跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 622


1#
發表於 08-4-7 23:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 622


7#
發表於 08-4-9 18:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7057

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6#
發表於 08-4-8 10:20 |只看該作者
我認為在火炭轉綠VAN #811會最好, 一來吾駛又轉馬鈇在一城行過去(行都要7-10分鐘), #811在醫院門口落車架。


公爵府

積分: 29432


5#
發表於 08-4-8 08:39 |只看該作者
原文章由 小梓熙 於 08-4-8 04:15 發表
kcr-fotan-----green van 811.


我果時都係咁去, 比係沙田轉車快好多.

不過e+有馬鐵我就唔知邊樣快d 方便d 啦


珍珠宮

積分: 37585

畀面勳章 大廚勳章


4#
發表於 08-4-8 07:45 |只看該作者
原文章由 Josephine806 於 08-4-7 23:17 發表
搭火車去到沙田跟住可以轉咩巴士去威爾斯呀?thx!


你可以轉馬鐡係第一城站落車行5分鍾度到喇. 或者係沙田轉巴士80k到門口.

女人是很脆弱, 但媽媽卻很堅強:)


複式洋房

積分: 191


3#
發表於 08-4-8 04:15 |只看該作者
kcr-fotan-----green van 811.


洋房

積分: 43


2#
發表於 08-4-8 00:06 |只看該作者
Hi Josephine806

如果在粉嶺可搭 #73A, 可直接到, 但等好耐車, 仲行吐露港上路, 車程很長.
在沙田出發, 可往IKEA 那邊的小巴站轉搭, 忘記幾號了. 但站頭有寫.
搭的士? 當然火碳落車去對面轉的士啦啦! 約 $20

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo