論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3605


1#
發表於 08-4-17 09:10 |只看該作者
本人想今個月開始改用支票給工人人工,有冇各位媽咪有簽收的sample (英文/印文)都得,仲有就係以人工代假的sample,唔該晒,盡快幫忙,因趕住出糧俾工人。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo