懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1684


1#
發表於 14-11-15 12:01 |只看該作者
如題,謝謝




大宅

積分: 3307

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章


10#
發表於 14-11-16 19:17 |只看該作者

回覆:天氣乾燥,bb面仔用咩cream好?

weleda


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 14-11-15 21:46 |只看該作者
本帖最後由 bosch 於 14-11-15 22:50 編輯
mingwai_528 發表於 14-11-15 20:05
Qv cream ? 可否介紹下?

QV cream 可以響普通葯房買, 我搭阿媽響香港買俾我用, 百零蚊一大樽用成年都得. 我做女果陣有支qe hand cream sample, 果陣用我嫌佢太lup. 點知拎去外國冬天用就o岩o岩好. 佢都有lotion, 我未用過... 你去藥房睇下~

上次我響香港買emulsifying ointment, 俗稱豬油膏, 好多人都話好, 但唔知係咪牌子既問題, 好似有層油溶左響d cream 上面, 搽上身好似d銀粉咁閃令令, 我唔敢俾bb 用. 最後叫阿媽買 qv cream 俾我.


大宅

積分: 1684


8#
發表於 14-11-15 20:05 |只看該作者

引用:我住長期乾燥地方.++夏天時我用普通baby+lo

原帖由 bosch 於 14-11-15 發表
我住長期乾燥地方. 夏天時我用普通baby lotion, 冬天用 qv cream, 有時趕出門口咪直接用凡士林. ...
Qv cream ? 可否介紹下?





瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 14-11-15 18:29 |只看該作者
我住長期乾燥地方. 夏天時我用普通baby lotion, 冬天用 qv cream, 有時趕出門口咪直接用凡士林.


大宅

積分: 2615


6#
發表於 14-11-15 15:09 |只看該作者

回覆:天氣乾燥,bb面仔用咩cream好?

我用普通個仔only...醫生都話ok


大宅

積分: 1684


5#
發表於 14-11-15 14:56 |只看該作者

引用:我搽雙妹嘜雪花膏/凡士林兩隻都ok

原帖由 sheepmei 於 14-11-15 發表
我搽雙妹嘜雪花膏/凡士林
兩隻都ok
粉紅色bb凡士林都可以採面?


大宅

積分: 2615


4#
發表於 14-11-15 14:53 |只看該作者

回覆:天氣乾燥,bb面仔用咩cream好?

我搽雙妹嘜雪花膏/凡士林
兩隻都ok


大宅

積分: 1684


3#
發表於 14-11-15 14:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 mingwai_528 於 14-11-15 發

原帖由 小mama 於 14-11-15 發表
施巴有隻for bb
Tks!!!!!!


珍珠宮

積分: 41556


2#
發表於 14-11-15 13:09 |只看該作者

引用:如題,謝謝

原帖由 mingwai_528 於 14-11-15 發表
如題,謝謝
施巴有隻for bb


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo