跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1289


1#
發表於 08-4-8 20:37 |只看該作者
我仔仔出世有2.9kg, 人奶+奶粉( 因為餵人奶很累, 唔夠精神) , 因為唔知人奶餵左幾多, 每次餵左大半個鐘後再補2安左右奶粉) 差不多兩個星期後返健康院磅重,仔仔有約2.8kg, 我見仔仔磅數無大問題, 便繼續咁餵, 但奶粉就會補3-4安, 因為仔仔有時食唔夠就哭. 9日後仔仔返健康院檢查面黃, 順便磅重, 怎料仔仔竟有3.45kg, 駐院醫生話咁短時間重左咁多唔好, 叫我餵多些人奶, 奈何我真很好累, 只有繼續補奶粉. 今日我帶仔仔返健康院做發展評估(2個月), 仔仔重5.88kg, 駐院醫生話仔仔磅數由出世係中細碼變成中大碼, 頭圍大左些(39.5cm), 所以寫信轉介去廣華醫院睇兒科跟進, 我很擔心, 請問你們到健康院檢查時醫生或姑娘有無話bb既發育情況問題? 醫生又再次建議我多餵人奶, 其實我自從上次見完醫生, 已經一直控制食奶份量, 而家已控制緊仔仔既食量-->每日人奶(泵)+奶粉都是28安左右(人奶約有8安左右). 我想問很多bb食全奶粉, 咁係咪仲肥d架? 抑或人奶營養多d, 會令bb吸收多些而重多些?


男爵府

積分: 5656


10#
發表於 08-4-14 14:31 |只看該作者
我都覺得廣華兒科幾好架, 上一胎見佢地對d bb好緊張, 小小野就檢查架喇, 好保險, 咁對bb來講係好架, 雖然有d令媽咪擔心多左.
所以呢胎都係廣華生,


男爵府

積分: 7796


9#
發表於 08-4-12 03:14 |只看該作者
原文章由 小孖寶 於 08-4-11 11:21 發表
謝謝關心!

謝謝你們關心! 我昨天已帶仔仔去廣華檢查, 一入院姑娘就二話不說要我仔仔住院, 攪到我驚左好耐. 後來先由見習醫生初步評估仔仔既頭圍,體重等比例, 佢冷靜咁話bb無問題呀? 我就同佢講係健康院駐 ...


bb 冇事就好喇~~! 唔好再咁擔心啦~~! 一天都光晒~~~


大宅

積分: 1586


8#
發表於 08-4-11 11:41 |只看該作者
我個仔出左世都返左2次廣華抽血, 其實佢地都係想穩陣的.


大宅

積分: 1289


7#
發表於 08-4-11 11:21 |只看該作者
謝謝關心!

謝謝你們關心! 我昨天已帶仔仔去廣華檢查, 一入院姑娘就二話不說要我仔仔住院, 攪到我驚左好耐. 後來先由見習醫生初步評估仔仔既頭圍,體重等比例, 佢冷靜咁話bb無問題呀? 我就同佢講係健康院駐院醫生話有問題, 所以要轉介. 跟住我地等左好耐(放左仔仔係床仔休息--> 佢竟然唔怕陌生環境, 同我和老公玩, 笑) 由當值醫生檢查, 醫生跟住度我和老公既頭圍, 分析後同我地講, 仔仔可能似爸爸, 因爸爸既頭圍偏大, 所以仔仔應無大問題, 不過仔仔整體既發展已是大碼bb, (原本出世係細碼/中細碼), 醫生話要留意仔仔之後既發展, 佢就抽左仔仔既血和小便做化驗(保險些). 之後約左7月尾再返黎檢查. 雖然搞左成日, 但係知道仔仔無事, 健康正常, 醫生仲仔仔發展唔錯, 四肢好有力, 我都好開心!
我要跟大家分享一下, 廣華既兒科(專科)醫生和姑娘都好好人, 病房設備唔錯, 環境很衞生寧靜, 今次都算係好既體驗! 希望大家既bb都健健康康咁成長!


大宅

積分: 1414


6#
發表於 08-4-9 16:30 |只看該作者
HI,其實我仔同你BB差唔多咋,但我仔又唔駛入院WOR,我仔出世2.99KG,滿月時就4.37KG,到2個月時都有5.82KG,姑娘又冇話有問題,我仔滿月時已經飲6安奶,依架就7安,一日4/5餐!



大宅

積分: 1289


5#
發表於 08-4-9 16:14 |只看該作者

仔仔明天要入院!!!!

我今日收到醫院電話, 話要安排仔仔明天入院檢查(原本安排11/6), 可能要住院, 姑娘叫我帶齊仔仔既日用品, 如奶粉,尿片..... 我好擔心呀!


大宅

積分: 2838


4#
發表於 08-4-9 12:28 |只看該作者
原文章由 matches 於 08-4-8 23:40 發表
我個大隻bb而家一日成30安milk, 企硬係97% line上, 但個私家醫生又無講d咩wor...佢而家全奶粉啦....

我估政府都係play safe je...好似我大女咁, 佢出世得5lbs, 頭仔偏細...一路都要番QE覆診, 咁我有日口多多問下個 ...


我bb佢全人奶,個生長線都係企硬喺97%線上,我都冇辦法,我食乜佢就吸收晒,攪到我好似唔夠營養,佢就大隻到死,健康院啲護士都冇計,佢地都係為安全起建啫


大宅

積分: 2574


3#
發表於 08-4-8 23:40 |只看該作者
我個大隻bb而家一日成30安milk, 企硬係97% line上, 但個私家醫生又無講d咩wor...佢而家全奶粉啦....

我估政府都係play safe je...好似我大女咁, 佢出世得5lbs, 頭仔偏細...一路都要番QE覆診, 咁我有日口多多問下個醫生為咩事要成日返去, 係咪個女有問題, 佢話只不過KEEP 住MONITOR, 睇下個頭仔細對將來智力有無影響WOR...俾佢吹脹....

好彩我有睇開私家一早已經話無事JE...唔係俾佢嚇死...

你如果真係驚的話, 試下去睇私家啦....快D知RESULT AR MAR


複式洋房

積分: 305


2#
發表於 08-4-8 22:13 |只看該作者
我覺得好睇個bb吸唔吸收, 我個女出世時只有5.6lbs. 滿月就有8.3lbs. 個時我係8成人奶, 2成奶粉. 跟全第2個月就全奶粉只有9.9lbs. 到而家剛3個月就有12lbs. 我初時覺得佢肥得小, 不過, 健康院姑娘話只要有增磅就得.
不過, 我覺得你bb都ok, 可能只係太吸引. 不過,如果可以當然俾bb食多d人奶啦, 始終對佢有益.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo