跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2697

畀面勳章


1#
發表於 14-11-18 09:34 |只看該作者
大家好,我將會搬遷到西環,小女現在讀K1,想幫她插班,請問各位jm有冇介紹,想找全日班


男爵府

積分: 5379


4#
發表於 14-11-28 12:06 |只看該作者

回覆:幼稚園

插班好難搵喎




男爵府

積分: 6753


3#
發表於 14-11-23 22:23 |只看該作者

回覆:wing512hung 的帖子

偉思較多位,可試試


大宅

積分: 1627


2#
發表於 14-11-18 12:39 |只看該作者

回覆:幼稚園

http://www.swd.gov.hk/doc/family/ccc/Child%20Care%20Centre%20Co-registered%20with%20Kindergarten%20(3009014).pdf

社署有關有全日班幼稚園的資料,自己參考下,西區都有好選擇,但你要插班的話,要自己每間打去問下,全日班好受歡迎,仲要少位





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo