懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 853


1#
發表於 14-11-16 12:08 |只看該作者
昨天(星期6)火車真係超級多人! 其實都無諗過會有人讓座, 點知有個女仔讓座比我, 真係好開心!! ^^


子爵府

積分: 13170

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 14-11-16 18:26 |只看該作者

回覆:坐火車有人讓座!! 好開心^^

其實有好多好心人架,我由見三個月只少少肚,到而家五個月都明顯見肚,日日搭鐵路,十次有六七次都有人讓架,唔少年輕男女架




大宅

積分: 2673


7#
發表於 14-11-16 18:20 |只看該作者

引用:我C6叫我要調整一下自己心態,話如果無人讓

原帖由 hiuwakelly 於 14-11-16 發表
我C6叫我要調整一下自己心態,話如果無人讓座果時, 可能只係大家掛住玩手機無留意到啫. 不過咁樣諗又好似開 ...
都係既,我之前搭車都好專心玩電話或者真係訓左,冇周圍望。仲試過專心到過哂站都唔知


別墅

積分: 853


6#
發表於 14-11-16 12:59 |只看該作者
我C6叫我要調整一下自己心態,話如果無人讓座果時, 可能只係大家掛住玩手機無留意到啫. 不過咁樣諗又好似開心D


大宅

積分: 1131


5#
發表於 14-11-16 12:35 |只看該作者

回覆:坐火車有人讓座!! 好開心^^

上星期五晚東涌線,有个女仔都起身讓我,要贊!其他年輕打机人坐q左讓座位,直至个女仔大聲叫你坐呀,至見d人……望下……
(本人个肚比較明顯……)


大宅

積分: 1273


4#
發表於 14-11-16 12:24 |只看該作者

引用:昨天(星期6)火車真係超級多人!+其實都無諗

原帖由 hiuwakelly 於 14-11-16 發表
昨天(星期6)火車真係超級多人! 其實都無諗過會有人讓座, 點知有個女仔讓座比我, 真係好開心!! ^^ ...
甘我又覺得自己好幸運,因為日日係太古到旺角翻工,又帶著小朋友,基本上都有人讓座,多數係中年姨姨,或者“姐姐”。e家14w

點評

hiuwakelly    發表於 14-11-16 12:55


別墅

積分: 853


3#
發表於 14-11-16 12:13 |只看該作者
回覆 bp2000 的帖子

我16W, 不過個肚有36吋了


大宅

積分: 3318

畀面勳章


2#
發表於 14-11-16 12:11 |只看該作者
hiuwakelly 發表於 14-11-16 12:08
昨天(星期6)火車真係超級多人! 其實都無諗過會有人讓座, 點知有個女仔讓座比我, 真係好開心!! ^^ ...
good! 總會有好人嘅,你幾wk? 係咪好大個肚?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo