親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7502


1#
發表於 14-11-29 20:36 |只看該作者
4月7日去,11日返
2大2小(7歲),(2歲)日航天地25800
住cross hotel 3人房,貴唔貴?


男爵府

積分: 9980


41#
發表於 14-12-6 15:11 |只看該作者

回覆:EstellaWong 的帖子

Hk express 1/4出發去程加哂1000到咋,但揀2/4就要2400到


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


40#
發表於 14-12-6 14:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+seaheart88+於+14-12-05+發表

原帖由 情若真 於 14-12-06 發表
係吖,我去8日,有4日都去吾同的郊區吖。你呢?
29/3-1/4 京都
1/4-5/4東京



喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


男爵府

積分: 6176


39#
發表於 14-12-6 12:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 情若真 於 14-12-05 發表我卜

原帖由 seaheart88 於 14-12-05 發表
我同你差一日丫,我29/3-5/4
係吖,我去8日,有4日都去吾同的郊區吖。你呢?



瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


38#
發表於 14-12-5 19:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hoiying06+於+14-11-29+發表4

原帖由 情若真 於 14-12-05 發表
我卜左3月28至4月4日都係$69xx一個(機票酒店分開訂),
朋友係3月29至4月4日就套票$58xx一個。
我覺得你都吾 ...
我同你差一日丫,我29/3-5/4



喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


男爵府

積分: 6176


37#
發表於 14-12-5 17:00 |只看該作者

引用:4月7日去,11日返 2大2小(7歲),(2歲)日航天

原帖由 hoiying06 於 14-11-29 發表
4月7日去,11日返
2大2小(7歲),(2歲)日航天地25800
住cross hotel 3人房,貴唔貴?
我卜左3月28至4月4日都係$69xx一個(機票酒店分開訂),
朋友係3月29至4月4日就套票$58xx一個。
我覺得你都吾係踩正紅色果幾日,都算貴


水晶宮

積分: 73395


36#
發表於 14-12-5 14:36 |只看該作者
EstellaWong 發表於 14-12-1 12:54
我都睇緊,想4月6 ~10去東京 。
Hong Kong Express ,2 大 1 小 大約萬二。
我睇快連4月3 出發4月7回, 東京要4250 1個人WO


伯爵府

積分: 19743


35#
發表於 14-12-5 12:25 |只看該作者

引用:Quote:cathy29+發表於+14-11-30+11:17+如係

原帖由 思思baby 於 14-12-05 發表
請問係邊訂呀? 坐咩機? 我都打算4月1-4月5日去.
HK express 香港快運




男爵府

積分: 8864


34#
發表於 14-12-5 12:19 |只看該作者
cathy29 發表於 14-11-30 11:17
如係日本又係個段period佢坐cx3大1細連稅先10000堅抵囉!

我都係買HKE去東京,未計行李3大1細都7400包稅( ...
請問係邊訂呀? 坐咩機? 我都打算4月1-4月5日去.


男爵府

積分: 9267


33#
發表於 14-12-1 13:29 |只看該作者
回覆 clemmiefok 的帖子

4/4出發既機票附加費每人加二仟幾,當然好貴啦!


大宅

積分: 3852


32#
發表於 14-12-1 12:54 |只看該作者

回覆:復活節package

我都睇緊,想4月6 ~10去東京 。
Hong Kong Express ,2 大 1 小 大約萬二。


大宅

積分: 1515


31#
發表於 14-12-1 12:40 |只看該作者

回覆:clemmiefok 的帖子

我唔敢訂hk express,怕它臨時取消及delay航班


大宅

積分: 1515


30#
發表於 14-12-1 12:39 |只看該作者

引用:回覆 clemmiefok 的帖子我已經係日航天地出

原帖由 蔚晴 於 14-11-30 發表
回覆 clemmiefok 的帖子

我已經係日航天地出左 package ,因為之前問過好多旅行社,如果搭 HK Express連5 ...
剛問曰航4/4-10/4已是晩去晩返,亦唔平,為有等下印航出package喇


男爵府

積分: 9267


29#
發表於 14-11-30 13:31 |只看該作者
回覆 clemmiefok 的帖子

我已經係日航天地出左 package ,因為之前問過好多旅行社,如果搭 HK Express連5晚酒店都要$28000,後來我見日航天地 package 搭國泰,凌晨1:30去,回程18:00,連2晚酒店都係$18000,當然 request 酒店要小童不佔床位,又唔駛收費就可以平d,其他日子我自己係 hotels.com book 酒店,就再平d。


翡翠宮

積分: 78926

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


28#
發表於 14-11-30 13:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 MsBusy 於 14-11-30 發表係喎

原帖由 cathy29 於 14-11-30 發表
如係日本又係個段period佢坐cx3大1細連稅先10000堅抵囉!

我都係買HKE去東京,未計行李3大1細都7400包稅( ...
平呀!


伯爵府

積分: 19743


27#
發表於 14-11-30 11:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cathy29+於+14-11-29+發表cx

原帖由 MsBusy 於 14-11-30 發表
係喎,我買hk express都要$11000/4人 (連稅)
如係日本又係個段period佢坐cx3大1細連稅先10000堅抵囉!

我都係買HKE去東京,未計行李3大1細都7400包稅(5-10/4)




男爵府

積分: 7502


26#
發表於 14-11-30 10:31 |只看該作者
有冇jm訂過國泰假期?
我見佢2月新年d價都幾平,
但就未出4月


大宅

積分: 1515


25#
發表於 14-11-30 09:44 |只看該作者

引用:回覆 hoiying06 的帖子我之前問過旅行社,1

原帖由 蔚晴 於 14-11-30 發表
回覆 hoiying06 的帖子

我之前問過旅行社,12月會出印航既 package 。
我都係等緊印航package, 我等安X旅社出,你係邊到睇?希望快D出,好心急。


翡翠宮

積分: 78926

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


24#
發表於 14-11-30 09:29 |只看該作者

引用:回覆 MsBusy 的帖子我唔識分開訂,我試過睇

原帖由 hoiying06 於 14-11-30 發表
回覆 MsBusy 的帖子

我唔識分開訂,我試過睇hotel.com打兩大兩小,好少酒店選擇,一係冇我想要既酒店,一 ...
旺季買package真係一般較貴,
我以前都係同旅行社買,但識計後,就自己搵
Jalan /樂天訂酒店方便,唔洗先比錢,去到先比,網上有好多教學教點訂,
但如果唔想煩又負擔到,買package 係方便嘅選擇


翡翠宮

積分: 78926

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


23#
發表於 14-11-30 09:25 |只看該作者

引用:回覆 MsBusy 的帖子我唔識分開訂,我試過睇

原帖由 hoiying06 於 14-11-30 發表
回覆 MsBusy 的帖子

我唔識分開訂,我試過睇hotel.com打兩大兩小,好少酒店選擇,一係冇我想要既酒店,一 ...
機票上各航空公司網睇,
你有1個2歲,入2大1小,試下,
日本酒店好多6歲以下free, 有d係12歲以下, 睇返酒店條款,
我自己就多數官網訂,而家會去jalan,
我見你住cross, 我見其他jm講cross 係可以2個12歲以下free嘅,
直接上官網睇價啦! 入2大就可以


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo