立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 12082
男爵府
積分: 9461
原文章由 蛋高仔 於 08-4-25 17:44 發表 今個月訂一箱和光堂都係$1240, 仲有4盒旅行裝送tim, 好正ar!我都訂左lu~~
大宅
積分: 1463
原文章由 Jomei 於 08-4-25 17:55 發表 我訂明治無野送既
原文章由 Heiheibebe 於 08-4-25 16:00 發表 阿仔都係食和光堂, d人成日問佢係咪女仔.
複式洋房
積分: 385
積分: 271
原文章由 kittypo 於 08-4-25 16:36 發表 ??? $180/ can, but 我見佢係-$195/can??
積分: 11900
原文章由 tobbywong 於 08-4-23 14:33 發表 $1,440- 8 can
積分: 6906
原文章由 sheffield 於 08-4-24 12:22 發表 我BB係食和光堂架,都食到白雪雪,滑嘟嘟呀!
原文章由 Didi0525 於 08-4-24 12:21 發表 我尋日都訂8罐明治呀,等緊通知幾時送貨!
積分: 1336
原文章由 Jomei 於 08-4-22 23:45 發表 tks! 通常要check d咩? 另想問佢地會唔會私自打開原箱既奶粉 因為我訂開那間係原箱不動送來的 係呢你訂開邊隻奶粉?
積分: 1053
積分: 135
別墅
積分: 697
原文章由 瑋晴豬 於 08-4-23 13:56 發表 我都想訂日本奶粉, 可以去 http://re-on.com.hk/. 但係唔知邊隻牌子好, 你果個係男仔定女仔? 有無朋友試過森永 / 雪印? 我想比我個女試下這兩者.
原文章由 plato223 於 08-4-23 21:06 發表 明治大仔我上個月訂已經轉了850g
積分: 7156
原文章由 Smallpigbb 於 08-4-23 09:01 發表 通常都係check下D奶粉罐有無“粒”,如果有就唔好要o個罐打電話要求換貨。 佢地唔會打開你o個箱奶粉,所以你就要check清楚。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy