16:49 |只看該作者

引用:回覆 do-re-me 的帖子我並唔覺得你走係會令

原帖由 Ngmabe 於 14-11-13 發表
回覆 do-re-me 的帖子

我並唔覺得你走係會令件事變好!反而我覺得你咁做好不負責任 ...



禁止訪問

積分: 6769


562#
發表於 14-11-15 15:50 |只看該作者

回覆:我趕走左個女同老公

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8322


561#
發表於 14-11-15 15:13 |只看該作者

回覆:我趕走左個女同老公

仲以為你個女咩事咁大不了要用到離婚解決,你講果啲污糟呀,不修邊幅呀,無動力目標讀書呀,無手尾呀,唔願意溝通呀,我響你個女咁大果陣都係差唔多,講真,無得解嫁,青春期既荷爾蒙係會令到部分小朋友咁樣,大啲就無事嫁喇,你錫佢佢知既,我而家人都嫁埋成家立室餓唔死自己,你放鬆啲啦。
每個人都有自己造化。


男爵府

積分: 5049


560#
發表於 14-11-15 14:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pandababy1127 於 14-11-13

原帖由 Kayiuvov 於 14-11-13 發表
我覺得佢都9588
唔知依啲係咩邏輯
若是抑鬱到咁,點解唔去求醫(我指進一步或換個個),話抑鬱,有都唔短時間,要觀察都觀察夠啦,情況唔好轉,係咪應該換個個醫生呢?!做咩要賴有病呢??

等於,傷風感冒睇一個唔好就轉架啦!
所以我都覺佢自身問題好嚴重。。。。
可憐

親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


子爵府

積分: 11794

畀面勳章


559#
發表於 14-11-14 16:29 |只看該作者

回覆:我趕走左個女同老公

家家有本難唸的經,清官難審家庭事
如果樓主咁做係真係幫到既,咁都無妨既


子爵府

積分: 13908


558#
發表於 14-11-14 16:23 |只看該作者
樓主一步步來,你先和先生去睇下專家先。你個囡的行為真是好普遍,可以點改真是每個小朋友都要用不同方法,你可能之前所做的只是不合個囡,只少你現知這些方法不合個囡。停一停為自已想辦法,你明白自己才可明白個囡。


男爵府

積分: 6828


557#
發表於 14-11-14 16:02 |只看該作者

回覆:我趕走左個女同老公

一口氣睇哂…樓主,我明白你,因為我曾經病過…你要知道,你只係一時轉吳到,當你病好嗰陣就會知道自己既諗法錯哂,而且好傻。你囡囡可能都有情緒問題,要正視!


象牙宮

積分: 227911

2024年龍年勳章


556#
發表於 14-11-14 14:55 |只看該作者

回覆:我趕走左個女同老公

終於睇晒……

樓主,請搵 jm 介紹的黃e生,試下啦。


男爵府

積分: 9480


555#
發表於 14-11-14 11:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+do-re-me+於+14-11-13+發表我

原帖由 do-re-me 於 14-11-13 發表
希望佢會發奮做人,好似窮人會特別努力咁,佢有媽媽錫幸福得“仔”,所以唔珍惜

...
恕我直言,你係咪有病?叫個小六細路發奮?真係匪夷所思




翡翠宮

積分: 97287


554#
發表於 14-11-14 09:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+do-re-me+於+14-11-13+發表如

原帖由 do-re-me 於 14-11-13 發表
我只係想講出我女的古怪行為,如果你地有仔女都有衣d行為,而又事出有因,可以研究下.因為我女唔解釋,例如佢房 ...
曾經試過地下跌左件小東西,
半年都未被執起,
每日見到呢件嘢,
心內說:「唔緊要冇人在乎的。」
果年同時面對衰父,失業同失戀⋯⋯

後來同朋友講,佢做社工,
咁樣其實係已經抑鬱嘅表現。

你嘅抑鬱已經傳染左比亞女,
已經唔係「唔生性」問題。



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 5965


553#
發表於 14-11-14 09:30 |只看該作者
本帖最後由 waiman0614 於 14-11-15 16:15 編輯

你不如去睇心理醫生 你囡情緒都有問題

你係愛你個囡 你就唔好講埋D咁既說話
你放棄佢 唔會係一個好方法 只會令佢更加自閉 更有可能自殺




公爵府

積分: 25507


552#
發表於 14-11-14 08:58 |只看該作者

回覆:我趕走左個女同老公

其實佢得11 2 歲,未識諗唧,佢唔係做啲傷天害理影響人既事, 唔係唔生性.只係依賴性強些,同埋實際表現同年紀相差少少.

返學唔出聲,少朋友都唔係大問題

唔該唔好同我打招呼,不要點評!


琥珀宮

積分: 169629


551#
發表於 14-11-14 08:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+melonfans+於+14-11-13+發表

原帖由 do-re-me 於 14-11-13 發表
如果我迫佢讀,試過成績好好,但我一咁講,又會有人話我曬命,我講個女d問題又話我狂數個女.

問題唔係成績好唔 ...
『如果我迫佢讀,試過成績好好....
問題唔係成績好唔好,而係佢唔覺得要盡力 』

「大部分」仔女都無自覺「要」儘力讀書,基本有係當bonus ,無先係正常,唔好執著呢個point!迫就讀得好,已經是好多阿媽夢未以求,你咪迫到幾多得幾多,迫唔到都無辦法,真係讀書不成也可以做人,佢大咗自然有佢既人生!




男爵府

積分: 5190


550#
發表於 14-11-14 08:28 |只看該作者

回覆:我趕走左個女同老公

小學六年班話大唔大話細唔細,正常嗰嗰呢個年紀嘅都未識諗,真係好成熟嗰啲通常都經歷過唔少悲慘事,對身心都未必健康。
點解要咁快逼個囡獨立?遲啲你想佢痴你都難,雖然一家唔知一家事,但養育子女向來都唔簡單,希望樓主過咗啖氣之後再諗清楚。



我是一隻大草蚊


首頁
12345...29

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo