跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6535


1#
發表於 08-4-18 16:28 |只看該作者
順產~~連線位置好痛

我比 醫生連線連足1個鐘, 好痛呀~~

妳們是否一樣呢 ~~
晴晴囡囡出世於2005年4月7日出生的  :-)
晴晴的網頁


別墅

積分: 507


12#
發表於 08-4-19 11:47 |只看該作者
mouth: mouth: mouth:


男爵府

積分: 6535


11#
發表於 08-4-18 18:20 |只看該作者
原文章由 kittypo 於 08-4-18 17:48 發表
1hr..佢玩咩呀~打左止痛都開始過氣啦
有時真係..撞採架...
撞著呢d真係...
好似我生時,鄰床..個新手助產..唸住唔想同
孕婦剪咁大傷口...點g..因唔夠大在另一邊裂左
咁仲慘...要e生來補聯..仲要個傷口係爆開
所以要食 ...



我都係爆開爆得好厲害,
所以連線, 連得耐.,..
都未連完...
晴晴囡囡出世於2005年4月7日出生的  :-)
晴晴的網頁


男爵府

積分: 6535


10#
發表於 08-4-18 18:18 |只看該作者
原文章由 piglet_baby3 於 08-4-18 17:53 發表
嘩!點解連咁耐呀?
連線雖然好痛,但係嗰時我勁吸笑氣,
個腦又不斷諗番生阿b既過程,
好似好快就連完


我都冇吸笑氣, 我只係同自己講:好快好快連完...安慰自己~~

晴晴囡囡出世於2005年4月7日出生的  :-)
晴晴的網頁


複式洋房

積分: 304


9#
發表於 08-4-18 17:53 |只看該作者
嘩!點解連咁耐呀?
連線雖然好痛,但係嗰時我勁吸笑氣,
個腦又不斷諗番生阿b既過程,
好似好快就連完


男爵府

積分: 6535


8#
發表於 08-4-18 17:49 |只看該作者
原文章由 marron 於 08-4-18 17:40 發表
我最驚睇到bk一d媽媽話, 線位唔好番, 要去私家醫生度執手尾, 希望樓主你唔洗啦.



唔係卦....
晴晴囡囡出世於2005年4月7日出生的  :-)
晴晴的網頁


子爵府

積分: 11900


7#
發表於 08-4-18 17:48 |只看該作者
1hr..佢玩咩呀~打左止痛都開始過氣啦
有時真係..撞採架...
撞著呢d真係...
好似我生時,鄰床..個新手助產..唸住唔想同
孕婦剪咁大傷口...點g..因唔夠大在另一邊裂左
咁仲慘...要e生來補聯..仲要個傷口係爆開
所以要食埋抗生素..真慘...


大宅

積分: 3929

好媽媽勳章


6#
發表於 08-4-18 17:40 |只看該作者
我最驚睇到bk一d媽媽話, 線位唔好番, 要去私家醫生度執手尾, 希望樓主你唔洗啦.


男爵府

積分: 6535


5#
發表於 08-4-18 17:39 |只看該作者
原文章由 marron 於 08-4-18 17:35 發表
點解連線要連一粒鐘咁耐呀?

佢連寬頻線上網呀?!


都足足一個鐘....
痛緊係就得...現在都有痛
晴晴囡囡出世於2005年4月7日出生的  :-)
晴晴的網頁


男爵府

積分: 6535


4#
發表於 08-4-18 17:38 |只看該作者
原文章由 mamaSTONE 於 08-4-18 17:16 發表
我最怕聯針
你喺邊間醫院生呀?



我係威爾斯醫院囉~~
可能係新手技工呢..仲要問姑娘連線連到得唔得,
再連...其實生仔已經夠痛..諗住舒服哂..
結果有尾場的.
晴晴囡囡出世於2005年4月7日出生的  :-)
晴晴的網頁


大宅

積分: 3929

好媽媽勳章


3#
發表於 08-4-18 17:35 |只看該作者
點解連線要連一粒鐘咁耐呀?

佢連寬頻線上網呀?!


大宅

積分: 1635


2#
發表於 08-4-18 17:16 |只看該作者
我最怕聯針
你喺邊間醫院生呀?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo