烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 350


1#
發表於 08-4-9 13:25 |只看該作者
我見吉x島做緊promotion, 想買番個...


複式洋房

積分: 350


32#
發表於 08-4-21 09:54 |只看該作者
原文章由 kycathy 於 08-4-20 10:04 發表



想問sogo 買了多少HKDXXXx

9L -- $2205 ( have 2% discount, original $2250)
but i know that the price have been increase since 16/4 to$2350 something like that.


複式洋房

積分: 367


31#
發表於 08-4-20 10:04 |只看該作者

高速煲

原文章由 Tiggie 於 08-4-12 13:47 發表
琴日係sogo 買咗啦.



想問sogo 買了多少HKDXXXx


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


30#
發表於 08-4-12 22:46 |只看該作者
原文章由 aria 於 08-4-12 10:24 PM 發表
我係三月頭買左個煲7L.和鑊...
我次次用個鑊都(次底)...因為我唔識用...問過綱友話要凍時加油,細火炒...都唔得一樣..
個煲就係我老公炆牛腩..因為成功所以一連兩星期都食左兩餐...:;pppp:



...

你不如去上下堂.... 睇下點用啦..... 識左之後包你話正....


大宅

積分: 2689


29#
發表於 08-4-12 22:24 |只看該作者
我係三月頭買左個煲7L.和鑊...
我次次用個鑊都(次底)...因為我唔識用...問過綱友話要凍時加油,細火炒...都唔得一樣..
個煲就係我老公炆牛腩..因為成功所以一連兩星期都食左兩餐...:;pppp:



原文章由 Pretty2036 於 08-4-12 15:24 發表


haha~~

我仲有分呀..所以咪睇下有咩好野囉~~


男爵府

積分: 6803


28#
發表於 08-4-12 15:24 |只看該作者
原文章由 catjeffcat 於 08-4-12 09:07 發表

你仲想買咩呀?? 你都很似有很多啦喎 logas fans....


haha~~

我仲有分呀..所以咪睇下有咩好野囉~~


複式洋房

積分: 350


27#
發表於 08-4-12 13:47 |只看該作者
琴日係sogo 買咗啦.


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 08-4-12 09:07 |只看該作者
原文章由 Pretty2036 於 08-4-11 10:54 PM 發表


我又睇下有咩平野執先....嘻嘻~~

你仲想買咩呀?? 你都很似有很多啦喎 logas fans....


男爵府

積分: 6803


25#
發表於 08-4-11 22:54 |只看該作者
原文章由 catjeffcat 於 08-4-11 22:29 發表

係買就快 d 上次個 sales 姐姐話 16 號會加價....


我又睇下有咩平野執先....嘻嘻~~


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


24#
發表於 08-4-11 22:29 |只看該作者
原文章由 redelmo 於 08-4-11 02:31 PM 發表
請問Lagostina要幾多錢?? 邊度買平d, thanks

係買就快 d 上次個 sales 姐姐話 16 號會加價....


男爵府

積分: 9406


23#
發表於 08-4-11 14:58 |只看該作者
Wing On呢個weekend做discount喎!
原文章由 redelmo 於 08-4-11 14:31 發表
請問Lagostina要幾多錢?? 邊度買平d, thanks


琥珀宮

積分: 174217

親子達人勳章 畀面勳章


22#
發表於 08-4-11 14:31 |只看該作者
請問Lagostina要幾多錢?? 邊度買平d, thanks


伯爵府

積分: 15560


21#
發表於 08-4-11 03:01 |只看該作者
原文章由 catjeffcat 於 08-4-10 23:31 發表

預 d 水你記住唔好預多, 你飲幾多碗就落幾多碗水再加多半碗至一碗左右就差不多, 你要記住加左個蓋加壓的時候佢係密封左唔會蒸發左 d 水份, 因為你煲完之後用普通蓋再滾多十分鐘等 d 湯出味個半碗至一碗的水份, 係 ...


真係唔該晒你呀!
我試過煲粥--->very good, 但係有次炆羊腩可能落得少d水去炆, 炆左30分鐘, 點知燶左, 仲有d羊腩炆到散晒, 不過我都會再嘗試炆多幾次餸摸熟個煲, 我唔想將個煲打入冷宮


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 08-4-10 23:56 |只看該作者
原文章由 叉燒媽咪 於 08-4-10 00:07 發表
hehe... 一見到呢個topic 就預計到有 pretty, mclam, yuenfong 等 "老手" 出現... 記得當年有一個topic 係for 高速煲嫁, 現在唔見左既?

入正題: 好好用, easy 到連工人/奶奶都識, 用緊fissler, 安全, 正!
...


我係"嫩手"黎咋!!
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


19#
發表於 08-4-10 23:31 |只看該作者
原文章由 acintl 於 08-4-10 07:20 AM 發表
我新年前買左個10L, 但仲未控制到個水份, 煲湯及炆餸我都唔知落幾多水, 所以次次味道都無用明火咁好味, 我諗我仲有排先摸熟個煲喇!

預 d 水你記住唔好預多, 你飲幾多碗就落幾多碗水再加多半碗至一碗左右就差不多, 你要記住加左個蓋加壓的時候佢係密封左唔會蒸發左 d 水份, 因為你煲完之後用普通蓋再滾多十分鐘等 d 湯出味個半碗至一碗的水份, 係比你最尾用普通蓋再滾十分鐘時蒸發用.... 炆餸就唔好水份差多多到食物的高度低小小, 如果係牛腩就唔使落咁多水大約到食物的高度一半或3/4, 因為牛縮水縮得都幾多....
你比心機試多幾次就得架啦... 咁唔明可以去 counter 度問下點整....


複式洋房

積分: 350


18#
發表於 08-4-10 18:34 |只看該作者
今日 比較過啦, 都係會買Lagostina, 因個蓋無咁重. 我上綱睇好似韮姐cheaper ...


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


17#
發表於 08-4-10 10:03 |只看該作者
係呀, 我都係覺得好好用, 成日recommend d 朋友買, 佢地以為我有佣分添
原文章由 yuenfong 於 08-4-10 08:49 發表
講到高速煲,
我都要多謝你地既誠意推介呢!
如果唔係,我都唔敢投資咁大呀!

既然先享受了你們的誠意,而家梗係要回饋吓喇!

...


大宅

積分: 4114


16#
發表於 08-4-10 08:49 |只看該作者
講到高速煲,
我都要多謝你地既誠意推介呢!
如果唔係,我都唔敢投資咁大呀!

既然先享受了你們的誠意,而家梗係要回饋吓喇!

原文章由 monkeyyyy 於 08-4-10 06:58 發表
我都係咁覺得,
一見到有關高速煲既 topic,
就見到佢地既誠意推介 !!


大宅

積分: 4114


15#
發表於 08-4-10 08:47 |只看該作者
哈哈!"老手"!
好彩你唔係話"高手啫!
見到呢個題目,梗係要入黎同你地聚聚舊喇!

原文章由 叉燒媽咪 於 08-4-10 00:07 發表
hehe... 一見到呢個topic 就預計到有 pretty, mclam, yuenfong 等 "老手" 出現... 記得當年有一個topic 係for 高速煲嫁, 現在唔見左既?

入正題: 好好用, easy 到連工人/奶奶都識, 用緊fissler, 安全, 正!
...


伯爵府

積分: 15560


14#
發表於 08-4-10 07:20 |只看該作者
我新年前買左個10L, 但仲未控制到個水份, 煲湯及炆餸我都唔知落幾多水, 所以次次味道都無用明火咁好味, 我諗我仲有排先摸熟個煲喇!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo