我昨天已帶仔仔去廣華檢查, 一入院姑娘就二話不說要我仔仔住院, 攪到我驚左好耐. 後來先由見習醫生初步評估仔仔既頭圍,體重等比例, 佢冷靜咁話bb無問題呀? 我就同佢講係健康院駐院醫生話有問題, 所以要轉介. 跟住我地等左好耐(放左仔仔係床仔休息--> 佢竟然唔怕陌生環境, 同我和老公玩, 笑) 由當值醫生檢查, 醫生跟住度我和老公既頭圍, 分析後同我地講, 仔仔可能似爸爸, 因爸爸既頭圍偏大, 所以仔仔應無大問題, 不過仔仔整體既發展已是大碼bb, (原本出世係細碼/中細碼), 醫生話要留意仔仔之後既發展, 佢就抽左仔仔既血和小便做化驗(保險些). 之後約左7月尾再返黎檢查. 雖然搞左成日, 但係知道仔仔無事, 健康正常, 醫生仲仔仔發展唔錯, 四肢好有力, 我都好開心!
希望大家既bb都健健康康咁成長!